otrdiena, aprīlis 7

Valmiera

Labdien!
Jāsāk ar nenormāli svarīgām lietām - vai tiešām kad tu pabeidz astrologījas universitāti Ugālē, tev ir jāparaksta dokuments, kurā rakstīts "es turpmāk būšu sasodīti debils"?
Es savādāk nespēju izskaidrot to kapēc draugos pie horoskopu sadaļas Mārai Ošurokai galvā ir kautkas, kas manā izpratnē ir vainu aizkari vai modificēts sapņu ķermais tīkls.
Vēl, ja taisītu to astrologu solārija apmeklējuma top3 viņa stabili būtu pirmajā vietā.

Un kad tu pēdējoreiz bijis Valmierā? Es tur nebiju bijis gadus 7, un tie pa šito laiku ir paspējuši tur uzbliezt kautkādu sasodītu Nārniju! Ja man tagad būtu jāizvēlas vai iet mācīties uz turieni vai savu skolu, manliekas es drīzāk sāktu narkotikas tirgot nekā nāktu te.
Valmierā ir mierīgs un tā visai smuki un vēl tur vienā dienā var redzēt visus valmieras krievus (veseli seši, gandrīz tikpat cik pie manām kojām dzīvo dalīts ar 909991146,74), vēl ir "štoka pica" kur var lēti pa lodziņu nopirkt no laipnas kundzes picu, un vēl manuprāt tur ir tikai 6 cilvēki, kas nezin kas ir geocaching.
Vēl mēs bijām Rubenes Impērijā, kas ir vēl klusaka un tikpat smuka kā Mālpils, un visi tur zin kur dzīvo Riteniece un daļu populācijas sastāda cilvēki, kuri domā, ka Rubenē ir divpadsmit valmieras ielas. Vēl es tur gandrīz dabuju pa seju esot tur aptuveni 7min un tas manuprāt ir mans personīgais rekords.

Jā, man tur patīk, jo tur ledus ir kā miljontūkstoši kopā sasalušas lāstekas.

Un tagad var kautko izglītojošu - vakar un aizvakar es pavadīju DAUDZ stundas rakstot par pilnīgi debiliem cilvēkiem, piemēram Platons, kura dziļās domas man liekas kautkas nenormāli garlaicīgas, un pēctam nāk Plotīns, kurš itkā raksta sakarīgāk, bet apgalvo, ka 4 reizes mūžā esot redzējis Dievu, un tajā brīdī man kautkā zūd ticība viņa prāta spējām.
Lainukā es ieguvu arī kautko derīgu : Hedonism is a school of philosophy which argues that pleasure has an ultimate importance and is the most important pursuit of humanity.
Es nesaprotu - ja ir kautkas šitāds, tad nafig man būtu jāmācās par kautkādām lietām, kas manās acīs neizpelnās lielāku interesi kā beigts ūdrs.

Bet protams nav arī tā, ka es visulaiku mācītos, jo man ir svēts pienākums komentēt lietas ,kuras ir to pelnījušas, piemēram:
http://www.mobilaisinternets.lv/triatel-ledusskapi_20090324082815/
http://www.mobilaisinternets.lv/triatel-ari-velasmasina_20090324050147/?lang=lv
http://www.mobilaisinternets.lv/triatel-vecaja-datora_20090324083417/
http://www.mobilaisinternets.lv/triatel-televizora_20090324083932/
Un tagad es droši varu jūs visus gaidīt pie sevis ciemos uz tēju Cēsīs!

Protams nav tā, ka man ietu tikai un vienīgi sasodīti labi, jo piemēram aizvar lienot no vidzemes šosejas uz Sound of Death kešu es saplēsu bikses, un tagad man vairāk nav nevienas nesaplēstas bikses.
Dzīve ir skarba bļeģ.

Jā un dzīve ir skarba un krīze sit pa kabatu un šodien es pīpēju Walls Street! Cik forši ir tas!? Manuprāt ne pārāk

1 komentārs: