pirmdiena, jūlijs 4

Ko skatās Laimas vecāki.

Pasaulē ir noteikts daudzums cilvēku, kuriem ir zināms tas, ka man ir diezgan lielas problēmas ar miegu. Kādreiz es pamatā nespēju kontrolēt laiku, kad man sāks nākt miegs, līdz ar to liela daļa gulēšanas notika, piemēram, literatūras stundās, kamēr pārējie normālie cilvēki lasīja "Zaļo Zemi", vai bioloģijā, kad mums tika uzdots lasīt par amēbu aizraujošajiem piedzīvojumiem vienšūņu pasaulē.
Tagad es esmu daudz maz iemācījies iet gulēt pareizos laikos kā kārtīgs mierpilsonis ar darbu, taču reizēm tik un tā, mani dažādu iemeslu dēļ moka bezmiegs.

Pagājušo nakti es gulēju pie Laimas, un viņai ir vecāki, kas televizoru klausās skaļāk par troksni kāds ir bijis 90% ballīšu, kādās tu esi bijis, pat, ja tu esi bijis Esītī. Tas kopumā ir smieklīgi, bet situācijās, kad tev nākamajā dienā ir darbs, un tu gribi gulēt, tā nav labākā lieta uz pasaules.
Vakar līdz 01:00 rītā Laimas vecāki skatījās kko, ko Laima teicās esam "17 pavasara mirkļi", kas ir filma par krieviem, kuri aptuveni 50% filmas pūš tubā, kamēr otrus 50% vienkārši šauj ar automātu. Kurā brīdī tur notiek sižets es gan īsti nezinu, bet varbūt tas bija tajos pāris brīžos, kad tur runāja krieviski, un es neko nesapratu.
Jebkurā gadījumā es šodien pēkšņi izdomāju, ka man patīk zīmēt, līdz ar to tagad izdomāju atstāstīt tev to, kas, manuprāt, notika tajā filmā, balstoties tikai uz to, ko es dzirdēju, jo kopā filmu redzēju aptuveni 3 sekundes (un es nepārspīlēju).
Lūgtum! Enjoy.








Pilnā izmērā var apskatīt šeit.

Vēl priekam varu piedāvāt mazu Laimas komentāru par šo visu:
Laima: Es tagad nevaru izdomāt, vai tas ir dzērums vai arī tu vnk esi lielisks. Cik ilgi tu to ģenerāli griezi??? Jo ja peintā tad taču nenormāls darbs :D
Valters: Nu, es esmu profesionāls, es Paint lietoju jau gadiem!
Laima: Tu nokļūdījies, vārdu "traks" neraksta kā "profesionāls".

Elvijs man tikko ar ģitāras pedāli atrvēra aliņu! Pedāļa numurs: BOSS ODB-3

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru