pirmdiena, marts 31

Bļe 2

Blocparty - like eating glass un cigarete un es atkal esmu biški nomierinājies un viss ir normāli.
Es varu tikai apskaust cilvēkus, kas mani pacieš :D

Un tagad atkal Killers - Smile like you mean it, jo skaists ir nosaukums un vēl tur dzied

And someone is calling my name
From the back of the restaurant
And someone is playing a game
In the house that I grew up in
And someone will drive her around
Down the same streets that I did
On the same streets that I did

kas manliekas skaist
i un es klausos un priecājos.

Un es nesaprotu kapēc mana māsa kad iet gulēt neizslēdz gaismu. Es zinu ka skudrucis guļ gaisma jo vinam bail noi tumsas un vins gul tikai apaksbiksēs jo vinam bail no drēbēm bet kapec ivna ta dara es nezinu.
_________________________________________

5dien es biju stroikā , kur vaidzēja mājai jumtu nojaukt. Paņēmām un nojaucām.
Man patīk stroikas kurās irkautkas jādemolē, isti neiznu vel kapec bet tā ir.
Smieklīgākais ar to visu ir ka Dainis teica ka mēs esam Ikšķilē un Katrīnai vaidzēj man pusdienas vest un man pectam ar vilcienu uz Ogri.
Smieklīgākais sākās tad, kad es prasiju Jānim vai viņš mani līdz vilciena stacijai aizvedīs.
Izrādijās, ka mēs esam Iecavā un labi ka Katrīna neko neveda, jo tas ir laikam vispār citā galā un nekādi vilcieni uz Ogri tur nav.
Es smējos. Bet es biju ari nedaudz nelaimīgs.
Un foršākais ko todien dzirdēju ir "Valter tu esi forš čalis, bet uz Ogri es tevi nevedīšu" un to man saka priekšnieks. kautkā forši :)

Pēc stroikas aizbraucu uz Rīgu un kautkā forši sanāca ka visi brauc pie čizō ar mašīnu un man vienam jābrauc ar vilcienu. Es nedusmojos bet tas bija kautkā biški tizli, bet viss beidzās labi, jo A brauca ar mani ,es gan neiznu vai tas bij aiz labas sirds, vai vnk tapec ka viņa negribēja spiesties mašīnā, bet jebkurā gadijumā forši.

Ikšķilē es gāju uz toleti pie stacijas un tad pie durvim es nevareju sparast vai ta ir viriesu vai sieviesu, bet neilgi padomajot es gaju vnk ieksa jo manuprat neviena sieviete tada tolete tapat neiet taka pilnigi vienalga kurā es eju.
Aizbliezām pie čizō un es izdzēru daudz alu bet neiereibu. Kautkāda mistiska.

Nakti itka aizgajam gulēt un es nevareju ilgi aizmigt jo mocija mani galvassāpes riktīgākās un sadzirdēju ka leja kautkas smejas tapec gaju lejā.
Virtuvē čizō un Kūms un Brey tusējās un smējās vislaik un klausijās kautka'du rīta misi, es girbeju paest un mani dzina vislaik prom un kums baigi gribeja dbaut no virtuves aārā un tā. Forši ka tur cepa keksu man un es vispār to nepamaniju :D. tas točna bija smiekligakais pedeja ilgaka laika, jo nu vnk es nezinu ka var nepamanit ka tev cxep keksu ja tu esi ar visiem virtuve un visi smejas un izmisigi megina tevi dabut prom un uz galda stav tuksa margarina kastīte.
Bet forši.
Liels paldies.
UN tad jā ap nezincikiem es gulu ar A un dzirdu ka nak istbaa un dzied man daud zlaimes dizmsandiena u nes palienu zem segas un nesaprotu kapēc visi tie istaba vnk nenomirst bet izradas tur ir kekss ar svecitem, jo man neibja dzimšandienā torete, taka sanaca baigi forši.
Un ēdām keksu un kkas nosecināja ka es izskatos tā itkā nedēļu kodis un man ir iezaļgana seja un man sapeja galva un vēdērs tā kā es pieļauju iespēju ka cēsu alus tomēr ir inde.

6dien modamies kautkad pavēlu un bija riktigi forsi jo es teicu iepreiskeja vakara lai neviens mus nemodina un neviens ari nemodinaja tapec sanaca forsi izgulēties.

Visu dienu kautko priecājāmies un tā un bija labi un lekajam daudz pa batutu.

Un vēlāk sagaidijām Elviju uzliekot dīvānu uz ceļa tā ka nevar apbraukt un blakus kokā pakarinājām riteni. Manliekas labāku sagaidīšanu nav iespējams iedomāties.

Tad visi priecājās līdz vakaram, un tad bija jāskatās Heima.
Ļoti girbeju redzēt.
Pusstundu paskatijāmies un tad gājām ar Agnesi ārā.
Mēs sēdējām uz batuta un iznīcinājām puscgarešpačku un piebeidzām alus un atgūlāmies blakus.
Un Agnese teica lai paceļam kājas pret debesīm un mēs pacēlām un tad viņa teica ka mēs staigājam pa zvaigznēm.

Tādu mirkli es pat pret 100tūkstoš Heimām nemainītu pat ja man piesolītu Sigur Ros uz vārdadienu uzdāvināt.

Laime.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Šorīt 5 agnese un skudrucis aizbrauca un vēlāk aizbraucām mēs pārējie.
Diena bija lieliska un es sēdēju pie kanāla īsajā krekliņā un priecājos par baložiem. Gan tiem kas putni, gan tiem kas elvijs un čizō.

Pēctam aizbliezu līdz Katrīnai kur bija durvis ciet un tad uz Teiku kur autobus jau bija aizgājis tapēc es varēju pusotru stundu pasēdēt pieturā un palasīt laikatrīci un nobrīnīties par to cik Teika spēj būt klusa.

Un vēl man tur pa muti piesolīja, un es sāku smieties galīgi tāpēc tagad es brīnos kapēc tad īsti es nedabūju.



Un nu es esu mājā un uzbliezis par veselu nedēļu dienasgrāmatu, kas vispār ir pāri manām spējām un es ceru ka man vairs nekad neko tādu neprasīus darīt jo man nepatīk par daudz dienām rakstīt jo tad es apjūku un nezinu kas kurā dienā notiek un tādā garā.
Sasodīts bļe.

Jauku nakti ļautiņi.
Man veicas un lai arī mani regulāri piečakarē stroikā un sportā mēdz likt 5 es tikuntā esu laimīgs.

Lūk, dzīve.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru