svētdiena, augusts 19

6dienas par kurām es neuzrakstisu gandriz neko

Sveika brīnumainā pasaule.
Pēdējais ieraksts bija aptuveni pirms 6 dienām, jo trūkst gribas rakstīt bet šodien kautkā nobijos nedaudz ka tās dienas varētu vnk aiziet nebūtībā.
1 patiesībā jau ir aizgājusi jo es neatceros ko es dariju 14 datumā bet ganjauka noteikti braucu uz stroiku.
15 bija tā diena kad vakarā mēs gājām ar Ivaru pie Daiņa jo es gribēju iegūt Poteru Hariju savās rokās. Viņš teica ka vel daudz lapas tapec mes ar Ivaru likam vinam lasit un tikmer pasi noskatijamies to filmu Underworld kas ieintrigejosa pietiekami bija nemot vera ka itka akšn filma kas parasti ir vnk tadas ka noskaties un ar to ari viss beidzas.
Noskatijamies bet Dainis vel nebija beidzis lasit tapec gajam uz IVara darzu pa tumsu melnu gurķus lasīt. Es spidinaju ar telefonu gaismu un Ivars lasija. Diezgan muļķīgi. Pectam jau Dainis bija izlasijis un iedeva man un man bija prieks.

Nākamajā dienā biju stroikā baigi ilgi un visulaiku lasiju un izlasiju 300lpp un visi stroikas darbinieki brinijas ka tas ir iespejams izlasit 300lpp un vel pietam anglu valoda. Šokā džeki.
Nakamā diean bija 5diena kad es stroikā poteru nelasiju bet slauciju istabas un lauzu stalažas nost. Itkā viegls darbs bet pēdējā mājā tās stalažas bija tādas ka likā la vinņas cilvēks galīgā pāli taisijis un es sapsihojos galīgi un gāju prasīt vai es varu iet ua projām nu jo pulkstens jau bija 18:00. un un
ja man atļāva un vel es taidienā nerunāju ar nevienu 8stundas kurtas biju nomodā un jo sevišķi nerunāju ar čizōlindu un nakamaja diena atbrauca cilveki un mes priecajamies un šodiena ir tā diena kad visi ir Mālpilī.

Slinkums ir neparvarams ka es jums saku tapēc kas tur viss notika paliks man atmiņā vienkārši un es neko nepierakstīšu.
Laikam bus jaturpina rakstit katru vakaru savadak slinkums ar katru dienu aug arvien lielaks.

Labunakti jums.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru