svētdiena, marts 2

Uzzini cik sexy ir tavs vārds.

Bļeģ paldies elizabete ak gudrā tavas visvarenās vēstules dēļ es tiko nospiedu pats vēl neiznu kādā sakarā reload un mans ieguldījums 20min garumā aizgāja vienkārši zudībā. Bļeģ.
Un ja kautviens zūdīsies (es to vārdu neteicu) par šito dienasgrāmatu tad es vispar vairka nerakstisu jo man ir jaraksta otrreiz un man ir slinkums tapēc jus nekad neuzzināsiet par to ka es nostopēju uz Rīgu džekus no kuriem vienam visu ceļu līdz Rīgai bija aizdegta cigarete rokās (pieņemu ka tas bija vairakas, bet n
epamaniju ka vins vinas mainitu).

Diezgan fenomenāls ir fakts, ka viena no manām īsākajām dienasgrāmatām everā dabon 1000 pāri lasijumus un nosodošu komentārus un pie populārākajām nedēļas ierindojas 3šajā vietā pārspējot pat Kurš ies uz Rihannu?
"nu nu ;D
*es prasu kurš IES nevis kurš neies. "
un vel tur kautkadus "es ienistu emo" kas bija bet vairs nav.
Varbut ar laiku es progresēšu tā ka es nopublicēšu vienu burtu un mani iecels svēto kārtā.

5dien pateicoties Ivara "oi manai davanukartei termins beidzas maijā, tad jau ātri jāiztērē viņa" es pirmoreizmūžā nobaudīju kas tas Kebabs tāds ir. Sajūtas bija dīvainas un noteikti ka Koelju varētu veselu grāmatu par to sarakstīt, bet bija forši un riktīgs sāts arī bija puncī iekšā. Un vēl viņi dod līdzi tādu mērcīti kas liek visam (pat piparkūkām) garšot pēc grila.

Vēl es manliekas esmu beidzot iemācijies radīt cilvēkiem labu priekštatu par sevi. Katrīna zvana vakarā un saka kur tu esi un es saku "Eju uz maskačku pēc šņabja" un es pat nemeloju viņai :D

Paldies Katrīn` par priecējjjošām īsziņām jau rīta agrumā, kad mani interesē tiak icigaretes un kautkas dzerams. galīgi priecē. Tu vari tā turpināt un es tev kautkad zeķes uzdāvināšu.

6dien pa dienu man sāpēja vēders ļoti, un man sen nebija viņš tā sāpējis un es nopirku jogurtu kuram virsū uzraksts sludināja ka tas ir "trollīšu jogurts" bet uzzīmēts neiznkapēc bija dinozaurs kautkāds. Jebkurā gadijumā tur iekšā bija L.casei un bifido un vel kautrkadas bakterijas no kuram laikam nevienai isti neibja nojegas par to kā vedersapes jalikvide tapēc načās izmantot mūžveco "paguli uz dīvāna" tehniku kas ar'iveiksmīgi nostrādāja.
Un lai arī kā man tas vēders sāpēja stāvot RIMI rindā pie kases un skatoties uz pārdevēju es nodomāju "labāk ka man sāp vēders nekā ka es izskatos kā viņa"
jo viņa izskatijās pēc tādas ar kādu es nekur neietu. vispār.
Un sāpošais vēders arī pavēra manu domāšanas spēju un es visu ceļu līdz dzīvoklim domāju savas domas atstāstijuma veidā un viskautko novēroju, piemēram, ka ar sāpošu vēdero nokāpjot tuneli sāk sāpēt vairāk bet nevar zināt via tas ir spiediena maiņas dēļ vai vienkārši tapēc ka tur smird, tunelī man nāc apretī apmēram 15 krievu tautības džeki no kuriem vairums sauca "Geņa! Geņa!" bet to vini neteica man bet kādam citam un vēl bija sieviete kura līdz jostas vietai bija veca ļoti un pīpēja ļoti saviebjot seju, bet tālāk tur bija svārki un kājas kas likās visai nedabiski, un pie Origo divas sievietes pīpēja, viena bija veca un man nepatika un otrai es seju vispār neredzēju bet viņai bija zila jaka, un vpie gājēju pārejas bija tante ar 3 somiņām un vienā bija Aldara pilzenes iekšā un vienā maize un trešajā tie trauciņi kuros ir kautkas ko liek kafijai klat vinu piens vai krejums,, es neiznu es neesu ivnus nekad lietojis bet tadus es esu novērojis ari agrak un apmeram zinu ko ar viniem dara.

viss.
Man galīg gribas tagad gaļas pīrādziņus.
Un smuks video ir šitas:
http://krabjiem.lv/lv/video/1986_perfektas_bildes_neperfektai_pasaulei/

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru