trešdiena, jūnijs 4

Budweiser.

Šitas ir pirmais ieraksts ko es rakstu kā LIELAIS dadzis tapēc es, manuprāt, mierīgi varu pateikti "pašol jūs bļe dirst".
Man patīk teikt pašla, jo tas izklausas sulīgi, bet tā laikam var teikt tikai sievietei, kas savukārt mani ierobežo, jo man nepatīk lamāties uz sievietēm.
Vispār man nepatīk lamāties vispār un es cenšos pats sevi ierobežot, bet reizēm es izmantoju kautkādus notikumus vai ar īpašu intelektu izcēlušos cilvēkus, lai tā varenkārtīgi un sulīgi nolamātos vairāku teikumu garumā.
Teikšu godīgi - sajūta ir laba.

6dien es modos agri. Tik agri, ka es paspēju aiziet uz dārzu un pēctam neatceros cikos, bet tuvu 10 uz Mālpils orientēšanas sacensībām.
Ja godīgi tur bija tikai Mālpils orientēšanās bez sacensībām, jo ar Vīni un Svaini aizgājām un uzvarējām nieka 40minūtēs. Pieļauju iespēju, ka 4dien pa MTV (mālpils televīzija tu muļķi) rādīs kā mēs lielāmies un izliekamies, ka esam īsti orientēšanās profesionāļi.
Pēc tā pasākuma atklājām, ka Ivaram mājā ir kautkāda vecu žakešu kolekcija un bliezām uz Gauju.
Gauja ir vieta, kura atrodas vietā, kur Gauja upe ietek jūrā. Sastāv no vasarnīcām un privātmājām daudz un visas ielas tur ir tādas kā "skābekļa iela", "argona iela", "metāna iela" utt. Stils. Pilsētas domes priekšsēdētājs acīmredzot skolas gados nav bijis uz "jūs" ar ķīmiju. Vispār vieta smuka, vienīgais mīnus ir tas , ka laikam tur ir tikai viens veikals un rindā pēc cigaretēm sanāk gaidīt pusstundu.

Tad nu tur bija visai garš process kā mēs visi tikām iesvētīti - sākumā... .. un tad beigās mēs nodevām Dadžu zvērestu un tagad esam LIELIE Dadži.
Vakarā aizšāvām uz jūru un es pirmoreizi biju vietā, kur upe ietek jūrā. Tur nedrīkst peldēties jo tevi var iesūkt atvars, un ja tu esi dzimis laimes krekliņā tad tevi vispār iesūc zem upes dibena, kur viņai ir velviens dibens un tu laukā netiec. Andergraunds kautkāds acīmredzot.
Un ūdens bija silts un es pirmoreizmūžā spēlēju arī aklās vistiņas jūrmalā un atradu smiltīs "mantu", kas izskatījās nedaudz forša, bet nevienam nebija vajadzīga.
Pēc jūras man pirmoreizmūžā garšoja ugunskurā cepti kartupeļi. Ēst Dadži taisīt māk, tas nu ir jāatzīst. Nakti aizvadijām spēlējot visas "ko tu nemsi uz salu" "džimij džimij jēēij" un "this is the pointing game.." smadzeņu čakarēšanas spēles, kuru principa atklāšana sniedz bezmazvai eiforiju un tad vēl iespēlējām kautko kas saucas "Kaļim bambam" vai kautkā tā, kuru es nebiju spēlējis kopš laikiem kad es dzīvoju 5stāvenēs un man likās, ka ja stāv uz galvas tad var redzēt kā Rīgā izskatās. Jā inteliģence man piemīt jau kopš bērna kājas.
Un naktī pēc gulētiešanas es Margaritas krājumos atradu kautkādu grāmatu krievu valodā, no kuras es nolasīju visiem vakara pasaciņu 2 rindkopu garumā, kuras beidzās ar teikumu "katrai sievietei jābūt nedaudz stervai" krievu valodā. Iespējams labākā vakara pasaciņa, ko es kādam jebkad esu lasījis.

No rīta es atklāju, ka ir iespējams ugunskurā icept omleti un vēlpietam to izdarīt katlā. Tā kā es omleti nemāku izcept pat mājas apstākļos, tad man šitas liekas lielāks brīnums nekā tas, ka kūms var ar mēli sev degunu aizsniegt. Paēdām atkal garšīgi, atradu Pavasarim gredzenu, izmērijām visu ko vien var mājai izmērīt un braucām mājā.
Paldies galīgs visiem, prieki lieli un milzīgi.
Pēctam es manliekas mājās nedarīju pilnīgi neko, kautgan droši apgalvot nevaru.
Naktī bijām ar Saimi biški ārā un vēl es ieguvu savās rokās Sigur Ros biļeti, kas gan tomēr nav no zelta, bet es varu iedomāties, ka ir.
Saimis man noticēja, kad es teicu, ka viņas ir no zelta, tapēc arī ir tik maz. Pēctam viņš attaisnojās ar "es jau domāju vnk ka viņas ar neīstu zeltu apzeltītas", bet man šitie viņa meli nav vajadzīgi.

Pirmdiena bija šīsnedēļas pirmā diena, kā jau tas parasti jūnijā mēdz notikt un man bija tas gods piedalīties Latviešu val eksāmena norisē.
Neko nezinu, ceru, ka būs labi, vienīgais itkā par ko es uztraucos ir savs rokraksts, jo teksta analīze man ir pie vienas vietas, kas visai tālu no prāta un sirds. Domrakstā "sasodīts" nekur neierakstīju, un arī "man kā mazam cilvēciņam.." nē. To par to mazo cilvēciņu man teica Randere, lai nerakstu, jo viņai galīgi liekas, ka es viņai kādā domrakstā tā esu uzrakstījis. 100punkti vienam no mums abiem ir aizbraucis jumts, un man kautkā liekas, ka ne man.
Latviešu valodā varētu būt, ka līmeņi iedalās tā.
A - Apbrīnojami un nereāli
B - Brīnišķīgi!
C - Ciešami
D - Duraks tu esi
E - Ej tu dirst vnk..
F - ....fuck.

Pēc eksāmena neko tādu spraigu nedarīju - gulēju, ēdu un dirnēju pie TV un datora. Vakarā vienīgi biju aizgājis uz dārzu un tā rezultātā neredzēju futuramu.
Bet doties es bija interesanti - uzliku savam blogam (http://navigilabs.blogspot.com/) hit counteru, kas tagad ļauj man redzēt, cik daudz tur iet, kur iet, cik ilgi sēž un no kurienes nāk un es pat vru redzēt kāda tev ir operētājsistēma un cik liela rezolūcija ekrānam uzlikta :D
Foršākais ir tas, ka tur paviesojās kautkas no islandes 3min28sek un iespēlēja Sommeru un Čizo darbā.
100punkti tie bija Sigur Ros, kautgan ir tikpat liela iespēja, ka tā bija Bjorka vai kāds geizeris.
Saimim es pastāstiju par šito satraucošo notikumu un viņš man pateica "jā, bet uz mani vienreiz nigers paskatijās".
Es biju nosmējies kā traks. Man patīk ka man apkārt valda intelekts :D

Un vēl es vakar izlasīju smieklīgāko un reizē arī vienīgo alus joku, no visiem alus jokiem, kādus es zinu:
Beer makes people smarter.
It made Bud wiser.
Žetons galīgākais, tam kas šito izdomāja :D

Šodien es esmu bijis dārzā, un arī matemātikas konsultācijā.
Uz bioloģijas konsultāciju es negāju jo 1.viņa notiek 10:00, kas ir laiks kurā neviens uz pasaules izņemot Marutu Griķi vēl nav pamodies un 2. konspektēt es itkā varu arī mājās. Kautgan tauta runā, ka tur neesot bijis jākonspektē. Cerams ļoti, ka neuzraušos eksāmenā uz Fuck.

Noskatījos šodien The Machinist ar Christian Bale un neiesaku nevienam to filmu skatīties, jo filmas pirmo pusi tev liekas, ka tu skaties garlaicīgu fight club pakaļdarinājumu, un beigās tu saproti, ka tā ir vienkārši garlaicīga filma ar zināmu līdzību ar Fight Club. Vienīgais, kas man tur patika, bija tā atmosfēra un vienas sievietes krūtis, bet arī tas ar laiku apnīk. Nu atmosfēra nevis krūtis.
Un vēl es noskatījos The Fast and the Furious, kas izrādijās filma, kura man diezgan ļoti patika. Drošivien tas ir tapēc, ka manī ir vīrišķie gēni, kas velk uz lētiem bojevikiem un daudz lodēm, bet nu neko sliktu es par šito nepateikšu. Vienmēr patikušas labas, viegli uztveramas akšnfilmas brīžos kas negirbas nekur baigi iedziļināties.
Un vēl man patīk Vins Dīzels. Kaut arī šitā ir tikai otrā filma, kuru es skatos kur viņš ir, pagaidām viņš mani vēl nav pievīlis.

Un vēl - šodien es padzirdēju kautko ka Universal Studios nodedzis vai kautkas tāds. Ja kādam vaig mau viedokli, tad es saku ka tā bija ļaunprātīga dedzināšana, kuru veica kāds kam nepatika KingKongs, pat ja ir skaidri zināms ka aizdegās citu iemeslu dēļ. Šito jūs varat arī teikt policijai un teikt ka Brūns Valters tā saka un jums ticēs un iedos 100ls.

Un lūk manuprāt skaistākā spēle, ko es savā mūžā esu spēlējis:
http://www.kongregate.com/games/Ivory/6-differences
Lieliski skaisti un mūzika arī vismaz vakarnakt likās kautkā galīgi ļoti.
Mūziku slēdz iekšā obligāti, pat ja tev skan labākais ko es varu iedomāties, jo savādāk nav tā noskaņa.

Tas arī vis - restekp visiem un Čizo es varbūt nākamnedēļ varētu aizbraukt ciemos, jo savādāk es jau vairs neatceros kā izskatās cilvēki, kuri nedzīvo Mālpilī.

Jauku nakti murmuļi.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru