pirmdiena, augusts 27

a

5diena bija sen un man ir bijis slinkums vai nav bijusi iespeja rakstit 4 dienas tapec es rakstu sovakar bet man tapat ir slinkums un taka ir pagajis laiks kas ir 4reiz ilgaks neka viena diena tad dazi fakti var but sagroziti.

Tātad piekdien es biju stroikā. Dībeļojām ar Daini un ātri gāja laiks. Pusdienās sēdējām Fokša mašīnā un aizvērām visus logus un durvis un abi reizē pīpējām un tur iekšā radās liela migla un nebija labi un kad atvērām durvis bija labi elpot svaigu gaisu.
Strādājām atkal līdz pulksteņiem ilgiem.
Zvanija vel brey kura neiznaja ka vinai vnk japasaka visa svariga informacija negaidot atbildi tapec vina atsutija iszinu kura man atgadinaja ka manm jabut Riga bet es biju aizmirsis un biju stroikā tapēc nekā.
Vakarā atbrauca pacani no Ogres un ilis atkal bija "darba ritmā" ar alu rokās un Dainis centās viņam ieskaidrot ka mana jaunā iesauka ir Zāģis bet Ilis teica "nē Vaļura taču ir tas Unofests" par to varēja labi uzjautrināties.
Vēl braļukas ir apguvuši mūsu valodu. Es stāvēju uz stalažām un lejā divi pienāca no sākuma runāja savā inteliģentaja valodā untad man vines a rakcentu pateica "pisies nahuj. kur meistars?"
un vēl Delfīns ( braļukas kuru mes ta iesaucam jo viņš izskatās pēc tāda kāds varētu izskatities delfins ja vinu parverstu par cilveku) teica "mani sauc padzerties" un vēl vines teica "leparkour"

6dien modos kautkad dienā un atnāca Dainis un mēs braucām uz Rīgu. Nu gājām stopēt. No sākuma mūs aizvedā vīrs viens līdz allažiem kur mēs gājām pa smaku un pēctam pa svaigu gaisu un gadijam kad bus autobuss.
IZdomājām vel uzpipet bet man nebija uguns un Dainsi izvilka serkocinu paku kura bija tikai viens serkocins. Un bija ļoti liels vējš apkārt tapēc tā bija ļōōōti ekstremāla situācija taču beigā mes atradam risinajuma aiz kautkāda šķūņa ku izdevās to sērkociņu aizšķilt un bija laime.
Rīgā sapirku drēbes kuras man nepatika un kedas kuras man arī nepatika un Dainis par to smējās.Vel es atradu J Rozes grāmatnīcā D Kūnca grāmatu un nopirku uzreiz bet ja nebūs laba es aiznesīšu atpakaļ uz veikalu nometīšu zemē un nospļaušos vel. Vēlāk satikām Ivaru un Katrīnu un gājām visi uz simsoniem kurus es jau biju redzējis un nesmējos kā pirmoreiz bet toties man blakus sēdēja nepazīstama meitene kura neko neteica kad es filmas vidū pārvilku bikses.

Pēctam gājām tur kur stacijas laukumā Baložu Pilni Pagalmi dziedāja dzīvajā un klausijāmies. Es izdomāju ka ir tā Baltā nakts un nebraukšu uz Mālpili bet Dainis gribēja braukt tad nu mēs ar Ivaru viņu turējām un cīnijāmies lai viņš nokavētu pēdējo autobusu bet viņš bija viltīgs kā lapsa un izlikās ka ir samierinājies ar nebraukšanu bet tad strauji izrāvās un aizbēga uz autoostu.
Es tad gāju uz dzīvokli kur saimis un lauymiņa un meitene kurai es nezinu vārdu bet viņu pašu zinu viņia gaidija mani un pīpēja ūdenspīpi un kad es atnācu viņi izdomaja ka vel jagaida mani un pīpe'ja tālāk kamēr es lasiju grāmatu. Tad vēl atbrauca Brey un čizōlinda un gājām mēs uz Andrejsalu kur itkā vaidzēja būt baigi labi bet isteniba bija baigi garlaicigi tapec mes drizvien aizgajam prom.
Nosakuma mēs ar Ivaru domājām ka gulēsīm kautkur uz ābeļu dambja bet tad izrādijās ka pārējie arī nebrauc pie Brey un tad mēs gājām uz Makdonaldu ēst. Tur vienai tantiņai kurai bija krūzīte iedevām latu un čizburgeru kuru viņa iebāza savā somā. Un vēl tur bija vecs alkoholiķis uzvalkā kurš runāja diezgan nesaprotami jo bija piedzēriesun kad viņu nosauc par Ādolfu tad vins sak stastit ka visi vacu vareni bija geji un kad Skudrucis paprasija cik viņam gadi viņš iesita aizmugure sedošai meitenei ar spieķi pa galvu tapēc bija smeiklīgi bez gala.
Pēctam devāmies uz trambuli un braucām kautkur uz pārdauguvu pie anetes palikt jo citur neibja kur. Īsti nekāda palikšana man nesanča jo stundu apmēram es tur pasēdēju un paskatijos kā Ivars ēd vistas zupu un tad ar Janu gājām uz tramvaju 5 no rīta kurš nebija una ri nekād mikriņi neibja tur kur mums solija ka būs tapēc gājām ar kājām uz centru un runājām. Man likās ka esam kādus 52miljonus km no centra bet izrādijās ka tik tālu tomēr nebija.
Anete bija apsēdusies uz manām cigaretēm un viņas visas bija salūzušas tapēc nekāda labā pīpēšana nesanāca. Centrā aizgāju uz dzīvli paņēmu savu maisu un devos uz autobusu unbraucu mājās.

7dienu visu nodirnēju sēžot pie dator aun skatoties tv.

1dien bijām atkal stroikā. Nekas īpaši ievērības cienīgs nebija ja neskaita to ka man dainis aizbāza maizes šķēli aiz krekla kamer es meginaju gulet un vēl makā iebāza tapēc es viņam spļāvu virsū un situ arī ar maizi. Vēl viņš izodmāja ka grib saukāt mani par "čožu" un es viņu saukāju tāpat tik ilgi kamēr Zigīts ar savu jauno iesauku "Zix" teica "man jau apnikusi jūsu čožošanās pežuļi tādi".
Ap 6iem nāc abaigais mākonis un visi nobijās un savāca instrumentus un devās mājās bet beigās vējš pārpūta to mākoni pāri un nekāds negaiss nebija. Baigi labi mājās biju jau 19:00 nevis 72 stundas vēlāk kā tas ir parasti.

Šodien mans modinātājs nestrādāja un es pamodos bez 15 12tos un visu dienu neko nedariju. Lija lietus ārā un ap kautkādiem nezinu cikiem bija vieni no labākajiem mākoņiem kādus mūžā esu redzējis. Stāvēju uz balkona pīpēju un jotus laimīgs. Patīk šitādi skati, ziniet.

Baigais slinkums pārņēmis rakstīt tās dienasgrāmatas. Varbūt tapēc ka vēlu braucu mājās, varbūt tapēc ka neko īpaši interesantu nedaru vai varbūt tapēc ka Ivaram gara bārda. Nezinu kapēc.

Priekā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru