ceturtdiena, decembris 15

Man vairs nav bail no reklāmistiem

Nu jau apritējis gads, kopš ar Laimu mēģinājām ievest jaunas vēsmas Latvijas reklāmas tirgū. Diemžēl gan ar skumjām jāatzīst, ka acīmredzami esam nākuši par ātru, un tirgus pagaidām vēl ir gatavs tikai Like&Share un dažreiz vēl nedaudz Share.
Labā ziņa ir tāda, ka esmu pārvarējis savas bailes no reklāmistiem, un nu sāku dzīvot ilūzijā, ka nemodīšos 03:00 no tā, ka visa Adwards žūrija būs ieradusies pie manām durvīm, lai liktu nekavējoties paskaidrot kā man nav kauna ņirgāties par industriju, un uzrakstīt vismaz 17 viduvējas kvalitātes tvītus, kas izraisa tādu pašu emociju gammu, kā pagraba stūrī aizmirsts kartupelis. Man vienkārši tagad ir slēdzamas kāpņu telpas durvis.
Tā kā nevienu atbildi, kā arī uzaicinājumu saņemt Grand Prix Adwardos, nesaņēmām, nododu mūsu kopdarbu tavam vērtējumam. Kad redzēsi šīs kampaņas ielās, zini, ka, lai arī cik neticami, patiesībā aiz tām stāv divi no pēdējiem cilvēkiem, kuri vēl nav paši sevi atzinuši par sociālo mediju ekspertiem.



2 komentāri:

  1. Wow !
    Sen neko tik smieklīgu nebiju lasījis. Mazliet līdzīgs Ceham. Un es domāju ka latviešiem ar humoru ir galīgi pakaļā. Izrādās, pakaļā ir tikai tiem, kas jokus dzen televīzijā, bet citiem ir pat ļoti OK.

    AtbildētDzēst
  2. Bija tik, TIK super lidz bridim, kad nevajadzigi iepini nacijas tragediju. Nebija pat pienesuma, t.i. smiekligi. Visadi citadi - tu padariji manu pusdienu laiku darba daudz baudamaku! Paldies!

    AtbildētDzēst