sestdiena, maijs 31

Ģeķis.

Kādā sakarā man neviens nav pavēstijis ka pēdējā laikā man ir hujovas dienasgrāmatas es nezinu, bet ja manas Bībeles zināšanas mani neviļ, par šito jūs visi degsiet elles ugunīs.

Biju šodien uz konsultācijām. Veselām divām. Uz latviešuvalodu gan es negirbeju iet bet Randere mani atrada matematikas klasē un praisja vai es nākšu un es nevarēju pateikt 'nē" un pēctam es nevarēju neiet jo biju pateicis ka iešu.
Bet vispār tur nebija tik traki, lasijām lomās un smējos vislaik un muļķības runāju piem kad uzraksta uz tāfeles viņa "Miks, Mikus un Mikuss"un saka kā ir datīvā, tad var viņai paprasīt vai viņi viens otru pazīst un smieties kā negudrs.
No latviešuvalodas konsultācijām visi bēg, jo Randere tā mūs mīl ,ka tu ej noskaidrot vai diezvai raksta atsevišķi un attopies pēc 5 stundām sēžot klasē izņēmis cauri visu pamatskolas kursu bezmazvai.
Matemātikas konsultācijā šodien visa mana dzīve apgriezās ar kājām otrādi, jo man mēģināja ieskaidrot ka kvadrātsakne no 4 ir tikai 2 ja vinai nav pielikts minusins prieksa un es prasiju "kas to izodmaja?" un man pateica ka Pitagors tad tagad es esu galigi apjucis un nemaku vairak saknes vilkt. Galīgi traki.

Pēctam es gulēju daudz daudz daudz, vairāk nekā te uzrakstīts daudz un man bija traki un vienā brīdī es pat sajutos kā sagrauta meitene no seriāla jo sēdēju pie datora un ēdu daudz saldējumu un nebiju priecīgs.
Pēctam es 2h gulēju neaizmidzis. Kautko tādu es dariju primoreiz muza dienas laika, bet nebija nemaz tik slikti, un mans kaķis mazais pa to laiku no visiem galiem mēģināja mani apēst, bet galīgi neiet viņam.

Tagad es esu izdomājis ka es varētu būt vecpusis nu nejau visu mūžu bet tagad, jo nu viņiem ir lieli televizori, avi dzīvokļi un sievietes girb ar viņiem precēties. Izklausās pēc kautkā kas man derētu.
Un kad es palikšu vecs es izdomāju ka es gribu būt slavens kā labs un dumš. Nu tā ka es teiksim pabaroju visus pasaules āfrikāņus un vēl uzceļu lielāko koka delfīnu pasaule vai kautko tamlīdzīgu.
Par to koka delfinu es neko nezinu, jo amatmācībā es biju tik labs ka skolotājs mani pamētāja ar āmuriem, bet āfrikāņus varbut nebutu tik gruti paedinat, jo vini manliekas pieradusi maz ēst.
Vienigais viņi ir baigi daudz.
Manliekas ka viņi vispār neko citu bez medīšanas un seksa nezin, nav brīnums ka sievietes krūšturus pat vairs nevelk virsū.

Un tagad es jūtos krietni labāk, kas gan notika nevis pateicoties saldējumam, bet "šlāgeraptaujai"pa LTV1. Tas ir vēl dumāks pasākums nekā eirovīzija, BET es nosmējos galīgi traks.
Tur vadīja viņu viens vecs latvietis slavens kautkāds aktieris kuru es neatceros kā sauc bet es drosi varu par vinu tagad teikt "ma nigga"un 2 jaunākas sievietes/meitenes, un tas viss notiak tiešraidē un tas vecais skatījais vienai no tām meitenēm vislaik uz krūtīm tik ilgi, kamēr viņa pamanija un tad viņš visas Latvijas priekšā atvainojās un vēl noskaitīja kautkādu dzejolīti par krūtīm. Smieklīgi bez gala :D
Galīgi stulbi ka es nezinu kā viņu sauc, es varētu atrast viņa adresi un aizsūtīt viņam apbrīnas pilnu vēstuli. Bet vispār, es arī vecumdienās manliekas būšu tāds. Būs forši :D

Un vēl šodien es no Līgas, kura iespējams būtu labāks vecpusis nekā es, uzzinu kapēc garas kājas skaitās seksīgas - ar tādām svārki izskatās īsāki!
Viltīgs domugājiens, ko lai citu saka.
Un tagad es uzzinu ka to šlāgeraptaujas čali sauc Guntis Skrastiņš.
Galīgākais respekts viņa, viņš būs mans favorīts un es balsošu par viņu visur kur vien kādreiz par viņu vaidzēs balsot.


Un milzīgs "RESTEKPA" visiem kas šovakar nav piedzērušies un normāli pavada laiku.
Pārējie visi ejiet dirst ^__^

Un tas kas šovakar priecē manas acis ir

un

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru