sestdiena, marts 15

Labrīt mans vēlvairāk nenopietnais draugs!

Dēmo es no tevis nedaudz aizņemos virsrakstu dienasgrāmatai, bet šorīt tas mani burtiski uzrunāja tāpat kā Ivaru ik pēc mēneša mēdz uzrunāt kautkur labi aizmirsta salami desa.

Es šorīt modos no motorzāģa un mašīnas signalizācijas koncerta kautkur ārā un jūtos vienkārši galīgi lieliski.
Un rīta stulbumā pat varu teikt - ziniet, viņiem neslikti sanāk!

Tākā es sen neesmu rakstījis tad es varu viskko pavēstīt:
1.Sorrz metāldraudziņi, bet es tomēr nebraucu uz Zaļumballi (vismaz piespiedu kārt
ā ne) jo Mr Swais ir nolicis tiesības un kautkad drīzumā es gaidu viņu pie savas mājas ar brālim nozagtu mašīnu lai mēs varam kautkur aizbliezt.
2.Neticiet Vīnim kad viņš sola atbraukt, jo tad jau drīzāk Benužs nāks pie prātā nekā Vīnis ieradīsies dienā kura sākas ar "četr" vai mazāku skaitli.
3.Es tiku uz LU SZF ēnu dienām un varēšu ēnot džeku kam patīk YMCA un viņam patīk izdzert 46 Red Bull un tad nofotografēt. Viņu unikāli superīgi skaisto un bezgala foršo reklāmu viņš laikam nav redzējis ne reizi. Izskatās normāls un jebkurā gadijumā labāks nekā Daiņa "man uz galvas ir kuģis" džeks, kurš izskatās pēc Mārča graubiņa, Mārča Benuža un Ulda Cīruļa apvienojuma un vēl ar kuģi uz galvas.
5. noteikti bija vēl kautkas, bet tagad nav īsti svarīgi visu atcerēties.


Vakardien nekas nenotika īsti kā plānots un pēc sava žetonvakara, kurš beigās izvērtās nevis "kautkas tizls" bet gan "kautkas smieklīgs" par ko man bij prieks, nedevos uz VETO pasākumu, jo Saimis man pa telefonu teica, ka nav forši jo visi tusē tur iekšā un viņš ir dzīvoklī, tā nu es izvēlējos ar Vīni un Swaini /paņemt aliņu un nebraukt uz rīdzīņu/ (daļējs Ievas (Iews, Iewis, Hell Yeah) Rimicānes citāts)
Galīgi un pilnīgi izsmējām iekšu lasot komiksu "pēc zvana" kur mūsu iztēles rezultātā cilvēki sader uz krūšturu valkāšanu un pēctam tos krūšturus pazaudē. Vienā smieklu lēkmē asarām līstot, plaušas sāka sāpēt tā ka pat ienāca doma prātā nepīpēt, bet tik pat ātri viņa arī pazuda. Bija galīgi labi.

Un šorīt es būtu gatavs atmest pīpēšanu un alu (sievietes nē) ja vien es katru rītu varētu mosties un justies tā kā es jūtos šobrīd.

Ja es būtu kāds Ievas Rimicānes draugs es tagad aizdedzinātu sev galvu palektos, izsistu ar kāju monitoru un nobļautos "Elle Jā!".

Jauku dienu jums murmuļi!
The Proclaimers - I`m Gonna Be (500Miles)

P.S.
Tas kurš šodien nav 18:00 Mālpils kultūrnama jauniešu dienās ir galīgs mīkstais.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru