ceturtdiena, septembris 29

Rīgas mode

Man patīk tie ik pa laikam pienākošie brīži, kad pēkšņi es atceros kaut ko, par ko es esmu aizmirsis jau vairāk gadus, nekā eksistē baznīca.
Nesen atminējos, kā reiz, laikus, kad reti kurš mans vienaudzis Mālpilietis no Rīgas saprata kaut ko vairāk kā to, kur pie autoostas atrast belašus. Un es nerunāju par 12. klasi, kad Kristaps Limanovičs man teica, ka, kad viņš brauc uz Rīgu pēc skolas, viņš mammai vienkārši pasaka, ka iziet ārā, un vakarā atbrauc mājās izliekoties, ka nekādā ceļojumā nav bijis, jo mamma nekur braukt neļauj.
Mārcis Graubiņš bija cilvēks, kas par Rīgu zināja salīdzinoši daudz, un pat tādu vērtīgu informāciju, kā Boards.lv veikalu atrašanās vietu. Principā, ja tu zināji šito, labai daļai manu vienaudžu un man pašam tu skaitījies salīdzinoši kruts čalis (tetovējums "Sk8 or die" deva vēl bonuspunktus).
Mārcis Graubiņš reiz man pastāstīja šādu lietu - Rīgā tagad esot baigā mode - ja tu ej pa ceļu, un tev garām paiet kāda meitene, kas, tavuprāt, ir smuka, tu atskatoties turpini iet uz priekšu (un cerams neieskrien čigānā). Ja meitenei tu patīc, viņa darot to pašu. Viss. Nekādu randiņu, runāšanas, vai "ī-meilu" apmaiņas (visdrīzāk tas bija laiks, kad man meils ija kenij99@inbox.lv).
It kā nav jau pārāk smieklīgi, bet tajā pašā laikā gana.
Es nezinu ko lai saku par šo - Rīdzinieki, baigi modīgie Jūs esat!

1 komentārs:

  1. Jā,man pāris reizes ar tā ir bijis. Bet tas bija tā dīvaini, jo mēs viens uz otru skatījāmies tā, it kā pazītu un būtu baigais prieks atkal tikties. Mulsinoši, jo iespējams, viņš tiešām mani pazina, bet man vnk ir amnēzija.

    AtbildētDzēst