otrdiena, aprīlis 1

Jauku pavasari tauta!

Tā kā mans kompis arvien vairāk un vairāk sāk izrādīt tieksmes uz pašdestrukciju, tad nav nekāds brīnums, ka es dienasgrāmatu šovakar rakstu jau 3. reizi.
Jel atpestī mani no šis likstas visvarenais pārkarsušo videokaršu un procesoru dievs.

Sākšu ar visvarenāko Brūnordeņu piešķiršanu draugiem.lv radošajai grupai.
Žetons jums čaļi/dāmas un cepums un speķmaize par šito, tik labi mani vēl neviens nebija manliekas 1. aprīlī piečakarējis.
Ja man būtu stroika bijusi regulāri tad es tagad
10 reizes statistiku pasūtītu lai jums eklēri normāli sanāk :)
Un smieklīgākais visā tai pasākumā ir tas, ka es vēlēju čizōdūdai pārvērsties par redīsu un viņa man par tomātu un mēs to izdarijām gandrīz reizē tā kā sanāca visai smieklīgi.
Ziniet, nav viegli būt tik foršiem kā mums :)

Vēl šodien lieli prieki par bildi albumā un komentāriem arī, jo kautkā nezinu - baigi forši :) Un tagad man pat ir bilde kur mēs ar A esam reizē un abiem pat ir sejas. Vai nav vareni? Manliekas ka ir.

Šitonakti es gulēju ar logu vaļā un nebija auksti pat no rīta velkot ūzas kājā.
Vasara ir klāt ibio mātīt!
Skola kā skola - pirmās divas stundas gulēju, vēsturē vel tā, bet no literatūras es vispār gandrīz neko neatceros kas tur notika pat tad kad es biju itkā nomodā, jo man laikam tā nāca miegs, ka 100 mazie valteri galvā atteicās filtrēt apkārtnotiekošo un savā nodabā slaistijās.
Smieklīgākais šodienas skolā, ja neskaita to, ka pie skolas ir uztaisīta keramzīta (būvmateriāls) pilsēta, kurā var paslēpties un pīpēt, ir tas, ka angļuvalodā mums lika runāt par to, kas būs pēc 20 gadiem.
Ar Dyni kautkā aizdomājāmies līdz robo - lietām un tā nu man burtnīcā ir dialogs kas sastāv apmēram no tādiem teikumiem kā:
A:This brand new robo - car, made by robo - japanese people in chinese robo - factories has a robo - tastic robo - security!
B:Oh, my robo - son will be happy.

Un uz skolu es gāju tikai džemperī un atpakaļ arī un bija tik labi ka pilnīgi var palēkties gaisā un nokliegties "ELLE JĀ" un priecāties par to ka pavasar`s ir beidzot klāt un es būtu priecīgs ja sētnieki pa nakti saslaucītu arī to pāripalikušo sniegu un aizvestu kautkur uz Krieviju.
Kas ir Krievijas Federācija un vai tāda ir?
Ja kāds zin es girbētu zināt atbildi.
Un pie reizes tad būtu labi arī ja kāds pateiktu kāda atšķirība ir starp komunismu, sociālismu un sociāldemokrātismu.

Un kopš šodienas es esmu gandrīz pieaudzis jau un domājams, ka es drīzumā iespējams kļūšu pieaudzis, jo es šodien bibliotekā paņēmu "SestDienu" un sāku lasīt un bija galīgi interesanti, es gandrīz visus rakstus izlasīju un būtu jau ķēries "Dienai" klāt, ja nebūtu bijis zvans.
Jā tā diena ir klāt - Brūns Valters ir ķēries klāt avīzēm, tagad vēl tikai jāgaida kliņģeru lietus un 7 varavīksnes un Ļeņina augšāmcelšanos.

Pēc skolas bija galīgi kruts laiks un viss tik forš un silts, un tā rezultātā es sāku krist depresijā, jo īsti šitai galā nebij neviena ar ko iziet ārā alu iedzert.
Nolādēta būšana.
Aizgāju 16 gulēt un pamodos 18.
Forši sanāca ar māsu saruna uzreiz pēc pamošanās:
W:ir 18?
M:jā
W:tiešām?
M:jā
W:sanāk es 5 stundas no 13 nogulēju?
M:es nezinu es ienācu, tu biji no draugiem izmests, tad jau kādas 20min tu guli jau
W:Akdievs es 5 stundas no 13 nogulēju, tagad man kautkur jaiet!

Es nezinu kada sakarā es kko tādu vispār izdomāju bet bija diezgan smieklīgi kad es sapratu ka es 16 atslēdzos.

Pēctam vēl nedaudz padusmojos bet tad atkal man bija ļotļotlabs garstāvoklis un es iznesu krēslu uz balkona un sēdēju tur un izlasīju 40 lapas no "Pilna Māras istabiņa" kas gan nav tik liels mēsls kā Pērs Gints, bet tikuntā man nepatīk.
Bija forši.
Ārā kāds riktīgi cepa kautkādas lapas, vai savas mājas jumtu vai vnk nemācēja apieties ar plīti, bet smaržoja pēc ugunskura un bija riktīgi forši.

Tad aizsūtiju Dainim "ko dari?" uz ko viņš atbildēja "Tiko pamodos nosvīdis" un teica ka drīz soļošot uz centru.
Atnāca viņš, izgājām ārā, pavazājāmies un padzērām alu un pīpējām estrādē guļot uz zemes un skatoties uz zvaigznēm.
Kautkā kruti gulēt uz zemes džemperī tikai, naktī un nesalt.

Tagad es esmu biški aizkavējies ar gulētiešanu šitās rakstīšanas dēļ, bet es domāju rīt celties pus7 un iet pastaigāties.
Varētu būt forši.


Un vēl ja aptrūkstas lasāmviela, rekur galīgi foršs ieraksts:
http://www.draugiem.lv/friend/?openBlog=1&fid=123187&pid=3330838#com

Ar joni ienirstam pēdējā 4daļā un piebeidzam šito padarīšanu reizi par visām reizēm, lai varam laiskoties vasarā starp pienenēm un meklēt mākoņos Pikachu!
Prozit!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru