pirmdiena, maijs 12

Kolhoza mīlestība. jebšu Любов в щопфхчж

Piebeidzu šodien Ezeras "cilvēkam vajag suni" un izlasot es nonācu nevis pie secinājuma, ka cilvēkam vaig suni, bet ka cilvēkam pilnīgi noteikti nevaig padomju savienību. Noteikti rīt Randere būs sagatavojusi jautājumus, uz kuriem atbildes tai grāmatā nemaz nav, bet tas jau pieder pie lietas. Bet vispār tur beigās kolhoza mehāniķis mīlēja otro labāko slaucēju, kuras vīrs, kurš ir galīgākais "plencis" bija kautkur aizmeties prom, un tad viņi vakarā bija kopā un manliekas ka arī mīlējās, bet to nevar zināt jo grāmata beidzās.
Kautgan bibliotekāre Anda man vienreiz teica ka padomju laikos seksa nebija. Kautgan varbūt tapēc arī grāmata beidzās, jo Ezera nezināja kā nosaukt to kas tur notika.

Vakar un šodien es neko neesu izdarījis varenu, ja neskaita vairākas filmas, biški negulētu nakti un dārzā uztaisīto kasti, bet jūtos es lieliski manliekas pateicoties tam jaunajam raidījumam pa MTV.
Saucas "wanna come inside?" vai kkas tamlīdzīgs, bet pilnīgi noteikti ar iešanu iekšā. tātad MTV atrod kādu kam galīgi neiet ar meitenēm vai arī džekiem (rainbow power!) un tad atrod kkādu kas grib draudzēties to otru dzimumu un tad viņi iet uz randiņu. Nu divi tādi pāri tiek uztaisīti, tad vēl ir 2 džeki kuri saka "JE es ir muskuls, man bičes vairāk nekā es varu presīti uztaisīt" un tad viņi tiem nūģīgajiem saka pa austiņu ko teikt un vēl viņiem ir tā randiņa laikā jāizdara 3 kkādas lietas (jāēd bez rokām, vai janotur meitens roka 20sek vai kkas tads) un ja to izdara tad ieskaitas naudiņa un tad beigās kad pavada uz mājām ja meča saka pie durvīm "wanna come inside?" tad dabū vel 1000, bet ja ne tad nedabu neko.
Es tur tā jutu līdzi ka aiz stresa pa dīvānu lēkāju, godavārds. Tas bija kkas forš.
Un no tā es izdomāju, ka man galīgi girbas iet uz kautkādiem randiņiem un tā viskautko foršu un manliekas es kautkad sākšu aicināt vienkārši uz ielas sastaptas meitenes uz randiņiem, bet piurmstam man tikai jānopērk kautkur tāds kalkulators ko liek uz rokas kā pulksteni (ja kāds zin kur tādu var nopirkt vai atrast es būšu ļoti pateicīgs), jo es jau kautkad sen izdomāju, ka būtu forši iet uz randiņu ar tādu uz rokas un varētu arī kautko izkalkulēt un vēl es gribētu redzēt meiteni kas nāks ar mani uz randiņu ja man tāds būs.
Manliekas randiņiem jābūt kautkam galīgi foršam, man ir bijis tikai viens un tas pats īsti neskaitās, bet kautkad es pie šitā piestrādāšu.

Vakar, kamēr Vīnis ( kuram starpcitu es šodien izdomāju francisko versiju - Živārs un pats galīgi uzjautrinājos par viņu) kopā ar PriedniečElīnu un ŠļarDaci un to mazo meiteni, ko es aizmirsu kā sauc, bet atceros viņu, jo viņa kautkad kadam citam mazam staveja blakām, aizbrauc uz papīrfabriku kur ir gada jubileja veikalam un izloze un bērni krīt no lieliem augstumiem lejā un mani nepasauc(Živārs nevis krītošie bērni), es gulēju līdz 12 un priecājos un pēctam visu atlikušo dienu gandrīz neko jēdzīgu nedarīju.
Biju kapos, kur nesu ūdeni no akas, no kuras vienreiz kkādi alkāni smēla uzdzeramo un nomira un vēl es biju dārzā kasti taisīt, kas beidzās ar to ka man odi sakoda rokas nenormāli un es dusmās gandrīz siltumnīcu nodedzināju (agresīvā dārza diena).
Naktī es noskatijos "21 Grams", kas ir laba filma un tur ir arī Naomi Wattsa, kura, kā es nospriedu, man patīk, vienīgais mīnus tai filmai ir tas, ka es noskatos 56min un manliekas ka es jau 3h skatos. Ap 2 naktī man bija tāda sajūta ka ir 5h pāri vieniem, bet vel nav trīs. Takā kautkāds paralēlais laiks.
Vēl es papļāpāju ar ČizōElviju, kuram manliekas nav gārstāvokli uzlabojošas kafijas kā man , bet viņam toties ir sieviete skaipā un vēl parunāju ar potenciālu kursabiedreni, kura pazīst cilvēku, kurš izskatās pēc tāda, kuru sauc Rufus.

Vēl es vakar galīgi priecājos par MTV taisīto filmiņu ar Radiohead - All I Need, un skatijos interviju ar Thom Yorke, kurš teica, ka viņa nopelni tur nav, bet viņš tikuntā jūtas ļoti lepns. Kautkā galīgi forši.
Tas video kas man galerijā.

Gudri darīju, ka neskatījos naktī vēlvienu filmu pēc 03:00, jo jau iepriekš paredzēju, ka mani modinās rīta dzestrumā, un jau ap 10:00 es biju dārzā. Sastādijām kartupeli un vēl uztaisīju kasti vēsā mierā, ko vakar nevarēju un nebija traki (chill dārza diena, ar mazu agresīvuma pieskaņu).
Pēcāk izbliezām ar Laumiņu un Saimi ārā pastaigā un es nedzēru alu, bet Saimis toties no mājas priekšas nozaga puķes ar visiem sīpoliem un tapēc es varēju mammu māmiņdienā apsveikt.

Pēctam es te biški pasēdēju, secināju ka labas filmas atrast man ir palicis grūtāk nekā iemācīties kautko bioloģijā, vēl galīgi sasmējos par to ka runāju ar Ivaru un viņs saka pēkšņi "Eu! izrādās hokejs tagad iet!" galīgi kurti kautkā, jo visi pārējie parasti jau mēnesi iepreikš runā par to kad būs :D Tad paņēmu un atlūzu gultā uz pusotru stundu un nosapņoju sapni ka es atkal esu Zvirbulī ar Saimi, Emīlu, Holi un Čibovski Jāni vienā komandā un ka tur bija jāizlien cauri dzelzs kvadrātam , kuram Holis cauri izlīda vēsā mierā, bet man tas kauls kas ir gurni nelīda cauri un bija galīgi psihi. Pamodos un likās ka 8h pagājušas un saule spīdēja acīs un istabā bija 100 grādi pēc celsija un man reiba galva unj kāds bija izsūknējis no pasaules visu skābekli, jo logs bija vaļā, bet tikuntā nebija gaisa un vispār kopumā bija ļoti traka situācija.
Aizgāju apsveikt vecmammu māmiņdienā un pēctam neatceros ko darīju bet kkad pilnīgi noteikti es šodien vairākas reizes esu runājis ar Sanitu un tagad viņa iet gulēt, jo ir nūģe un nav "dienaszagle" kā visi normālie cilvēki.

Vakarā biju ar Ivaru un kafiju un Ivars ar tēju izgājām ārā uz pīpēt un pasēdēt un viņš pastāstija kabija pie Daiņa, kurš skatijās Hokeju un teica "bļe ka tu atnac hokejs vairs nav interesants" un vēl ir tāda MOngolijas laikam hokeja komanda, kura pagāšgad pakāsa kautkādai Alžīrijai laikam ar 48:0. Es būšu viņu fans!

Un vēl pirms ienācu mājā man zvanīja Blūmaņu Emīls, un spriežot pēc viņa tik daudz lietotajiem "respektīvi" secinu ka skaidrā viņš 100 punkti nebija. Un to es secinu arī pēc "tu palaid garām normālu iespēju piedzerties!" un pēc visa pārējā ko viņš teica, un kā attaisnojumu es nevaru pateikt neko, jo ja godīgi es neiznu kapēc es neaizbraucu :D
Čaviņas uģi emīl un Katrīna un visi pārējie kas ir tur un ko es pazīstu.

Tagad es iešu pīpēt un klausīšos Radohead - All I Need un vrbūt vel Yeah Yeah Yeahs - Maps un skaipā nav neviena, kas izskatītos pēc tāda, kas gribētu ar mani kautko baigi runāt, jo visi tie jau laikam ir aizgājuši gulēt vai piedzērušies, tapēc laikam soļošu es arī gulēt, kaut miegs man tagad nāk tikpat ļoti kā Ivaram patīk kurīt 3 cigaretes reizē.
Labunakti muļķadesas.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru