otrdiena, maijs 13

And if you were an ocean, I'd learn to float.

Kamēr 15 gadīgi manas māsas emodraudziņi komentē manas dgrāmatas ar bezjedzigiem komentāriem nevietā izmantojot neatbilstošus jēdzienus lai censtos izklausities kaut cik inteliģenti, mēs ar daini 1000 reizes nogājām 2metrus turp un atpakaļ.
Jā mums ir vairāk vai mazāk darbs atkal un rīt arī būs, un ja mēs slikti strādāsim tad arī parīt.
Tagad manī valda nogurums un konkrēta ciest nespēja pret to sīko idiotu. Es neienīstu visus 15gadniekus jo zinu arī normālus, bet nu šitas man vnk kretinē. Un
arī tas kā tu raksti tu sīkais kretīn. Es vienkārši nevaru izturēt šito emo - kultūras pārstāvju rakstīšanas stilu, kad man atsūta tādas vēstules es vienkārši neatbildu vai arī atbildu kko nejauku vai arī dusmojos uz savu māsu, jo pēc rakstīšanas stila vien jau var saprast ka tam cilvēkam ir kāds sakars ar viņu.
Ganjau ka pie tā naida ir vainīga mana asinsgrupa vai necieņa pret tiem stulbajiem cilvēkiem ,kas simt punkti domā ka viņi ir gudri.

Un kas mani tagad galīgi interesē ir - nez kas izdomāja to lampiņu ledusskapī, kas ļauj tumsā atrast desu vai pienu?
Tas noteikti bija tikpat ģeniāls kā tas, kurš sarakstija Hitchhiker`s Guide to Galaxy. Un šitas jautājums man ienāca prātā ēdot ļoti karstas pupiņas tomātu mērcē un skatoties pa tv3 kautko kur divi kautkā traki ņēmās uz galda un džekam bija ūsas un vēl viņš pārmeta sievai ka kautkādi dvieļi esot sakarināti dažādos augstumos.

Nezinu kas vispār ir noticis, bet es laikam esmu saņēmies, jo vakar vakarā es rakstiju špikeri bioloģijā un šodien pildiju kultūras vēsturi un vēl šodien kad mums ļāva pamest klasi, jo ar Daini un Krišu pārāk aizrāvāmies ar piromāniju, es negāju ārā.
To laikam sauc par pēdējā brīža saprātu. Vismaz es to tā nosaukšu un ja man būs vajadzība tad es varēšu šitādu jēdzienu lietot.

Nekas īpašs nav noticis ne vakar ne šodien ja neskaita to ka es šodien pa dienu nevis gulēju bet biju darbā, kur Dainis ik pēc kāda laika sāk lamāties tā ka tikai viens vārds katrā teikumā nav lamuvārds un tad mēs vēl abi uzdziedam Imanta Dakša - Lodes un kautkur viens kas pļauj zāli ar kautkādu traktorīti skaļi saka "Jobanij rod" tik smieklīgā balsī, ka 5 gadi mežā jāstrādā lai tādu dabūtu.
Un vēl es šodien pīpēju traktorā un tādā mašīnā kurai priekša nedaudz izskatās pēc VW busiņa tikai aizmugurē ir kaste (Dainis reiz nosauca to par "āzīti"). Vēl tur ir kāpurķēdis un cits traktors un žigulis un vēlkautkas, bet tajos mēs pīpēsim rīt.

Un kā var zināt kurš ir kuriļņiks galīgs un kurš normāls?
Ja nav zelta Marlboro Dainis pērk sarkano bet es sudraba. Viņš teica ka es neesmu īsts vīrs, tāpat kā pēc viņa domām es neesu īsts vīrs jo nekad mūžā neesmu apčurājis savas zeķes.

Šodien 13. Maijā pirms 63 gadiem ir dzimis cilvēks vārdā Richard Salwitz, kurš uzskatīja par gudru domu nosaukt sevi par "Magic Dick" un pirms 3 gadiem šodienā bija 5diena, bet pirms 2009 gadiem šodienā vēl nebija dzimis Jēzus un pirms kādiem miljards gadiem vai kautkur tā pa pasauli tusējās dinozauri, kas bija lielāki nekā koki, vai arī koki bija lielāki, bet jebkurā gadijumā viss bija liels un ja arī bija kādi cilvēki neskaitot Konanu barbaru, tad viņi nogalināja leopardus lai piesegtu savus plikumus.
Un vēl izrādās ka Torā esot kautkāds apslēpts kods un ka saliekot kopā katru tūkstošo vai kautkādu tādu burtu sanāk vārds "akna" vai kāds cits saprotams vārds, kuru uzzinot pirms gadiem vairākiem tu būtu spējis paredzēt Kenedija nāvi un vēlkautko svarīgu.
Viss ko es spēju paredzēt ir ka Latvija hokejā pakāsīs un viņi to arī izdara par ko es esu priecīgs, jo man vairāk nebūs jāklausas kautkādas prognozes vai spēļu atstāsti. Kautgan viena lieta gan ir kas man hokeja interesē un tā ir "Ivanāns".
Ivanāns ir kautkāds psihs čalis, kurš kā izskatās slido pa laukumu un to vien dara kā meklē iespēju sadot kādam pa muti.

Tas arī viss. Jauku dienu.
Un reku kautkas kas 100% garantē labu dienu

dziesma kas būs manās kāzās.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru