otrdiena, augusts 14

Zēteris Pīraks grib seksu bet tas nav vienīgais ko viņš grib

Gandrīz nekā interesanta diena. Kautkādos pusseptiņosp amodos uzreiz ieslēdzu tēvē MTV skaļi lai atkal neizslēgtos kā tas bieži sanāk. Piecēlos pēc 3 dziesmām un gāju cept 3 pankūkas un taisīt 6 desmaizes ko līdzi ņemt. Vannasistabā negāju. Varbūt ja būtu iegājis būtu paslīdējis uz slapjas flīzes un pāršķēlis savu pauri pret krānu kā riekstu un Dankš un laukā no šitās dzīves būtu.
7:30 biju autobusa pietura ar 24 snt un dainis atnaca ar 37snt. tākā biļete līdz Plānupei maksā 60snt gājām stopēt. Nostopējām kautkādu džeku ar īsiem matiem un lielu vēderu līdz plānupei aizveda. Aleluja prieks un laime.
Dainis tur lasija POteru un es Vonegutu. Tiem kas lasa Poteru - zinat kapec Voli nevar saukt vārdā? tapec ka ja kads izruna vina vardu tad vins uzreiz zin kur tas runatajs atroadas piemeram ja marta vaļuma pasaka "Voldemorts" tad viņš uzreiz zin ka Marta ir Harija Potera nometnē. Un tādā garā... Normālas spējas džekam.
Pēc kāda laika uzradās Leprikonkriš kas aizveda mūs ar ropažiem tur man bija pārsēšanās un braucu uz Ogri. Vēl tur uzzināju ka zigītim izsists mašīnai stikls un nozagts radio. Tagad vins vaires nevares klausities European Hit Radio no ritiem un aizvert logu masinai.
Ogrē visu dienu zāģēwju un tad vel zāģēju, tad sacēlu blokus uz stalažām un ad zāģēju ja nemaldos un vēlāk arī ja nemaldos zāģēju. Āun vel es zāģēju arī blokus. UN gulēju es arī un vēl mani nosauca par Džīzus jo es ar saviem skaistajiem matiem un komebnzonu bez krekla slāju pusdienlaikā un pa gabalu laikam izskatijos kunga tā pestītāja, krustā sistā galdnieka dēla, 2000 gadus vecas popzvaigznes un deivida koperfilda vienā.
Baigie joki.
Un pēc pusdienām es arī ja kas zāģēju.

Un mājās braucām kad mans saules pulkstens rādija ka jau sen ir pāri pusčetriem nu jo tas ir mans īpašais saulespulktens ka es esu iemācijies noteikt ka drīz būs pusčetri vai ka ir tieši pusčetri vai ka jau sen ir pāri pusčetriem vai arī nav pusčetri vispār. Un tad rādija ka ir sen jau pāri pusčetriem un man likās ka ir astoņi. Atbraucu uz mālpili un izrādijās ka ir 18:20. Tātad tad maksimums bija pusseši.
Atbraucu nomazgajos neko nedariju. Biju pie IVara spēlēju datorspēli un ivars izjautrinājās parskaņām kuras es izdvesu kad traki nobijuos. Vēlāk skrējām kā Benijs Hils atkal American Dad skatīties un tad Dainis atnāca un stāstija ka Foksis nevarēja stundu atrast mašīnas atslēgas, tad atrada bet nevarēja dabut iekšā un tad iesita ar āmuru un tā atslēga salūza un gabals palika iekšā nu tai tur un tad beigās jānis viņusa ievilka un visi bija laimīgi.

Pie ivara skaitjamies kkadu jauniešu filmu ar tizlu dziesmu. Nekā īpaša bet drusku smuka. Vēl Ernests ari bija atnācis. Ivars izdomāja dziesmu apr HIV/AIDS un es dziemsu par cenu paradīzi vai kā tur ellē ratā saucās bet vārds cena bija noteikt ijo tas bija jaizrunā ar krievu akcentu.

Vel galīgi traki nopriecināja šodien Gata Malika komentārs dienasgramata iepriekšējā.
Jā prieks tā ir laba manta. Tagfad kkad es plānoju gulēt iet jo rit man atkal jāmostas un lai dievs nogrābstās un sātans pie reizes arī jo ja mes rit nenostopēsim uz darbu bus neforsi jo naudas autobusam mums nav.

Tāpat kā man nav laika filmas skatīties bet kautkādu es šodien redzēju video kur Aigars runā angliski par street art un tādā garā.
Un vel es girbeju atrast galigi smiekliguss domubiedrus tiko bet kautkā nesanāca. Sūdīgi.

Kad sāksies skola es savas dienasgrāmatas izprintēšu un aiznesīšu izlasīt savai latviešu valodas skolotajai un viņai būs jālas tas "sūdīgi" iepriekšējā rindkopā un šitā rindkopa arīdzan. Baigie joki.

Ā un vel es gribeju šodien runāt ar Elinu Priednieci jo es sen neesu ar tādu runājis. Elīna ja tu neesi man draugos un nelasi šito dgrāmatu lūdzu paziņo man.

Un vēl es lādēju DC++ spēli ar nosaukumu Chessmaster10 kura kā angļuvalodas lietrpatēji jau noprot ir šahs jo nu es izdomāju ka šahs ir spēle kuru mans stils ļauj man spēlēt.

Un tagad pateicoties Ivaram es nevaru atbildet uz jautajumiem kamer leju tejkanna udeni Brencim esj ums piedāvāju nominācijas "draugiem.lv gada cilvēks" laureātu ar ķebli pa jebli:
http://www.draugiem.lv/friend/?2075545
kā jau teicu Ivaram - cilvēks uz 10 :D
Un viņam arī ir maniakāli seksuāla bilde albumā:
http://www.draugiem.lv/gtop/?9799998&pic=2007080111523682068

Un vēl nobeigumam ievietošu citātu no Poļu Māras dgrāmatas kas savukārt ir citēts no kādas Voneguta grāmatas:
"Més esam dejojoshi dzívnieki. Tas tachu ir tik skaisti - piecelties, iet árá, kaut ko izdarít. Més esam sheit uz zemes, lai pendelétos apkárt. Neljaujiet nevienam iestástít jms ko citu."

Amen.
Royksopp - What Else Is There?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru