piektdiena, maijs 30

TV diena.

Šodien es gulēju daudz daudz un bija forši.
Ja cilvēki nebūtu izgudrojuši gulēšanu man nav ne mazākās nojēgas kā es aizpildītu savu tik dārgo laiku.

Pa dienu es skatījos pa tv3 kautkādu seriālu kuru es jau esu redzējis iepriekš. Tur visi ir baigi pareizi un manliekas arī tic Dievam un es īsti nezinu kāda ir tā seriāla jēga, bet man bija nedaudz interesanti pat skatīties.
Pēctam es skatījos pa LNT 2rpusvīri vai kautkas tāds. Tas ir smieklīgs un tur vēl ir tas aktieris kas man nepatīk īsti, bet viņš arī bija smieklīgs.
Tad bija Billijs un Mendija kas ir stulbākā multene pasaulēs bet šodien bija galīgi smieklīgi, jo tur skolas direktors palika pa reperi un bija tāda stunda kā "boomboxa labošana". Smiekls galīgs.
Tad es atkal aizmigu.

Ap 18 atnāca Dainis un pēctam arī Jānis un izgājām ārā, iedzērām alu un es vēl biju žūrijā viņu freestyle battlam, kurš bija tā ka Dainis minūti frīstailo un tad ir viena atskaņa un Jānis minūti nefrīstailo un tad ir viena atskaņa. Es paslludināju Daini par uzvarētāju, bet varbūt tas bija tapēc ka es vnk neibju skaidrā.

Pēc maniem aprēķiniem sanāk, ka pēc algas dabūšanas man gandrīz uzreiz pēctam paliks tikai 3ls. JEHU! Uzdzīvošu riktīgi :D
Un tā kā stroikā neko nevar zināt, Čibovskjānis piedāvāja man iet strādāt Mālpils galdniecībā. Izklausās ja godīgi galīgi vilinoši, un esp at apsveru domu tur iet, vinīgi man bail ka pēctam manvaidzēs abas rokas lai prādītu skaitli 4.

Vakarā atnācu mājās un tad vēl pusotru stundu skatijos TV. Bija forši!
Tātad vispirms es noskatijos "My sweet 16". Tur bija kautkāda meitene kura man patika pēc skata un viņai bija "eitunostciklabs"britu akcents un tagad es jau ilgu laiku domāju vai nez es varētu apprecēt meiteni, ja viņa būtu galīgi duma, bet tomēr smuka un ar tādu akcentu. Galīgi traki, ka tādiem cilvēkiem dod tādas īpašības.
Un pēctam es skatijos TilaTequila vai kautkas tāds un to es točna nesaprotu.
Tur ir 16 džeki un 16 lesbietes un viena biseksuāle un ideja tā pati kas tam "batchelor", bet tas ko es nesaprotu ir tas kādā sakarā visiem viņa patīk nu jo man viņa nepatīk.
Nopietni es varētu iedot 8 smukākas meitenes no tām ko es pazīstu un 64 vai vairāk ja varetu nemt ari tadas kuras es nepazistu. Manliekas ka ļautiņiem nav īsti izpratnes par to kādas meitenes ir smukas. Nav brīnums ka te viss iet uz galu.

Vēl kas mani pārsteidza ir tas, ka izrādās ka meitene baltā kreklā ar melnām štrumbantēm var izskatīties slikti. Tas tiešām ir apbrīnojami, jo nu man vienmēr kautkas tāds ir galīgi paticis gandrīz tikpat ļoti kā britu akcents, bet šodien es redzēju vienu tādā un vina nebija smuka un tagad ja padomā tad īstenībā ne katrai piestāv kautkas tāds.
Visa mana pasaule ir apgriezusies kājām gaisā un es nezinu ko darīt.

Jā man bija visai vienmuļa diena :D

Bet toties vari papriecēt acis ar vēlvienu manu garadarbu lūk te virs šitā ieraksta

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru