otrdiena, marts 11

Zaļumballe, es nāku!

Sākšu ar dumākajām lietām ko es šodien esmu uzzinājis:
1.Britnija Spīrsa ir izdevusi grāmatu. Es nezinu ko muļķīgāku vēl tik muļķīgs cilvēks var izdarīt, bet ja viņa var izdot tad es arī varu un es ceru ka manu nopirks vairāk un tad es viņai aizsūtīšu izsmiekla pilnu vēstuli. Piedod Britnij, bet tu esi varen uzjautrinoša.
2.Ja balodim piesien pie galvas magnētu vinš nemāk atrast ceļu uz siltajām zemēm. Attiecināms gan uz putnu nevis Laimas Balodes vīru, kautgan iespējams arī viņš neko nevarētu
atrast ja viņam būtu magnēts pie galvas. Izskaidrojams tas ir ar to ka baloži, lai ari ir tik dumi, spēj orientēties pēc zemes magnētiskā lauka tapēc loģiski ka ar magnētu pie galvas viņiem nekas nesanāk.
3.Ir iespejams nostāvēt virtuvē 5min skatoties vienā punktā ēdod speķmaizi un tad pēkšņi atcerēties ka gāji padzerties nevis stāvēt
4.Čīlē"jajajajaja - ta chilieshi raksta kad domaaa hahahaha, jo j izrunaa ka h un h vispar neizrunaa"
To es šodien uzzināju no Poles Māras un smejos par čīliešiem vēljoprojām.
5.Atkal pierādās ka Čīlē dzīvo dīvaini cilvēki, jo kā man pavēstija Māra Pole - "sheit Vonnegútu neviens nezin, bet Pall Mall cigaretes turpina párdot"
Muļķīgāka situācijā manuprāt tie cilvēki nevar nonākt :D

Šodien es atklāju kautko, kas tagad pavērs man durvis uz visu Ivara metāldraudziņu atzinību - es jau visu vakaru klausos Side of Pain un teikšu godīgi - man patīk vairākas dziesmas. Māsai arī par to prieki. Un tagad kad ies runa pa kkādiem festiem es varēšu prasīt netikai vai Tumors būs bet arī vai būs Side of Pain un visi domās ka es baigi daudz zinu un esu īsts metāldraudziņš.

Un Ivar gatavojies Fonofestam un Zaļumballei, jo mēs ar Daini šodien saderējām tā, ka ja viņš nākamreiz, kas būs ļoti slepenā datumā ko nevaru jums teikt, bet tas nebija šodien un nebūs arī parīt, nenoliks tiesības tad viņam būs jābrauc uz Fonofestu un man uz Zaļumballi.
Es ceru ka ja Dainis neparūpēsies par to lai man nav jābrauc, tu parūpēsies lai man tur būtu forši :D
Nezkapēc man liekas ka mēs nemākam derēt, jo vianu mēs abi zaudējam vai abi uzvaram.

Un manai mammai ir tēja kura smaržo (tā es nosaku vai man viņu gribas dzert vai nē) pēc vasaras dienas Daiņa siena šķūnī. Galīgi forši. Bet es dzēru citu, kas smaržoja pēc lillā ogām manuprāt.

Un Marta es saņēmu krītošā cilvēka pastkarti, paldies liels un galīgs, es ceru ka tu aicināsi mani uz filmuvakaru :D

Un es esu tai supersievietes konkursā, bet es nekur neredzu kads ir mans rezultāts. galīgi negodīgi es gribu zinat kur to var redzet

Baigie prieki kautkā šovakar un šodienu es jūtos diezgan pilnvērtīgi nodzīvojis nezkapēc.
Forši.
Jauku dienu muļķadesas.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru