svētdiena, oktobris 14

Saule ausa krāsodama visu skaistu, un es manīju ledu. Pirmo.

Normāla 7dienas diena - mani modina 9:00 lai es iestumtu sejā brokastu un tad darītu ko pats uzskatu par svarīgu vai mazāksvarīgu.

Bet toties laiks ārā lika pašai dabas mātei apsēsties un nodomāt "nu bļe šitoreiz gan es esu normāli iebliezusi".
Prieks neizsakāms. Un peļķē ledus bija kas savukārt nozīmē ka laiks paliek aukstāks un ir jāvelk velviens džemperis, jāguļ ar vairāk segām un jāgaida snigs pirmais un arī septītais.

Līdz pulksteņiem nezincikiem darīju visko mazāksvarīgu. Nopriecājos ka mani uzlocītie taureņi samesti vienā maisā ir diezgan pasmagi. Varbūt ne pārāk smagi priekš ceļamkrāna vai 200kg smaga vīra bet tikuntā visai smagi priekš papīra taureņiem.

Ap 14:00 satiku Vīni un norunājām braukt 15:00 uz Siguldu.
Vīnis ir fotogrāfa dēls kuram patīk audzēt bārdu, šņabis un Tumors, bet nepatīk ja viņam sit un izrij viņa paiku.

Ap 15:00 aizgāju pie viņa un viņš teica ka ātri sakārtos kastīti un saģērbsies un būs. Viņa ātri bija tāds ka es paspēju saģērbties, ieskrāpēt sienā "ūpis" pusstundu pagaidīt un vel aiziet uzpīpēt. Zibenīgs vīrs, ziniet.

Uz Siguldu stopējās tikpatlabi kā copējās pie Operas tapēc iegājām pie Daiņa un uzzinājām ka čalis pazaudējis maku ar 50ls, baltajām tiesībām ,riteņbraucēja apliecību, bankas kartēm un iespējams arī prezervatīviem. Neveicas džekam.
Dainis ir sens klasesbiedrs kuram patīk apsaukāties, klausīties repu un mācīties autoskolā, bet nepatīk pazaudēt makus un krievi.

Tad ar Ivaru aizgājām līdz Buku pieturai kur vēljoprojām nestopējās. 17:00 gājām atpakaļ un stopējām abos virzienos līdz nostopējām busiņu kurš aizveda līdz "avtobusnaja ostanovka" pie pagrieziena uz Inčukalnu. Turpinājām ceļu stopējot abos virzienos un pēc apmēram 5min nostopējāma tpakaļ uz Mālpili kur es izkāpu pie Daiņa bet Ivars aizbrauca līdz centram un nāca pie Daiņa. Paspēlēju tur GTA3 kas nav forša spēle un helikopteru var nošaut tikai ar bazuku, tad gāju mājā pa ceļam satiekot Ivaru kuram sameloju ka Daiņa brālis jau aizbraucis.

Mājā atnācis arī neko īpašu neskaitot ēšanu, lasīšanu un dirnēsanu pie datora un tv nedarīju.
Toties es izdomāju pīpēšanas iemeslu. Ja kādreiz "KOSMOSS" maksāja rubli bet grāmata 25kap. Tad tagad es pērku zelta Marlboro pa 1ls, bet Titāna Sirēnas man izmaksā 8ls. Nav brīnums ka cilvēki labāk izvēlas pīpēt nekā lasīt grāmatas.

Brīvlaiks nāk, ziniet.
Prieks un laime.

Ja jums kādreiz nav ko darīt un redzat mani onlainā tad zinat ka man arī nav ko darīt un labprāt kontaktēšos.

Vēl nedaudz citāti no Agates Viktorovas dienasgrāmatas jo šodien lasīju un smiekli nāca laimīgi man (:

Spēlējam spēli:
Atrodi pilnīgi debīleās sarakstēs savu vārdu un esi stilīgs.
[t.i. Agate šķirojot vēstules atrada stulbumu]

Sabīne Bārbale: čau. :)kapēc gan xD vajadzētu aizliegt ar likumu?
Es: Tapēc, ka:
1) tā vietā neparādas botkina slimnieka dzeltenā seja ar kādu īpašu sejas izteiksmi, kādai būtu jāparādas, jo tāda ir šo seju funkcija.
2) Tādu sejas izteiksmi cilvēks nemaz nevar uztaisīt un tā ir tikai ņirgāšanās par cilvēka fizioloģisko nespēju. Jo šajām sejām ir jāataino cilvēka, kurš raksta, seja ar tajā pausto cilvēka attieksmi.
3) man viņa atgādina kaut kādus pretīgus Origo pozarus, jo viņu vidū ir iegājies šis - > >_ xD smailijs. Un man viņi nīstami, jo pati viņus personīgi pazīstu. neko nezinu.
4) man vienkārši nepatīk

Es: nu tu teici, ka tev jāsmejas un vēl teici, ka tev jāraksta domraksts. un es šīs abas aktivitātes apvienoju un izdomāju, ka tu smejies par savu lielo gudrību, ko esi sarakstījis domrakstā. [?]
W: kas teic aka es to domrakstu vispar esu sacis?

W: Vari citēt tagad mani Dainim - Bļe tu stulbais pimpi vāc to savu mēslu un kraties šurp debīliķi es te netaisos visu nakti dirnēt jobanij rot jāuztaisa tas mēls līdz galam man jau gandrīz viss ir. UN algu arī paņem. Un ja Goša tev neatveda tad es viņu turpmāk saucu par jobano sūkātāju.

ps cau agate.

___
Tā kā pēdējā citātā es runāju ikdienā. :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru