pirmdiena, oktobris 15

Šņabis. Šeit tiktiešām būs par šņabi!

Šodien es kautko darīju.
Literatūrā kad Ance Randure stāstija par Zentu Mauriņu teica ka viņa bija redzamākā no pasniedzējiem kautkādā tur Jāņmuižā, es paprasīju vai pārējie pasniedzēji bija neredzami un daži pa pusei redzami.
Pēctam kad viņa teica ka Zentai bija patīkams balss tembrs es paprasīju vai tas bija tenors un Hey Presto! Mani izdzen no klases. Prieks un laime, norakstīju bioloģiju un palasīju Titāna sirēnas kamēr pārējie štukoja vai Zenta nomušīja savu māsu vai nē.

Angļuvalodā Dainis pateica skaļi ka viņš ienīst Dievu un visus pārējos un tapēc visa klase dabuja kautko uz atzīmi. Ķīmijā laikam būs 2 10 par pārrakstītajiem kontroldarbiem un vēl uzzināju ka ja šņabi un sērskābi ielej katlā un uzliek uz plīts vārīties tad tev uzsprāgst māja. Baigie joki. Un vēl ir viela kura izskatās kā šņabis, sastāv no tā paša kā šņabis un vispār ir šņabis bet nav šņabis jo taisīts no naftas un tapēc nevar dzert. Kristaps ar intelektu apveltītākais cilvēks pasaulē Limanovičs par skolotāju teica "bļe kā viņa to visu zin?" un Dainis teica "bļe viņa moš to ir mācijusies?" smieklīgi bez gala :D

Vēl es prasiju fizikas skolotājam kas ir Betelgeize un viņš nezināja (alfa Orionis, otrā spožākā zvaigzne oriona jostā un viena no lielākajām zināmajām zvaigznēm pasaulē) un viņš man arī nespēja atbildēt vai uz Titāna (saturna pavadonis) varētu dzīvot un vēl viņš nevarēja atbildēt kapēc tieši nebūtu iespējams kastē noķert fotonu (nzeinu kas tas ir bet kkads sakars ar gaismas daļiņām). Vienīgais ko viņš bija spējīgs pateikt ka ne protons nedz ari fotons nav taisīti no elektrības. Un ķīmijas skolotāja teica ka tās saites ķīmijā ar ko visi tie draņķi turas kopā arī patiesībā nav taisītas no elektrības un ir redzamas ar elektronmikroskopu.
Dainis mani apsmej par to ka manuprāt viss ko es nespēju izskaidrot ir taisīts no elektrības.

Vēl skolā sīkie kretīni zog cigaretes no godājamo 12 klases skolēnu garderobēm. Zodziet un mirsties sīkie kretīni, mirstiet! Uzlaistu tādiem vienreiz Māru Poli virsū un nekāda zagšana ij prātā nenāktu.

Vēl īpašš paziņojums GENAS PASAULEI - sakarā ar kkādu rezultātu maiņu mēs dublī (http://www.jaunievanagi.lv/dublis/) ieņemam nevis godājamo 8to bet apsmejamo 20 vietu. Ja plānojat piedzerties pasakat man ar (:.

Šodien tāda zināšanu pilna diena + vēl piebeidzu titānu sirēnas. Prieks bezgalīgs.

Cilvēkiem ar grāmatu krājumiem - ja jums ir kāds no tālāk sekojošajiem Kurta Vonnegūta darbiem tad lūdzu dodiet man ziņu jo dabūt viņus nav īpaši viegli (der jebkāda valoda kas nav krievu un jebkura cita izņemot angļu un latviešu) :
Player Piano
Slapstick
Jailbird
Galápagos
Bluebeard
Timequake


Par pēdējo esu īpaši ieinteresēts jo 100% zinu ka tāda ir latviski bet Jānis bičkovskis ir savu atdevis kādam bezpajumtniekam vai arī Ivaram. Un vēl ir kautkādi 3 īso stāstu krājumi arī, tos neprasu jo manliekas tie nevienam nebūs bet ja tomēr ir tad padod ziņu (:

Katrīna ja tu man dabūsi kaut 2 no tām es tev piedošu negadijumu ar smēķēšanas grāmatu.

Visiem šovakar novēlu veselību un tādas sievietes, ka es apsēstos un apraudātos ja kaut viena no viņām man garāmejot tikai sveiki pateiktu.

"Kas tur īsti slēpjas? Kāds var būt labums no atsūkāšanas un golfa?"
- Ciemiņš no Marsa
/Kurts Vonnegūts/

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru