otrdiena, oktobris 28

Senioru rudens balle,

Sveiki Labdien, mani sauc Valters Brūns.
Valters ir mans vārds un tajā var mani uzrunāt, bet var arī par woli.
Brūns ir mans uzvārds, un tas tiešām ir mans uzvārds un viņš ir tieši tāds kā es te esu uzrakstījis.
Šitas man ir jāraksta, jo izrādās, ka ir cilvēki, kuri tiešām domā, ka man uzvārds ir "Brūnis" vai vēllabāk tādi, kuri domā, ka Brūns ir mans vārds un Valters uzvārds.
Es tiešām nezinu kādam idiotam jābūt, lai tā domātu, bet nu pieņemu, ka tas ir pārmērīga šnabja daudzuma patēriņa rezultāts.

Šodien manliekas man ar Ivaru bija īsta veču saruna. Rekur.
W: tajā "Elēģija" itka varot galigi daudz penelopes kruzas krutis redzet bet nu man vina nepatik ipasi
I: :D Krüshu elégjija. Kas ir elegjija vispar?
W: es nezinu, filma, tu vari aiziet un tad pateikt vai to krusu del ir verts iet
I: Nu vinjai kipa smukas krütis vai kas?
W: nu manliekas ka nav, vina vispar nesmuka
I: Nu ta jau gluzhi ari nav, bet nu par krütìm nez
W: nu labi ivna nav superpretiga, bet es nekad muza manliekas neesu skatijies uz vinu un domajis "ō smuka"
I: Nu jä, tä jau ir diezgan reti
W: ar penelopi kruzu vai vispar?
I: Ne vispar. Nu jo parasti tu skaties un neko ta nedomä, bet kkad ir täda, ka tu skaties un, akdievs cik smuka, gribu precèt
W: nu ta jau ir supersmuka, bet teiksim es eju un man piem skola iet preti un man automatiski vnk ir kad smuka tad "ō šitā man patīk" un tā
I: Nè, tå nav :D
W: ta ir gan
W: :D kātad tu zini kuras ir smukas? piem es tev tagad pateiktu lai tu nosauc 5 smukas meitenes un tad tu nevar;etu normali, tad tev jaatceras katra meitene un speciali jadoma vai vina ir smuka vai tomer ne
I: Nu ja. Nu bet es noteikti varu pateikt, kuras nav nesmukas :D
W: bet tas prasa tad ilgu laiku. ā, jo tu ej un redzi nesmuku, un tad tev uzreiz galva ir "o sita nesmuka"? :D
I: Ne nu es nevaru pateikt ìstenìbä, jo shobrid es neredzu nevienu :D

Manliekas normāliem večiem tā ir visulaiku jārunā. Un Ivaram manliekas ir galīgi nepareiza smadzeņu darbība.

Es šodien noskatījos Hellboy 2 un man galīgi patika. Tur bija galīgi kruts elfs un vēl viskautkas un man bija prieki. Man galīgi patīk elfi un tādas štelles, un vienīgais, kas man tai filmā isti nepatika, bija pats tas Hellboys.

Es 5dien biju Alfā RIMI un tur radio vietā balss no debesīm man teica cik maksā banāni un vēkautkas. Es biju dusmīgs, ja vēlkautreizi man tā būs, es tajā RIMI manliekas iekšā vairāk neiešu.
Vēl es 5dien biju pie Aigara uz dzimumdienu vietā, kas ir Lizums un kas ir tālu un tur ir lieli kāpostu lauki, kurus nevar redzēt tumsā.
Pie Aigara bija forši, ja neskaita to, ka tur bija tik daudz ēdamā, ka es gandrīz nomiru. Tu ēd un ēdu un tad vēl viskautkas garšīgs un jāed vel un beigās tā, ka mēs ar Saimi sākām domāt vaitik šitas nebūs pirmais tuss, kurā tu vem nevis no alkohola bet no pārtikas. Smagi, godavārds.

Un 6dien es biju uz dzimšandienu pie Čizo un ČizoElvija. Tur nebija tik daudz ēdamā, bet tur toties ir batuts un autobuss no Ogres uz Mālpili, kurš nekursē 7dienās, kā rezultātā es mājā neesmu bijis šonedēļ un tapēc man nav kartupeļi.
Un pie Čizo bija forši, tagad es zinu, ka elektriskai ģitārai ir svarīgi no kāda koka taisa, un ka Fenderi ir labi, bet Stag nē, un Blink bundzinieks var salauzt sev roku spēlējot bungas. Vēl es zinu, ka Čizo neļauj man pa nakti gulēt uz batuta, bet ļauj skudrucim mēģināt sevi uz viņa nogalināt. Un čizo ir smieklga vecmamma, es izmazgāju pie čizo drēbes, un viņa lika kārties un viņai likās dīvaini, ka ir tikai viena sarkana zeķe, bet zaļās piemēram ir 3. :D Šitas pat man liekas smieklīgi.

7dien es biju Ikšķilē! Nu tur es vispār vnk gaidiju vilcienu BET bija kautkā forši. Izskatās tā, itkā viss, kas tur ir, ir vienkārši dekorācija priekš tās stacijas, un patiesiba tajas majas neviens nedzīvo un neviens nespārda uz ceļa sakritušās daudz daudz lapas. Un vēl tur ir dekoratīvs ziņojumu dēlis uz kura ir tādi ziņojumi kā "SENIORU RUDENS BALLE" un "Precies ar zvaigzni"! Tur varētu, kautkad pabūt tādā pašā laikā un apstādināt laiku un varētu nebūt slikti.

Un es sēžu un dotajā brīdī man negribas bučoties un es nevaru galīgi izdomāt kapēc.
Bet vienai no mana kursa ir galīgi labas krūtis! Šodien rādiju Filipam, bet nezinu vai viņš redzēja.
Tagad es uzrakstīju "Ejiet jūs visi dirst", bet es izdomāju, ka es nevaru ar tādu teikumu beigt dienasgrāmatu, kurā ir Čizo dzimšandiena.

DOWN WITH GLOBAL WARMING!

1 komentārs:

  1. bet es nebūtu apvainojusies arī tad, ja tu būtu tur visiem pateicis "ejiet visi dirst", jo tas pilnīgi izklausītos pēc tevis un tas, kas izklausās pēc tevis parasti ir arī foršs.
    thā, kompliments.

    AtbildētDzēst