trešdiena, oktobris 1

Lejā uz mašīnas ir smuki sapūstas rudens lapas

Paldies tam kretīnam, kurš iegāja manos draugos, kamēr es rakstīju dienasgrāmatu, kā rezultātā viss pazuda. Es ceru, ka tu abas kājas salauzīsi un paliksi krievs un vēl lai tev pasē ieraksta tautību "konkrēts krievs" un dzīvesvietā "pis atpakaļ uz Fēniksu"

Vakardien bija pirmdiena, bet ja man prasītu es teiktu ka trešdiena.
Skolā no mana kursa Jānis, kurš ir divreiz platāks, garāks un politiskāks pat mani man pateica "klau, tu izskaties tāds nūģīgs, tu gadijumā neskaties "Battlestar galactic"?" Es nezināju, ka es izskatos TIK nūģīgs.
Vēl man iesita Filips un es nerunāju ar viņu un Ievu Leinerti, un ja man būtu bijusi Bībele pa rokai, es viņiem iemestu pa seju.
Vēl vakardien es biju ar Elīnu Pr, Vīni un agnesi uz Mangaļsalu braukt. Līdz galam gan nesanāca jo kautkādas pieturas pirms beigām autobusa šoferis, kuram bija tāds vēders, ka manliekas, viņš nemaz nezin, ka viņam ir josta, draudīgi palūdza mani izkāpt, jo es neģēlīgi karājos pie stieņa un izlikos par aizkariem. Ja es būtu policists, es pilnīgi noteikti arī arestētu sevi par tādu briesmīgu nekaunību.
Mani lieliski draugi protams IZKĀPA reizē ar mani un pēctam IZKĀPA arī nākamajā pieturā, kā tas pie normāliem cilvēkiem pieņemts, tānu man nācas vienam sēdēt lietū 15min līdz nākamajam autobusam uz centru.
Bet bija forši, oranžas oranžas rudens lapas un sarkana sarkana mangaļsalas vakarsaule izskatijās kautkā galīgi forši.

Pēctam centrā man palika drūmi un pēctam atkal nē.

Šodien man arī bija drūmi.
Dažreiz man ir tik garlaicīgi par visu, ka es sēžu un gribas domāt-
I thought there is more to life than... everything.
Dažreiz man liekas, kapēc gan es nevarētu būt vienkārši delfīns.
Dažreiz man liekas, ka cilvēki ir tādi kā es. Izrādās muļķības beigās.
Viens gan man vēl nav licis vilties. Un arī Hauss ne.

Tagad es klausījos Rammstein un atnāca emīls un teica "tu zināji, ka viņiem visas dziesmas iedziedājis Hitlers?" un tad tur dzied "wasser", un vinš dzied līdz "hitler".
Rammstein ir kautkas, ko var klausīties un vēl zināt, kapēc viņiem tāds nosaukums.

Vēl es šodien biju pie ČizoElvija dzīvoklī, kur dzīvo ČizoElvijs, Čizo un Gints. Viņiem tur ir paklāji, zivis, ģitāras, krūze ar kafijas pupiņām, daudz bezjēdzīgas grāmatas, skapji, gaismiņa pie durvju roktura, vanna, neliela virtuve, žāvējamais, vecā veļasmašīna, jaunā veļasmašīna, balts kaķis ar lielām acīm kaimiņos un Vezlijs. Forši kautkā.
Atpakaļceļā es sēdēju blakus tantei, kura bija divreiz platāka par mani tik ļoti, ka es sāku domāt vai vispār ir piedienīgi sēdēt viņai blakām.

Un RIMI strādāja tikai 2. kase, kur vaidzēja būt pārdevējai, kura man ptīk, bet nebija un rinda bija gara. Man priekšā stāvēja džeks, kurš neskujas, un pērk rakveres cīsiņus, 3 tos, kam uzlej ūdeni un tad rodas kautkāds ēdams kartupeļu stūķis, divus roltonus, un tadvēl viņš ātri aizskrēja pēc 2l piena. Vēl viņš man paprasīja cik pulkstens un pateica "šaldieš".
Pārdevēja man teica labvakar un es viņai pirmstam labrīt un es uzvarēju, jo man bija vairāk taisnība, jo pulkstens bija 23:kautcik un rīts ir 01:00, bet vakars dažiem 20:00 un vel ir tādi, kas ēd vakariņas 18:00, tiem vispār sanāk vakars tad. Es gan teiktu, ka viņiem izpratne par laiku ir mazāka, nekā man bijība pret pareizticīgo baznīcu.

Vēl Dainis"manuprāt jautājuma teikumi beidzas ar šo "!" simbolu"Pudelis izpildīja manu to anketenu draugos uz 100% tāpat kā Vīnis to izdarīja iepriekšējā gadsimtā, kas nozīmē, ka viņi laikam ir vienīgie cilvēki ar normālām zināšanām par roģinu

Un tuvākajā laikā es pārcelšos uz kojām. Jā Brūns un Valters un kojas. Gribēju šodien sastādīt sarakstu ar cilvēkiem, ar kuriem es tur nerunāšu, bet tā kā manu koju pazīstamo vārdi aprobežojas ar apmēram Rufus, Koknesis, Ketija un ar vismaz vienu no viņiem es varētu gribēt runāt, tad es izlēmu, ka no sākuma es vienkārši nerunāsu ar tiem, ar ko man būs jādzīvo kopā, un pēctam sastādīšu sarakstu arī ar citiem.

Un vēl - Aigar, es tev nepatīku? Kapēc tu mani neaicini uz kino? Čizo teica, ka tas ir manas somas dēļ, bet es pieņemu, ka tas ir tapēc, ka es nemāku nopirkt gaļu.

Šodienas gudrākais teikums:
Nav labākas vai sliktākas mūzikas, ir tikai gauma un cilvēku debīlisms.
Gogol Bordello - Through The Roof and Underground ^___^

2 komentāri:

  1. pagaidām mans sapņuvīrietis1 ir tu, sapņuvīrietis2 ir Hauss.
    žēl, ka 2. neeksistē.

    AtbildētDzēst