pirmdiena, augusts 20

We've both got better things to do...

Džindžerbred!
Šorīt es kā jau ierasts un visumā pieņemts modos pulskten 06:10 kamēr jūs bezdarbnieki vel gulējāt saldā miedziņā un sapņojāt par westlife vai kko tamlīdzīgu.
Uztaisīju 6maizītes ar desu - 2 rupjas, 2 graudu un 2 baltas. Pēctam paēdu un pasēdēju pie kompjūtera u ndevos ārā laimi meklēt (uz darbu).
Aizgāju uz pastu bet tur neviena nebija. Uzpīpēju bet vēljoprojām neviena nebija. Nedaudz dusmīgs un nedaudz laimes pārņemts gāju mājās gulēt un gulēju gultā ar visām drēbēm ar domau ka man vainu atbrauks pakaļ vai arī es pamodīšos laimīgs 12:00.
Man atbrauca pakaļ. Pie durvīm zvanijās kā traks Misters Ilis.
Pulkstens bija 7:35 un mēs braucām uz Ogri.
Ogrē es izdzēru vienu krūzi kafijas uzvilku Daiņa maiku un Ivara kombenzonu kurš jau bija kritiskā stadijā un gāju pīpēt un strādāt.
Ap pulksteņiem 12:21 es brīnijos kur gan visi pazuduši un nevarēju saprast tapēc gāju meklēt un izrādijās ka visi aizgājuši piestumt sejas man neko nesakot kamēr es sūri un grūti.. pīpēju.
Tad es arī gāju ēst savas desasmaizes.
MIsters Raups (zināms kā Ilis, Zilis, Čangalis) dzēra 3 alus un galīgi pierijās un palika sarkans kā vēzis un sāka muļķibas runāt un visādus stāstus tā ka visi viņu nepārtraukti apsmēja.
Lūk viens stāsts:
"Šorīt pamostos un bļe pimpis tāds ka sit pa pieri pilnigi nesapratu ko darit. Aizgāju uz toleti pamīzt bet veljoprojām sit pa pieri. Mīļā dabuja rāpties virsū lai nomierinātu. Nu tad man seksiņš šorīt bija."
Citāts ir diezgan precīzs taču neņemos apgalvot ka pilnīgi perfekts. Tiesā mani Ilis iesūdzēt nevar.
Pēctam Ilis vēl visādas muļķības runāja un Jānis viņam gandrīz viņa pēdējos 4 zobus no mutes izdaudzija.
BEt, te pēkšņi Jānim asa sāpe iemetās un galvas reibonis.KO nu darīt. Jābrauc prom!
Bet mežinieks ar savu mašīnu nevar 6 cilvēkus aizvest tapēc Jānis mani deportēja uz Ropažiem.

Tātad te nu es biju 2 minūšu attālumā no viena no svarīgākajiem momentiem manā dzīvē.
Izkāpu no mašīnas paņēmu drēbes un devos uz mūsu pārģērbšanās vietu skolas iekštelpās. Es atvēru durvis skolas un kāpu pāri slieksnim, manas acis lēni uzslīdēja līdz vietai kad es redzēju tieši uz priekšu un tur... tur.. savā godībā slējās (AIGAR OBLIGĀTI ŠITO IZLASI) viņš... cilvēks kurš dāvājis daudz prieka manā mūžā. Viņš. Cilvēks VLADIMIRS PLIVSKIS. :D Ja kāds nezin kas tas ir iemetu atsauci uz dienasgrāmatu nesenu ar nosaukumu "Skiblapopejs":
"Un vel reku jums mans šodienas draugiem.lv top3
Trešajā vietā Vladimirs Plivsksi ar savu jauno profilbildi. Lūk:
http://www.draugiem.lv/friend/?368854
Kaut arī šovakar tikai trešajā vietā zināt ka viņš tomēr ir un paliek mans lielākais draugiem.lv favorīts kāds man mūžā bijis, jo vienmēr kad man ir bēdīgs garstāvokis es rodu smieklus viņa galerijās."

Jūs nevarat iedomāties kāds izbrīns mani pārņēma ieraugot šo cilvēku - smieklu stāvam manā acu priekšā es pat neiepazinos ar viņu. Viņš ir galvastiesu garāks par mani un 3reiz platāks un ņemiet vērā ka Skudrucis mani saukā par resni.
Vēlāk gan es gibeju vinu satikt un uiepazities un paspiest roku un pateikt ka esu liels viņa fans bet viņš nekur nerādijās.
Tikmēr Dainis urba sienās caurumus un es bliezu dībeļus iekšā.
Mans Ivara kombenzons bija tā saplīsi ka es vinue kāju atrāvu vispār vaļā un viņa plīvoja tā ka kad es rāpos pa stalažām Dainsi mani nosauca par betmenu.
Pēc kāda laika kad es jau paŗis reizes biju uzkāpis uz tā apmetņa es izdomāju ka tas ir dzīvībai tomēr pārāk bīstami tapēc gājām uz veikalu un es pirmstam nogriezu ar nazi kombenzonam kājas nost. Protams es neiedomājos ka man starp kājām tur arī tā visa vīle ir vaļā un man sanāca tādi kā svārki ar štrumbantēm, manliekas es kkādām meitenēm esu tādus redzējis. Dainis protams par to baigi uzjautrinājās.

Nebijām vēl ne 5reizes pīpējuši kad jau pienāca darba beigas un braucām mājās ar Foksi un Redīsu. Prasijām Foksim vai viņš brausk uz veikalu pirkt padzerties un viņš teic aka viņam nav nauda, bet mēs solijām viņam nopirtk lai brauc. Veikalā pirkām 4 cēsu alus (jā es zinu ka tā ir inde, bet nu cigaretes un Backstreetboys arī ir inde tapēc jums nav tiesību man te kko pārmest)
pārdevēja no sākuma gribēja piečakarēt Daini un teica lai ņemt siltu 4paku, bet es teicu lai dod aukstu no ledusskapja un viņa ar drūmu&dusīgu reizē sejas izteiksmi iedeva aukstu.

Aiznesām alu uz mašīnu un Redīss nebija gaidijs ka mēs viņam arī pirksim un no brīnumiem viņam pateicības vietā no mutes izlauzās prieka un laimes pilns "Yo!"

Un tad mēs braucām uz Mālpiliu klausoties krievu mūziku mašīnā.
Un iedomājieties tik - Ropažos ir tāds veikals kur Dainim nepārdod cigaretes bet man pārdod. Baigie joki.

Mājās atbraucu un uzreiz gāju pie Ivara un ienākot pa durvīm uzreiz prasīju "skatamies?"un viņš teica jā un tad izrādijāsk a tas ir tikai pēc stundas jā jo mums bija jāiet sagaidīt sievietes no Rīgas un man bija pie vecāsmammas jāiet ēdienam pakaļ.
Ap 19:00 sākām skatīties Underworld Evolution kas arī bija pietiekami laba priekš tāda veida filmas.
Pēctam atnāca Jānis un Dainis kuri uzstāja uz ārā iešanu un Jānis teica "es kkad aizvakar jau biju draugos iegājis tapēc man nevajag tur iet" tad viņš piesēdās pie datora un pusstundu sēdēja draugos.
___________________________________________________
Pavidu iespraucos jo tikko atcerējos ka šodienas draugiem.lv titulu iegūst meitene vārdā Elīna Smikarste
kura mani uzaicināja ar tekstu "ja es nemaaku dziedaat latviski,man buus pizģec?..:D:D:D" un spriežot pēc profilbildes:
http://www.draugiem.lv/friend/?949399
viņai čista vaidzētu būt pisģets par to ka ar tādām muļķībām rakstītām vēl uzdrošinās mani uzaicināt.
_____________________________________________________
Pēctam izgājām ārā un patusējām skeitparkā un es izstāstiju viņiem savu brīnišķo sapni p[ar kuru Ivars priecājās bet tagad es jums viņu nestāstīšu bet zinat ka viņš ir labs jo tur ir Cūkkārpa un stroika kurā jāstrādā piespiedu kārtā bez samaksas.

Šodien jums dāvinu dziesmas
Playradioplay! - Elephants As Big As Whales kas ir dziemsa ko es mīlu vakar šodien un rīt
un
Yann Tiersen - Summer 78 kura ir dziesma kas skanēs manās bērēs jo tik skaista viņa lūk ir.

Un šovakar man ir prieks neizsakāms un laime arī nudien.
To pašu arī jums vēlu.

Labunakti tauta.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru