trešdiena, oktobris 29

čabulīts

Ja nebūtu uz pasaules tik debīlas lietas, kā mājasdarbi Studijās&Pētniecībā, šovakar te būtu pat kautkas sakarīgs. Un tāds prieks, beigt mājasdarbu ar citātu „Bet nerunāsim vairs par to.” ^__^
Es esmu ar mieru, ka Filips sagādā tai pasniedzējai bērnu, lai tikai, viņa man visos mājasdarbos saliek 90%.
Filips saka tā "[1:35:36] Filips says: es negribu beernu ppagaidaam, varetu aprobezhoties ar prostu seksu"

Šodien rādija "The Beach" un es atkal skatījos un man atkal patika. Zajebis.
Forša filma, forša mūzika un forša francūziete tur.

Un tagad es sēžu un smejos pats par sevi, jo pieķēru sevi 5min gulšņājot un domājot apmēram šitā "kapēc gan pašnāvību nevarētu taisīt ar stilu! Piem pakārties aizkaros"

Un man nāk miegs kā elle.
Un šodien dienā es gāju un man bija tāds prieks, ka es vienkārši eju un man gribas bučoties.

Vēl mans celis atkal strādā tā, ka kāpšana pa trepēm man sagādā sāpes celī, lekcijas nenotikšana šodien sagādā man sāpes sirdī un Interpols liek manai sejai būt tādai C:

I'm gonna pull you in close
I'm gonna wrap you up tight
I'm gonna play with the braids that you came here with tonight
I'm gonna hold your face, and toast the snow that fell
Because friends don't waste wine when there's words to sell

Tādai sejai man liek būt arī Yann Tiersen - Les Bras De Mer un kāpņutelpas augšā pīpētas cigaretes kautkad pagāšnedēļ un vēl vienā trešdienas rītā pirmstam.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru