otrdiena, augusts 21

skrūvgriezis daudzlaime lindām un priedniecei elinai

Naktī bija lietus. Un pērkons tāds ka likās ka debesis uzsprāga un es nobijos un pamodos un vēru logu ciet kā negudrs. Aizmigu pēctam atkal saldā miedziņā.
Tvnetā ir raksts par to kā tika izjauktas kāzas jo zibens iespēra līgavas māsai un viņa nomira. Viņa vnk bija izgājusi lai pārbaudītu vai mašīnai logi ciet.
Nu ko lai saka. Lai tev vieglas smiltis Sindija Olsere.

Pamodos jo māsa teica "eu tev šodien nav uz darbu jābrauc?" un tad es atksārtu ka pulkstens ir pusdeviņi un ārā līst un neviens man nav atbraucis pakaļ tas nozīmē tikai vienu - brīvdiena.

Atnāca vēlāk Ivars ar Elziabeti un iVars teica "kapec tu neesi darbā? tapēc?" un radija ar pirkstu uz aru kur lija un tas bija samera smiekligi un elizabeta gtribeja daina hariju poteru 7 ko es iedevu un ghaju atpakal gulet.

Visu parejo dienu neko nedariju, guleju skatijos tv un sedeju pie datora.

Vakar abijam nedaudz ārā un man tagad atkal ir telfons, pec maniem aprekiniem jau 8tais. Baigi labi man veicas ar tiem telefoniem.

Rit atkal darbs eju gulet tapec.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru