pirmdiena, oktobris 20

Lapas.

Cik stulbi ir būt man?
Tas ir retorisks jautājums. Retorisks nozīmē, ka tev nav uz viņu jāatbild, javien tu neesi pilnīgs stulbenis, kas izlasa šito un vēljoprojām nezin, ko nozīmē "retorisks".
Aizeju gulēt 00:03 un ceļos 00:58, jo gultā kautkā garlaicīgi.

Es biju pie zobārsta 5dien.
Kautkāds stulbums ar to pilngadību, tagad pat par zobārstu jāmaksā. Kas vēl nebūs. Vēl 50 gadi un tad jau pat par seksu vaidzēs maksāt.
Pie zobārsta bija forši un es smējos. Un izrādās, ka man ir nolādēts zobs un, ka zobārstes dēls ir spējīgs nolikt teoriju autoskolā. Arī nedaudz stulbi tur, jo man izņēma sudraba plombi, kura man mutē bija 2 gadus, un neļāva viņu paturēt.

Un turpmāk bez manas atļaujas jums ir aizliegts lietot vārdu salikumu "fluoride toothpaste" jo tā ir rakstīts uz manas zobupastas un tapēc tikai es tā drīkstu teikt.

Vēl es pīpēju LM šodien un tas vispār ir debīls kautkas. Ir jābūt kautkādam stulbenim (Dainis Pudelis) lai kautko tādu pīpētu. Kas tas vispār par nosaukumu?! "Labs Micēlijs"? Varētu tā būt, jo liekas, ka tur točna kautkādas sēnes iekšā. Manliekas vismaz, ka micēlijs ir kautkas ar sēnēm saistīts, bet nu Ivars Brencis to noteikti zin labāk.

Un tagad nevar saprast vai vispār vēl ir jēga iet gulēt, jo jāceļas 6os un jāmeklē šlipse ar neziņu vai viņa vispār ir Mālpilī, un tagad es to darīt nevaru, jo vēl nav 6.

Gribat joku?
Mārcis Benužs ir izmests no augstskolas. Apsveicu Mārci! Man jau tieši likās, ka ir pēdējais laiks, kad būtu jāuzpeld kautkam, lai es varētu par tevi pasmieties. Ja tā tomēr nav taisnība, tad paturi to pie sevis, jo man ir par kādu jāsmejas, un, ja šitas izrādīsies nepatiesība, tad man būs jāsmejas par kādu citu, un kāds cits būs nelaimīgs, un to jau mēs Mārci neviens negribam.

Un tad vienam no manas bijušās klases ir bilde albumā, un viens cits no tās bildes saka "kad tad tas bija ??? " un tad viņam atbild "pirms basiiisha tajaa dienaaa" un tad es tagad domāju, vai tai atbildei ir vispār kāda jēga, nu jo ir mazticams, ka viņiem ir kāda diena, pēc kuras nākamajā nebūtu basītis.

Tikko biju pīpēt un tad sunis stulbs gāja un viņam čaukstēja lapas zem kājām. Suņi ir stulbi, jo viņi iet un tad viņiem smird mute, un tad viņš sāk laizīt tev roku un tu nesaproti vai viņs viņu nokodīs tagad, vai tad, kad tu mazāk gaidīsi.
Bet rudens uz pilnu sparu, vakardien bija galīgi smuki bez gala un ritens kokā pilnīgi spīguļoja, un šodien tik līst un līst un līst un Dainis iet kilometru mājās un noteikti nevar saprast kapēc jaka slapja.

Tā kā es neesu piedzīvojis nevienu, karu, tad par karu es neko jēdzīgu uzrakstīt te nevaru, tapēc tā vietā es varu paziņot, ka es esu noskatijies visas Hausa sērijas, kādas vien ir bijušas latviešu valodā.
Un tagad es nesaprotu, vai skatīties tālāk, vai gaidīt otrdienas tā kā pārējie mirstīgie dara.

Un ar ko īsti beidzās Bībele? Jā es ceļos 6 un par to domāju, jo 4 man bija guļot par to jādomā. Nu jo tur bija ka ļaunie ebreji piesita Jezu krustā, bet viņš tak pēc 3 dienām izlīda no tās savas miroņa alas tieši uz Lieldienu svinēšanu. Un kas tad? Nu jo es neatceros, ka viņu būtu situši vēlreiz vai kautkas tāds. Un tie plūdi taču nevar būt pēc tā.

Lai dzīvo kafija un cigaretēm nekad vairs cenas neceļas!
Prozit!

1 komentārs:

  1. but tev ir visnotal nestulbi, pat ne retoriski, ne traktoriski, mehaniski vai jebka citadak - ciski( ar to nebutu jasaprot nekadas ciskas)

    TU ESI LOTI FORSHH !!!!

    AtbildētDzēst