otrdiena, marts 4

The music is all around you, all you have to do is listen.

Pulkstens jau ir sitis pāri 12tiemun es tiko esmu beidzis skatīties August Rush. Lai arī es viņu skatijos tikai un pilnīgi vienīgi tādēļ, ka man patīk tas cik labi skan vārdu savienojums "August Rush" izrādijās ka tā ir filma kas ir pelnījusi būt rakstīta ar bold burtiem visur, sākot ar BrūnValtera mīļo filmu listi un beidzot ar tā cilvēka dibenu, kuram patīk uz sava dibena labu filmu nosaukumus ietetovēt.
Pilnīgi un galīgi saprotu ka iespējams rūdītam "bojeviku" piekritējam, kurš "Rembo
" redzējis vairāk reizes nekā savu māti un pirms gulētiešanas liek saviem bērniem Rokija četriloģiju skatīties, šitā liksies tik stulba, ka to par labu varētu nosaukt tikai pilnīgi idioti un sievietes, bet tā kā man neinteresē ne hokejs ne basketbols ne arī statistikas lielums, es mierīgi varu atļauties šitā runāt.
Zelts.
Pēc manām aplēsēm viņai drīzumā kautkad vaidzētu LV kinoteātros parādīties, iesaku pilnīgi un galīgi un pats pilnīgi noteikti iešu viņu skatīties uz ekrāna kas lielāks par manu istabu un ar skaņu, kas pārsit austiņas ko man deva pleyerim līdz.

A - mēs kautkad runājām par to kādas krūtis ir foršas un kādas nav.
Lūk:
http://www.draugiem.lv/friend/?3126482
Tādā veidā pasniegtas krūtis man liek tikai un vienīgi baidīties un izvairīties no tās sievietes un cerēt, ka tāda neatcerēsies kā mani sauc un nekad (everā) nelasīs šito ierakstu, lai arī ko nesolītu komentāri pie tās bildes.
Priecājies Vita Mūrniece kamēr vēl tautas policijā nevar nosūdzēt par to ka krūtis aizņem pārāk lielu vietu profilbildē.


Tiko atklāju kautko foršu - Ŗ
Es nezinu kā to izrunā un kādā valodā vispār ir jārunā lai R burtam liktu mīkstinājumzīmi, bet tas pilnīgi un noteikti ir kautkas galīgi smieklīgs un kautkur dzīvē jāizmanto.

Un man jau zajebaļi tas "Apņemos" malā, jo es nekādā sakarā pirms jaunāgada uzspiedu ka es visu apņemos un tagad izrādās, ka man ir jājūt kautkāda veida sirdsapziņas pārmetumi par to ka man ir pilnīgi nospļauties par to ko es esmu apņēmies un daru ko gribu, un es es nevaru noslēgt, vismaz nevaru atrast kur var noslēgt, ka es vairāk neesmu apņēmies.
UN starpcitu BĻE tur kur man sola izrēķināt cik es esu naudu un dzīvi nopīpējis un ko es iegūšu ja es atmetīšu tagad tas kretīns patiesībā neko nerēķina, ja tu esi smēķētājs, bet ja tu nesmēķē (ka piemēram Ivars Pole un Māra Brencis(uzvārdi ir mainīti vietām, lai cilvēki netiktu atpazīti)) tad tev izrēķina pilnīgi visu.
Ir taisnība pasaulē vai nav? Man liekas ka nav.

Nokrakšķinu pirkstus, priecājos par mūziku un eju tīrīt zobus.
Jauku nakti ļautiņi.

Un tas kurš panāks to ka dienasgrāmatām var pievienot dziesmas un bildes normāli nevis tur tai stūrī saņems personisku ielūgumu pie manis uz rosolu un/vai alu.
Tas nav solijums, tās ir mana šābrīža izjūtas.

Visdrīzāk tu labākajā gadijumā saņemsi paldies un draudzīgu rokasspiedienu, bet pat to es nesolu.


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru