ceturtdiena, augusts 30

Ja no debesim nokristu 5 koferi ar miljoniem es vienu iedotu TEV.

Jeibugi!
Šorīt manas acis vērās bez 10 septiņos jo dzirdēju sarkano Ivara modinātāju un nedzirdēju telefona modinātāju jo viņš bija virtuvē.
Uztrausos, uzvilku drēbes un taisīju maizītes darbam. Uztaisiju un tad izdomaju ka jataisa brokastis bet secinaju ka nav no kā taisīt un tapec apedu tas maizes ka s bija darbam paredzetas un domaju stroika edienu nopirkt.
Tad gāju uz pastu un pa celam man zvanija Dainis un neko neteica. Es atnacu kad jau visi mani gaidja un tiku apsmiets par to ka kavejos jo "kaķku" dzēru mājās.
Baigi normāli.
Uz darbu dabuju braukt bagaznieka jo esu stiligs. Bet tur ir visertak tapat un es klausijos muziku un mākoņi bija tik ļoti ļoti skaisti ka man garstavoklsi ibja ipasi labs un es domaju visuko labu.
Stroikā bijām neiznu ap cikeim bet gājām ar Daini uz veikalu cigaretes un kafiju pirkt.
tākā neviens galvens cilveks stroika nebija no brigades tad spipejam visi vagona dzērām kafiju un apsmejam Ili.
Līdz pusdienlaikam laiks pagāja ātri - papīpējām pāris reizes un uztaisjam dazas padonu pilsetas ar Daini.
Pusdienlaikā gājām uz Ogres stilīgāko veikalu kurs strada no 7:30 lidz 21:00 un Dainis teica ka tas ir galigi jocigs dabralaiks.
UN vispar tas veikals ir stulbs.
Dainis mani apdzina cela uz veikalu tapec bija pirmais rindā un mes abi gribejam salatus bet tur bija tikai 3 palikuši - "Salāti ar Krabi" "Siera salāti ar dārzeņiem" un "Salāti "Vitamīniņš"".
Dainis protams paņēma salātus ar krabi atstādams man izveli starp tiem abiem pārējiem un es biju dusmīgs jo es viņus negirbeju. Tapēc nopirku vistas krūtiņu kuru Dainis nodēvēja par garšīgāku par stilbiņu, pienu 2% 1l un "Start!"tadu paku kurā iekšā tie spilventiņi kurus ed ar pienu un uz tas pakas bija zebra un otra puse kkada puzle. Kad es prasiju pardevejai "man to ar zebru" vina ilgi ksatijas un mekleja tad izlikas ka atrada un deva man ar kkadu antilopi un es tiecu ka ta nav zebra tad vina mekleja vel kamer beidzot atrrada. Un vel uz tas pakas bija rakstits ka tur ir par 25% vairak načinkas krievu valoda. Kas ir načinka mes ta ari nenoskaidrojam.
Pusdienās secināju ka apr vistas krūtiņu pretigaka gaļa ir gruti iedomajama jo viņa garšoja slikti un smirdeja ari un man pirksti pectam smirdeja un kakla ari nepatikami pec vinas palika.
Ēdu pectam savu START! un Dainis mani apsmeja par to ka es nemaku kasti atvert nu jo es vinu nevareju atvert tik ilgi kamer noravu sturi netisam un pa to sturi izvilku lauka to kas iekas.
Driz atnaca ari Ilis ar andžiņu un edgaru pusdienas. Ilis novilak savu cepuri un vinam bija galigi smiekligi mati tapec mes skaam smieties un es teicu ka viņš izskatas pēc ūpja un viņš uztaisija tādu skaņu "ūū"taka ūpis un uztaisija vineu no savam slavenajam smiekligajam sejas izteiksmem un tapec tur vagonā vispār visi par viņu nosmejas ka nenormali. Vēl viņš izodmaja ka džemperis jauzvelk, bet neuzvlika vinu lidz galam bet ta lidz pusvederam un tas bija iemesls jauna smieklu lekmei mums ar Daini.
Pēctam ārā pīpējot izodmaju ka man jaielien tādā trubā kas ir tad aka es vina tiesi tiesi varu ielist. Ielidu un vini mani pacela gaisa un bija neerti un tad vini mani gazeleja un tā un dainis man iemeta putuplastu ieksa kurs man nepatika.
Pectam tur ielida Dainis un vinu ari mes piecelam kajas un izlikamies ka aizejam prom, kadu laiku pagaidijam un tad andžiņš apgaza viņu ar visu vina trubu un otra puse Ilis ķēra bet Dainis jau to neiznaja tapec izdvesa dusmu un sašutuma pilnu "EU".

Pēctam gajam stradat atkal. Mākoņi bija ļoti skaisti un forši tapec bija. Bet stradat galigi negribejas un lija ikpalaikam tapec mes daudz sēdējām. Vēl ar Daini izdomajam ka mes noteikti būsim riktigi bagāti jo mums jau ir tik daudz scenāriji ko izdarit ar miljonu ka ta vnk jabut ka mes busim miljonari.
Un tad es jums katram pa belašam nopirkšu un vēl izdošu grāmatas "Ievas Fogeles pavārgrāmata" un "Saimja augstākā matemātika" un varbūt arī "Ivars Brencis jeb kā pareizi pagatavot Brūzi mājas apstākļos".

Vēl Kamēr es klausijos mūziku uz austiņām un nedzirdēju dainis man mēģināja 3reiz uzspļaut no muguras, un atzinās. Tad pavērās tāda kā spēle vai vabrut kauja kad viens otram spļauj negaiditos brīžos un skrien pakaļ pa visu stroiku un arī ārpus stroikas un tādā garā. Ja neskaita to ka viņšm an divreiz ar netīru cimdu pa seju iesita, es Daini galīgi sakāvu jo brīdī kad viņš skatijās mākoņos ļoti skaisti iespļāvu viņam sejā.

Ap 17 vai varbūt arī pa četriem sākās tas ko stroikā sauc par "ģorga" un tas nozīmē liels lietus. Savācām "štrumus" un vagonā tupējām un gadijam kad Foksis ar savu limuzīnu atbrauks mums pakaļ. Ilgi negaidijam bija jau klāt.
Atpakaļceļā gulēju gandriz visu ceļu.

Mājās atnācis spēlēju kadas 2 stundas World of Warcraft jo onlainā bija Diāna Rakusova un vel kkādi cilvēki par kuriem es neesu isti parliecinats vai viņi gribetu klausities manu vārīšanos. 21:00 skatijos American Dad uz kuru Ivars ir pārtraucis skriet kā Benijs Hils bet sērija bija galīgi smieklīga.
Pēctam atnāca Dainis, uzzīmēja uz žurnāla "Ieva" kas mētājās manā gultā "nav mans, mana masa vinu tur nolika" uzzīmēja tai tantei uzvāka dažus zobus trūkstošus, bārdu un riņķus zem acīm un uzrakstija ka tas ir Ilis. Uzpīpējam uz mana balkona, un tad ārā gājām, uz skolu aizgājām un tā, runājām viosuko un atcerejamies visādus laikus un pēc tā visa ko tik mēs neesam darījuši es nospriedu ka mēs esam galīgi plānprātiņi.

Pa vidam ierakstu jo tiko pamaniju - šīsdienas draugo TOP cilvēks ir Jānis Beļskis kuram rakstīts vārdā uzvārdā un dzīvesvietā - JANIS BELSKIS (AICINIET ATPAKAL ATKAL)
Nja ta neko 2 dienu laika blokets 3 reizes bet nu ko darit! Aiciniet mani atpakal un ceru ka vairs nepazudisu no draugiem :) Nekada gadijuma neapstiprinu fake profilus!Esmu brivs ka putns tikai kautkas rukst...
šodien 00:05
un ar tadu info vēl viņš mani uzdrošinās apskatīties 5 pāri pusnaktij.

Ā un es domaju ka lielakais vairums ir pamanijis to meslu blakus profilbildei savai kur var uzlikt vai tu šodien esi piem "Nav ko dejot, jāiet klejot! Nāksi ar mani ietusēt?" vai "Klik un gatavs! Man ir jauns albumiņš - iečekosi?"un to sparejos meslus.
Ne es par viniem netaisos maksāt bet varu vnk dienasgramata ierakstit ka es sodien neesu neviens no tiem smailijiem. Tikko 5min skatijos kurs vislabak deretu man bet izdomaju ka man nekad muza nav tik mulkigas sejas izteiksmes. Ja būtu es ieliktu ka es šodien esmu "Ilis"

Un vēl Pēteris Petrenko man raksta daudz vēstules un teica ka vins bus laimigs loti ja es vinu pieminesu - "Vecīt, būsu laimīgākais cilvēks uz zemes!!!" ta vins teica.
Tapēc nu es vinu pieminu un vins varbut laimigs.

Galīgi prieki ja kādu var padarit laimīgu.
Un jūs katrs arī varētu vismaz meginat katru padarīt laimīgu. Ta butu baigi forši. Kautvai ierakstat te "čau woli" un es busu nedaudz laimigs (:

Gandriz taka tai filmā ar Speisiju un to mazo puisi "Pay it Forward" ja nemaldos saucās.

Prieku jums visiem un lai kāds jūs laimīgus padara.
Prozit. ^__^

2 komentāri: