ceturtdiena, maijs 8

šlars

Zini kas man konkrēti nes ārā?
Stulbi cilvēki, kas domā ka viņi ir gudri!
Brīžiem es tiešām nesaprotu kapēc tā ir un nesaprotu vai smieties, vai kko pateitk vai ļaut brīvi izpausties.
Šitas nav nekāds "bļe visi ir stulbi, es glābšu pasauli" vai gruzījiens par kautko, ko man pa dienu kāds varētu būt nodarījis, es vienkārši izlasīju vienu dienasgrāmatu un nobrīnijos.

Šodien es Futuramā dzirdēju blūzu un bija kautkā forš, es izodmāju ka es tadu varētu sākt klausīties, bet saņēmies vēl šovakar
neesmu. Varbūt rīt.

Un es sēžu un man konkrēti nav ko darīt. Es vienkārši sēžu un klausos mūziku un ik pa laikam iemetu aci RegīnEzeras "cilvēkam vajag suni" kura ir tāda, ka noteikti patīk kādai meitenei, bet priekš manis ir par vienmuļi garlaicīgu.

Vēl es klausījos SWH un tur daudz visādas foršas dziesmas skan.

Un vēl šodien skolā bija Bičkovsku Jānis atnācis un lieliski nodemonstrēja RDMV akadēmiskās zināšanas. Matemātikā no 15 viņš izpildīja 1 piemēru un to nepareizi un vienu norakstīja no tāfeles, bet tas bija vienkārši ar daļskaitļiem un nekā gudra tur neibja.
Angļuvalodā viņš 2 piemērus paspēja norakstīt, kamēr es 12 uzrakstīt un fizikā vienkārši sēdēja.

Fizikā mums šodien bija kautkāds darbs, kuru manliekas nav izdomājis cilvēks skaidrā. Slinkums stāstīt kā tur viss sākās , bet beidzās ar to ka man vajadzēja rakstīt protona vēstuli neitronam un viņai bija jābūt reālai (cik nu reāli protons māk rakstīt) un nevarēja izmantot tādus kā "sveiks neitron, te protons, tā nakts daugavpilī viņpus tilta man nav palikusi vienaldzīga". Ziniet un tas ir grūti! Un domājot ko rakstīt es aizmigu.

Mamma šodien rādija cik viņai gudri bērni klasē - viņiem ir tēma "kā es rūpētos par kādu, vai kā es rūpējos par kādu" un tad sīkais uzraksta virsrakstu "tante un lidmašīna" un teksts ir "viņiem saplīsa lidmašīna un viņi nokrita tuksnesī. tad viņi apprecējās un dzīvoja laimīgi." Viss. Labi ka vismaz beigas labas.
Manās skolā toties mācās sīkie 5. klasē, kas uz sibīriju izsūtīto bildē sazīmē visiem ūsas un neklausās un psiho un baloda raudādama dabū iet no klases ārā, un vēl viņi visi ir psihi un meitenes sit viena otru, es pat vienreiz dabuju šķirt un es viņiem visiem labprāt sadotu pa muti. Matemātikas skolotāja (viņu audzinātāja) Dainim šodien teica "paņem vienu no viņiem aiz "škvarņika" un salamā ar manu atļauju". Viens no viņiem turpretim teica Jānim Bičkovskim, ka es esot puķīšvīrs hipijs un pīpējot marihuānu.
Nākotne ir labās rokās ^__^

Un es galīgi nevaru izdomāt iet pēc cigaretēm vai nē, jo no vienas puses itkā pīpēt negribās, bet no otras es esu tik ļoti viens un man ir garlaicīgi, ka nekā gudrāka nenāk prātā.
Man vaig kautkādu nakts draugu atrast, kas ar mani sēdētu vakaros un runātu un kuram es varētu parādīt visus video youtubē ko gribu un aizsūtīt visas dziesmas un ieteikt visas filmas un pavēstīt par visiem bezjēdzīgajiem faktiem ko es uzzinu un lai viņš/viņa izdarītu visu to pašu un es justos garīgi mazliet piepildīts.
Šovakar es jūtos vienkārši bezjēdzīgs savā istabā ar sajūtu ka ārpus viņas nav neviena cilvēka un es viens sēžu un man vairs īsti nav jēgas neko darīt.

Un tu LINDA PUĶĪTE bļe kaut tu kāju salauztu par komentāru manā iepriekšējā dienasgrāmatā.
Es tiešām nesaprotu ka vēl ir tik stulbi cilvēki kas raujas uz tiem visiem spamiem virsū. Jā bļe BENUŽ MĀRCI dziedi vai raudi, bet zini tas ko tu nosauc par "interesantu lietiņu... cool 8)" ir vienkārši gudri izdomāts stulbums kas vāc vienā bariņā tādus muļķus, kas domā viņi ir zelta bedri atraduši un nu tik būs "cool 8)"
Piedod, agrāk vai vēlāk kādam tas bija tev jāpasaka.
Ā un Linda Puķīte, es nevaru tikt tavā viesugrāmatā, tad zini es tur gribēju ierakstīt "bļe sučka".
Un zini es nepiekopju lamāšanos.

Un tiko es izdomāju, ka harēms tomēr ir laba lieta, jo, ja vienai meitenei ir jāiet uz darbu, tad tu ar citu vari aizbraukt kautkur ar vilcienu vai vienkārši pļavā uzpīpēt, bet vēl tev varbūt nepīpējoša meitene, kas palīdz tev atmest, un cita kas vienkārši samīļo, un vēlviena kas daudz pelna.
Ziniet, arābi nav nemaz tik stulbi.,

Un kas ir šodienas joks?
Šodienas joks ir tas, ka es neiznu vai viņš pats to apjēdz, bet kad pabeigs skolu sanāk ka Saimis pēc izglītības būs skroderis :"D
Es nevaru vien beigt uzjautrināties.

Pēdēja filma ko es noskatījos ir Wristucutters, viņa ir forša. Man patika. Un jāatsāk atkal visu skatīties jo man galīgi patīk tā sajūta filmu beigās kad man vienmēr ir pacilājums vai uznāk raudiens vai uznāk tāds pacilājums ka uznāk raudiens vai vienkārši miers vai es jūtos labi.

M83 - Caresses
Es gribu foršu kautko izdarīt šitajās brīvdienās.
Un ja nebūtu pēc Zvirbuļa ārā iestājusies kodolziema, es tagad ietu lejā uz upi "iemest džumpi".
Tākā kodolziema tomēr iestājueises ir es eju uztaisīt tostermaizi.
Ieliktu punku iepriekšējam teikumam un tā aizrijos ar savām siekalām ka man tagad visas acis asarās un es tik klepoju ka'negudsrs.
Un vēl es šodien salauzu krēslu istabā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru