piektdiena, marts 7

Skandāls

SKANDĀLS!
Mālpils vidusskolā bērns bijis ieslodzīts toletē 22 dienas

Šodien trešā stāva toletē uz siena pamanīju tās strīpiņas nosvītrotās uz sienas kādas cietumā zīmē. Galīgi sasmējos pats par šito, iedomājaties tik - 22 dienas pavadīt toletē.

Šodien skatījos vēl degpunktu, tur solija nākamajā reizē pastāstīt kā var zināt vai suns ir agresīvi noskaņots. Nu tad es pasteidzos priekšā Degpunktam un pasaku jums jau tagad - Ja suns nāk tev virsū atieztiem zobiem un rūc un skatās tā itkā tu
ar viņa biči būtu gulējis, tad zini, viņam nav ne prātā iet ar tevi uz kino. Bet ja viņš guļ un neelpo tad viņš noteikti nav agresīvs, bet ticamāk beigts.

Vēl šodien Ivars es nebraucu uz Mālpili jo esu nūģis Brencis pa radio dzirdēja ka kautkādā pilsētā mērs esot aizliedzis iedzīvotājiem mirt.
Normāls čalis, es gribētu ar viņu iepazīties un uzzināt kur viņš bija tajā dienā, kad dalija saprātu. Mājās noteikti ka nē.

Tad es vel pastāstīšu ko es pēdējā laikā esu redzējis neskaitot skolasbiedrus, stroikas darbiniekus pie skolas un cilvēkus Mālpilī kas nav tuvumā skolai.
Vakar noskatijos London to Birmighton vai kkā tamlīdzīgi. Tur bija mauka un čiksa 12 gadīga kura aizbēgusi no mājām un viens gribēja ar to mazo pārgulēt bet viņam tā balle beidzās ar to, ka trakās sievietes nogrieza viņam krānu jo viņš neadekvāti uzvedās. Morāle - "nesiesn 12gadīgas meitenes pie gultas, ja istabā atrodas nazis" un "ja tu nogriez kādam krānu tas nebūt nenozīmē ka viņa dēls gribēs nošaut tevi" . Filman eslikta, bet kautkā neaizrāva.
Tad šodien pēc skolas noskatijos Sweeny Todd the demon Barber of the Fleet Street.
Tur visiem patīk dziedāt.
Diezgan smuki viss izskatijās, ja neskaita asinis, kuras neviesa manī ne mazāko pārliecību ka tās ir īstas, jo manliekās īstas asinis tā neizskatās. Nosākuma nepatika, pēctam biškiņ patika, bet jebkurā gadijumā listē netika. Sorrz Džonij.
Un tiko beiduz skatīties 25th hour ar Nortonu, kas arī bija tāda normāla, bet kautkā neaizrāva tomēr. Vienīgais izdomāju ka es negirbu iet cietumā nekad.

Un vēl es šodien uzdāvināju labāko dāvanu pasaulē - meitenei kurai paliek 16 gadi uzdāvināju apskāvienu un cigareti, lai arī viņa nepīpē. Es nu gan esu forš, pilnīgi prieks dzīvot uzreiz. Es nezinu ko jūs, muļķadesas, bez manis darītu.

Un vēl bija viens matemātiķis, kurš izodmāja varbūtības teoriju un noteica dienu kad mirs, un kad tā diena pienāca, viņš sev par pārsteigumu atskārta ka ir vesels kā rutks, tapēc uzskatīja par gudru biški ierīt indi.
Matemātiķiem galva ir īstajā vietā, to nu noliegt nevar.

Un tas arī viss.
Es biju uz balkona un pīpēju un dzēru sīrupu, kurš taisīts neiznu no kā jo pagrabā bija tā lapiņa nolīmējusies, bet garšo galīgi labi.
Ārā ir slapjš.

Bet toties vakar un šodien pa dienu Mālpils izskatijās tā ka Ziemassvētki klātun lai cik ļoti es negribētu sniegu redzēt, prieki galīgi bija par tādu laiku.

Un Katrīn` manas mehāniskās klavieres ir pie tevis?
Es ceru ka jā! Ja nav tad es esu dziļi sašutināts un man ir lielas acis no izbrīna




Man vienkārši gribējās kautko uzrakstīt šovakar.
Arlabunakti muļķadesas.


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru