otrdiena, oktobris 21

Pūce, bļeģ.

Ja šodien vēljoprojām būtu vakar, tad šitā dienasgrāmata sāktos tāpat kā tā, kas vakar.
Vakardien es gulēju pilnvērtīgu cilvēka miegu no 04:00-06:00, pat neatslēdzos mašīnā, un pēctam rīgā varbūt uz kādu pusstundu dzīvoklī. Tātad kopā es esu gulējis aptuveni 2,5h. Kāds ir rezultāts? Šodien es aizeju gulēt 00:12 un 01:38 kāpju ārā no gultas un nāku te, jo vēl neesmu atslēdzies.
Zajebis bļe! Izskatās, ka 2arpus gulētas stundas manam organismam ir makten par daudz. Sasodīta būšana, godavārds sasodīta.

Nu tad tagad arī pilnīgs manas lieliskās dienas izklāsts.
11:32 es izgāju no dzīvokļa, jo 12os man jābūt skolā, jo 12:30 sākas lekcijas un šodien ir pirmdiena. Tai veikalā, kur parasti ir cīsiņi mīklā, šorīt, par brīnumu gan man gan noteikti arī krieviem no dzelzceļniekskolas, tur pat bija cīsiņi mīklā.
Un ir skaidrs kā diena, ka tai vienai pārdevējai es patīku, bet otrai nē, jo viena man viņus uzsilda, bet otra pat tādu opciju nepiedāvā + vēl vienreiz pēc vismaz gadu ilgas cigarešu pārdošanas atteicās man pārdot cigaretes un par LU studentu apliecību izteicās apmēram "šitās jau štancē vienā laidā, katram tāda ir". Vēl tai veikalā ir apsargs, iespējams vārdā Jānis, kuram ir telefons kurā var atskaņot mp3 un pirms 2 nedēļām viņš viņu nopirka un tad kautkāds draugs viņam bija solījis todien vadu iedot, jo tai telefonā tikai viena dziesma. Nezinu kā tur viss beidzās. Un vēl viņam var paprasīt kā varētu pēc iespējas lētāk un vairāk paēst, tad viņš piedāvā visādus variantus ar makaroniem un pelmeņiem un tā. Vēl tur ir akcija "pērc 3l šņabi un dabon pižiku" un lai arī izklausās pēc manas iztēles augļa, es zvēru pie finiera, ka tur kautkas tāds ir.

Nē es izdomāju, ka tomēr nebūs pilnīgs manas dienas izklāsts.
Skola ir forši, un kad pārnāk uz dzīvokli, tad ir drūmi. Tāda dzīve.
Stundu kādu sēdēju viens pats tumšā un klusā dzīvoklī, tad man parādijās prieks un atnāca Emīls un tad vairāk drūmi vienkārši nevarēja būt.

Ieskrūvējām koridōrī spuldzi un tagad tur atkal ir gaisma, un izdomājām, ka tagad nekad neslēgsim viņu ārā un tur būs mūžīgā gaisma. Un kas notiek? Man atliek nolikties horizontāli, kad Emīls viņu jau izslēdzis bļe.

Vēl manliekas būtu galīgi sakarīgs seriāls 17 sezonās "Nets dzīvoklī", jo kautkas notika ar Saimja krievu netu, un tad ir jāmēģina kautkā zagt no kaimiņmājas un tad es domāju, ka citiem varētu patikt skatīties kā emīls sēž dibenu ielicis starp dīvānu un palodzi un atspiedies pret stiklu 4 stāva augstumā un valters skraida bļaudams pa visām istabām pacēlis kompi rokās virs galvas. Un viss beidzas ar to, ka Emīlam ir zajebis nets, bet valters spēlē solitaire tik ilgi kamēr beidzas prison break un tas "nekā parsonīga" gandrīz arī un jau acis sāp. Un nevienu reizi neuzvar.

Saimja šinšilas būrī čīkst kā vecas švammes un es sēžu un nesaprotu ko darīt. Saimis teica, ka tas ka viņas čikst nozīmē "es girbu seksu, es girbu seksu", bet nu es pieļauju, ka tas varētu mierīgi arī nozīmēt "burka! burka!" vai kautko citu ar tikpat ļoti dziļu domu.
Un tik nožēlojami tagad te sēdēt un nav pat Hausa ko skatīties.

Elle tā dzīve ir, ļautiņi, ka es jums saku! Elle!

Šim video ir vairākas beigu versijas,arī traģiskas, vispār. Iesaku noskatīties. Šis man patīk vislabāk.


Vita tosteris atvilkne kulons

Ir 02:48 un es gulēšu ar drēbēm uz dīvāna un mēģināšu piemānīt sevi, ka esu piedzēriesu, un atslēgties.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru