sestdiena, marts 22

reamonn man patika tas klips kur bija labirints

Es sen nebiju dzēris vakarā pienu. Velns un elle, kā es varēju to aizmirst es nezinu, bet tas ir labi tā darīt pilnīgi noteikti.
________________________________________________________
1dien pēc skolas un vēl pēc iepriekšējās dienasgrāmatasrakstīšanas un pēc zīmītes mammai "es rīg būšrit W" uzrakstīšanas aizšāvu ar Saimi un viņa mammu un viņa košļenēm uz siguldu.
Tur papriecājāmies par reklāmu jaunajam žurnālam "JOY" kurš sola 14 dienās 8kg nomest, kas nozīmē ka vaidzētu tikai apmēram 130 d
ienas lai es būtu pilnībā pazudis no zemes virsas.
Jautājums sievietēm: jūs gribat būt vieglākas vai tievākas?
Varat neatbildēt, bet par šito mēs ar Saimi ilgi domājām.

Nujā tad pēc laiciņa atnāca autobuss uz Rīgu, kurā iekšā Saimis protams apsēdās blakus meitenei un man bija jāsēž blakus čalim kurš mierīgi varētu būt mans labākais draugs.
Pirmkārt tapēcka viņš 90% brauciena laika pavadīja burtiski piespiedis galvu pie stikla, otrkart tapēcka es no sakuma nevareju saprast vai viņam ir viena vai divas rokas jo viņš bailēs no manis bija vienu roku iebāzis sev starp kājām un izskatijās kautkā nedabiski un treškārt tapēc ka no viņa šaudīgajiem skatieniem manā virzienā es varēju mierīgi noprast ka viņam noi manis ir vairāk bail nekā no Belcebuba.
Un manliekas ka man tad pat bija mati izķemmēt.
Dulla pasaule, ko lai citu saka.

Naktī bija forši un viskas notika, bet es to stāstu jau esu tik reizes izstāstijis (3) ka man vairāk negribas.

vakarāman Jānis teica ka 2dien ap rīta pusi varēšot dabūt algu.
Lielu daļu dienas nogulējis piecēlos ap pāri 17 un secināju ka laikam rīta puse vel nav pienākusi un devos satikt Katrīnu, lai diena nebūtu gluži zemē nosviesta. Pastāstiju cik man slikti un labi iet un tad satikām Ivaru es dodu visiem šokolādi Brenci un Skudruci es gaidu Gvido Skudruci un arī Elīnu es dzīvē izskatos galīgi smukāka nekā valters domāja Priednieci.
pastāstiju arī viņiem cik man slikti un cik labi iet un tad visi bija tādā starā ka nolēma braukt mājās.
Mēs ar Ivaru aizbraucām pie Katrīnas, tur padzērām tēju, izsmējāmies gardi par viņas klasi un es dabuju Veto žurnālu ar bildi ar foršām krūtīm un cimdiem.
22 pulksteņos kad mēs ar A devāmies uz pēdējo autobusu uz Mālpili 2dienas rīta puse vēl nebija pienākusi.

Un 3dien un 4dien es atklāju cik gan patiesībā dzīve var būt skaista arī ja to pavada visu dienu guļot gultā un pīpējot un skatoties biški filmas un ēdot un visadi citadi laiskojoties.
Kautkā forši atpūtos.

Un šodien es mīlu amatierteātri. Tā ir tāda lieta, ka tu aizej sadzeries šampanieti tā ka tev normāli jau glava reibst, izsmejies kopā ar cilvēkiem no kuriem dazi ir pat 2reiz vecaki neka tu un tad ej mājā un jūties labi.
Kautkā forši.
__________________________________________________

Šovakar bija kautkas ļoti forš.
Iedomājieties es stāvu virtuvē un gribu paņemt krūzi kurā ieliet pienu un pēkšņi es dzirdu "mans labākais draugs ir miesnieks un viņam ir 16 naži" un skapja durvis ņem un nokrīt uz šķīvja un škīvis saka TRINK un viens mazs vīriņš liela valtera galvā saka "oho".
Es nezinu kas tai minūtē bija pie pasaules ruļļiem, bet tā bija viena no dīvainākajām minūtēm ko es pēdējā ilgākā laikā esu piedzīvojis.



Un vēl šovakar es atklāju ka viena no foršākajām sajūtām man ir sajūta ka man kautkas pietrūkst. Ir tik forši patiesībā pēc kautkā ilgoties. Godavārds. Es nejokojos un esu skaidrā un šoreiz es nerunāju par cigaretēm. Buž ^___^

Un vēl - ziniet, ja jums arī kādreiz izdodas dzīvē iemainīt kreklu bet foršu meiteni uz nedēļu, tad jums reāli veicas un jūs mākat taisīt labus dīlus. Izņēmums ir tad ja krekls ir no kautkāda materiāla kas maksā 17 sekstiljonus vai ja jums pašam jābrauc uz Abu Dabi ar riteni tai meitenei pakaļ.

Un tagad paņem un vēlreiz izlasi par dīvaināko minūti un tad ej un vnk pakās visas savas olas un satrakojies un pakās arī visas Daiņa jo tu zini viņa paroli.

Un foršākais ko draugi jebkad mūžā ir izdomājuši ir tā spēle tur augšā kur jāķer cālis.
Galīgi sasmējos.
Tas ir tā tu spied uz tā cāļa un viņš tik bēg, un tu viņu ķer un viņš tik bēg visulaiku.
Kur prikols?
Smiekli pašam un arī citiem :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru