svētdiena, oktobris 12

halogēns

Sveiki, labdien, man ir garlaicigi. Elle ja!
Es nevaru ari aiziet gulet, jo es jau guleju visu rita celienu un tagad man kautkas ir, ka liekas ka nav isti pareizi. Vel man ir Skudruca cigaretes un smaržiga dušas želeja.
Želeja ta kas ir edama ir pilnigi stulba. Es manliekas tikai vienreiz muža tadu esu edis un ta ari nesapratu, kas tas ir, kas liek cilvekiem vinu pirkt. Un kad es eju veikala garam tam visām kad viņas stāv piemēram šopiektdien, tad man gribas viņas visas atplēst vaļā un samest zemē un skatīties kā viņas bļurk. Es nezinu kāds ir tas vārds, ko saka par želeju, jo "ļum" neliekas pareizi un "vibrē" ir kautkā pārāk mehāniski, lai to teiktu par ēdienu.
Es biju piektdien Siguldā pēc biksēm, nevis lapas skatīties, bet lapas ir. Es sēdēju žigulī zem kļavām un pūta vējš un viņas krita lejā un kautkā smuki. Bet Saimim virtuvē pa logu lejā bija galīgi nenormāli smuki lapas sakritušas viss dzeltens un oranžs un tā, bet es tiko ar Emīlu biju tur pīpēt, un sētnieks bija visu jau sagrābis, jo viņam noteikti nav īsti izpratne par to kāda ir smuka zeme un kāda nav. Un vēl tur uz sienas ir "depeche mode"rakstīts.
Pa televizoru rāda to bezjēdzību, kur Krauze un Sipiniece un Legante min tos cilvēkus un citi melo, un Emīls iet garām televizoram un vienkārši pasaka "melo" kad viena runā. Smiekls. Tas raidijums ir vienkārši debīls, es nesaprotu, kapēc vēl neviens mani nav nolīdzis par cilvēku, kurš saka kas ir debīls un kas nē.
Saimis piemēram šodien iet uz "Zvaigžņu Lietus". Man tagad ir tiesības apsmiet viņu visu atlikušo mūžu. Manliekas viņam tur patiks :D

Es ;sito dienasgrāmatu manliekas jau no 14 rakstu un ir 17:56. Pa to laiku es esu noskatījies XXL to kur saka "sveiki zilie" un tad jāsmejas un atspēlējies spēlītes netā.

Vispār es neesmu rakstījis tik sen, ka bail un tad tur viskautkas ir noticies atpakaļ, bet es izlikšos ka nekas tāds nav bijis un neko nerakstīšu.
Un no 16-27oktobrim būs zvaigžņu lietus tāds kā "meteor shower" nevis kā tas, uz kuru Saimis tuliņ posīsies.
Un man ir kautkas forš, ka es redzu kur viņš jāskatās un cikos jāskatās un vispār es varu iziet naktī ārā un zināt visus zvaigznājus un visu pārējo un cikos mēness ausīs un cikos saule.
Man patīk zvaigznes un kossmoss un visādas tādas lietas.
Vēl es beidzot dabuju filmu "The Fall" un biju dziļi vīlies, jo man likās tam jābūt kautkam SUPER jo sākas apmēram tāpat kā "The Fountain", bet patiesībā man pat nepietika pacietības noskatīties viņu līdz galam.
Un Vīn, es tajā Meat-boy visus plāksterus savācu.

Tagad es neatteiktos no norasojušas fantas bundžiņas. Stokmanā es zinu ka nav, jo vienrez es staigāju un meklēju un aukstas bija, bet norasojušas nē, un vispār es neatceros norasojušas bundžas baigi bieži redzējis, tā kā varbūt tādas ir tikai reklāmās.
Un ir kautkā dīvaini cilvēki, kuriem ir problēmas ar kurpēm, ka stāv un nevar izdomāt kādas kurpes lai velk.
Dažreiz man patīk cilvēku kurpes, bet dažreiz nē. Dažreiz man ir vienkārši pofig.
Tas pats arī par auskariem. Tas tiekuma iesākums ir tikai tapēc, ka es girbēju pateikt, ka pēdējoreiz, kad es skatījos uz to meiteni, kurai katru reizi citi auskari, tad viņai atkal bija jauni auskari. Galīgi prieki ^__^
Man patīk, ka man ir tādi prieciņi par kuriem es varu stāvēt un pie sevis priecāties un pārējiem nav ne jausmas.
Un lietuviešiem ir kautkāda stulba nauda. 4dien man neibja naudas vispār pat uz Mālpili braukšanai un tad Baiba mainīja lietuvju naudu un tas bija kautkas stulbs. Ja man būtu 2 vārdos jāapraksta Lietuva tad tie būtu "Lietuva smird".

Vēl par lietuviešiem - es nevarēju atkal sakontaktēt skaipā nevienu no Paulu tapēc es sāku runāt ar Lietuviešiem un tas ir smieklīgākais manliekas pēdējā ilgākā laikā jo es asarās un vēderkrampjos pie datora locījos.
piemēram lūk viena saruna

[2008.10.11. 0:41:58] wolis says: waidis?
[2008.10.11. 0:42:47] waidis says: nu o kas tu?
[2008.10.11. 0:42:57] wolis says: sveikas es rolandas
[2008.10.11. 0:43:00] wolis says: no tavas klasas
[2008.10.11. 0:43:57] wolis says: eu waidis
[2008.10.11. 0:49:19] waidis says: nu as waidis o kas yra?
[2008.10.11. 0:49:40] wolis says: nezinas kur Ernestas?
[2008.10.11. 0:50:05] waidis says: ble ne o kas tu toks?
[2008.10.11. 0:50:36] wolis says: as Rolandas no tavas klasas
[2008.10.11. 0:50:50] waidis says: tu wapse lietuwis?
[2008.10.11. 0:50:59] wolis says: nu da
[2008.10.11. 0:51:06] wolis says: neatceras manas?
[2008.10.11. 0:51:12] wolis says: mes ar vitautas kopas dzeras
[2008.10.11. 0:51:30] waidis says: nu tj kalbek lietuwiskai :D
[2008.10.11. 0:51:39] wolis says: pats tu kalbek

Ak tu jēziņ ja kāds būtu redzējis kā es miru kad mani par kalbeku nosauca. Un vienā brīdī viņš laikam pat domāja, ka es māku lietuviski.
Un vēl tulkojot no lietuvju uz latviešu "manai mammai patīk staļins" sanāk "Man patīk mamma Desktop" un "vai tev patikt delfīns?" sanāk tev uzvalks vai delfīnu?". Smiekls bez gala. Tiešām nebrīnos, ka tur visi idioti :D

Un tagad es paskatījos uz "Butterfly Effect" posteri un man ir jādomā par bučošanos galīgi. Es tiešām nezinu kapēc, bet visai forši (:

2 komentāri:

  1. lasot saraksti es arī smējos vēderu turēdama :D

    AtbildētDzēst
  2. tā sarakste ir kaut kas fenomenāls :D :D
    es gandrīz no krēsla nokritu lasot...

    AtbildētDzēst