svētdiena, maijs 25

pz.

4dien es modos vēlāk nekā ierasts un par to neko nedabuju.
Skolā 15min uzrakstīju sporta ieskaiti un nejutos kā uz kko svarīgu atnācis, mums teica ka tur bezmazvai frakā jānāk, bet jēga mazāka nekā ķīmijas kontroldarbam.
Mums ir/bija forša vēstures skolotāja, nebiju nodevis pārspriedumu "Baltijas valstu draudzība - mīts vai realitāte" vai kko tamlidzigu un 15min uzbliezu veselu A4 lapu par to cik ļoti man nepatīk Lietuva, par to kapēc gan Igauņiem nav e - lietu ministrijas, jo viņiem taču ari g
irbas zemeņu kūkas un vēl pusi no lapas apmēram par to cik ļoti es ienīstu krievus un cik viņi stulbi ir. Nodevu un dabuju "pluspunktinus" prieks gada atzīmes. Gada atzīme 9. Stils.

Neatceros tiešām ko es pēctam 4dien darīju bet tam noteikti nebija ne mazākā sakara ar naudas tērēšanu.
Naktī es skatijos 21. Izrādijās laba. Paskatos ko Speisijs dara un tad es saprotu, ka tādu cilvēku dēļ es gribēju studēt matemātiku.
______________________________________________________
Ko sēsi to pļausii - sporta ieskaitē dabuju 3 punktus.
Vēl varētu pateikt "sūrs darbs saldi augļi". Un vēl to var pārveidot par "sūrs augļi darbs saldi"
Un sporta skolotaja pat pa gabalu zimeja gaisā nulli un radija uz mani ar pirkstu. Man patīk ka es esu tik stilīgs. Bet nav svarīgi, kopa ieskaite dabuju 7 un zinu no kurienes trīnīts jāmet.

Vispār 5diena bija laba diena, vismaz labāka nekā 4diena un jebkura no tām dienām kad es esu bijis slimnīcā vai skatijies Eiroviziju.
No rīta es pamodos kautkā nelaikā, un dzerot kafiju man gandrīz asariņa nobira lasot Tvnetā par to ka SigurRos būs LV.
Lūk tas ir kautkas! To vini varetu katru dienu rakstit lidz pasam koncertam nevis par kautkadiem ministriem kurus es tāpat nepazistu.
Aizgāju uz pārtikas bodi pirkt cigaretes un vēl pirms pārdevēja kautko paspēja paprasīt es jau pateicu "dokumentus? ir" un saku smieties un viņa arī. Es vienmer tur pērku pie citas pardevejas un vienmer man tur prasa dokumentus. Riktīgforši, var vismaz sajusties pieaudzis.
Vēl tur ir uzlikts bruģis (vismaz ja kāds vinu kops 5dienas nav nozadzis) un tad es gāju un priecājos un domāju nez vai stroiķinieki nenāks man pa muti dot, jo nu es nezinu vai pa bruģi var uzreiz iet kad viņš ir uzlikts.

Vēl 5dien bija vairaki pēdējie zvani, kliņģeris rokasspiediens ar direktori un klases fotografija ar stroiku fonā. Nekas cits īpaši skola nenotika.
Vakarā uzradās čibovskis Jānis tapēc vēl bija ārā iešanas pasākums ar pīpēšanu alu un smiešanos un es redzēju mazo baikeru un vēljoprojā ienīstu viņu.

Bet 5dien bija sasodīti laba nakts. Paldies L par labām runām.
Un Benužš ir sasodīts melis.
Veselas 30min es klausijos vakar kautkādu dūkoņu kurai vaidzētu man pēctam radīt sajūtu ka es esu sabliezies kokaīnu. Rezultātā es dabuju sāpošu kaklu un 50 sapņus naktī par to kā es gaidu Līgu tik ļoti ka stundu iepriekš eju uz autobusu un Dainis smejas un vēl par ļauniem vilcieniem un džekiem kautkādiem kuri plāno nozagt debesis.

Un šodien es neko jēdzīgu tā arī neesu izdarījis un visi plānprātiņi tagad guļ un tapēc man ir diezgan vientulīgi.
Lielākais šodienas notikums ir tas, ka Saimis aizmirsa (izklausas jau nereali vaine?) dzivokli atslegu un tapec netika majas un naca pie manis apēst rīsus un skatities filmu.
Es esmu dziļi vīlies The Boondock Saints, jo man likas ka man kadreiz vina loti patika, bet tagad es noskatijos un man tikai biski patika.
Vēl es 3h kādas šodien esu kopā spēlējis netā mazo spēlīti kur delfīns lec no ūdens un taisa trikus. Galīgi forši :D

Un sasodīti neinteresanti.
Man ir negaršīga kafija no Ivara krājumiem, nav cigaretes, ir kkas ar kaklu ka man ir jāklepo un tad es ari jūtu ka manas plaušas ir čupā nedaudz un vēl nav neviena jo visi ir nūģi.
Un vēl mani uzaicina draudzēties bioloģe kautkāda ar trakām krūtīm ar tekstu "es gribu but tavs draugs". Es ceru es nekad vinu muza nesatiksu.

Labi vismaz ka es neesu krievija.
http://www.kongregate.com/games/arawkins/dolphin - olympics - 2


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru