svētdiena, septembris 13

KOJAS SMIRD!

Nav noslēpums ka Lauris Rēniks un Mārtiņš Freimanis ir labi draugi, un tāpat noslēpums nav arī tas, ka visiem patīk visu saīsināt.
Un lūk! Pēc ilgiem mokpilniem gadiem, kuru laikā es nezināju kā paust savas domas par neveikliem cilvēkiem, beidzot ir pienācis risinājums, un es to pasludinu par otro labāko saīsinājumu pasaulē, uzreiz aiz "wtf".
YH = SP jeb YHAMSP, kas tulkojas kā Your Hands = Salted Pork jeb Your Hands Are Made of Salted Pork. A person with hands made of salted pork would be incredibly clumsy, and therefore kind of useless in a hand-based human society.
Y: Oops, dropped my musket again, I’m such a dunce!
X: Gods! YH = SP!
Deru uz visu Ivara naudu, ka cilvēks kurš šito izdomāja ir daudz foršāks par jebkuru cilvēku ar kuru es jebkad esmu dzīvojis kojās.

Jā ir sācies jauns gads un līdzarto arī jauns gads kojās. Ja iepriekš man kojās ĻOTI nepatika atrasties savā istabiņā, tad diemžēl man nekad neienāca prātā doma, ka varētu būt arī sliktāk.
Ekonoms, ar kuru es itkā biju jau radījis kautkādu kontaktu un kurš bija manī iedvesis uzskatu, ka viņš ir tāds diezgan smieklīgs čalis ir aizgājis. Tā vietā ir ieradies Smirdelis. Jā. Nu varbūt tas ir dendrologs, bet esmu pārliecināts ka nē. Ar dendrologu man nekāda īpaša kontakta nav bijis, un tādu arī neesmu vēlējies, jo viņš izskatījās nepārtraukti neapmierināts un arī skaitļos neizsakāmi garlaicīgs. Tagad deru uz 0,05snt ka viņš izskatās vēl 2reiz nelaimīgāks jo ir ievācies ta sotrs čalis. Cik atceros no pagājušā gada istabiņa parasti bija tāda par kuru varētu teikt "sterils kā krievu slimnīca", jo viss bija ļoti tīrs un iekšā bija tik nemājīgi kā vecā krievu laikā celtā slimnīcā. Tagad tur itkā izskatās mājīgāk, tomēr iepriekš bija labāk. Kapēc? TUR SMIRD. burtiski.
3 reizes kad es tur biju ieradies, vienā neizskatījās tik traki, otrajā nenormāli smirdēja pēc vecām zeķēm un trešajā smaržoja pēc ēdiena kuru kāds bija pagatavojis, tad šis ēdiens palicis vecs, šis kāds izdomājis "hei vēl jau labs!" uzcepis un tad ēdiens atkal palicis vecs. Jā tieši tā - pēc divreiz veca ēdiena. FAK!! es ienīstu kojas.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pagaidām es gan esmu izvairījies no uzturēšanās tur par vairāk kā 4min, un ļoti ceru ka tas tā arī saglabāsies un es spēšu vēljoprojām sameklēt svešas nakts mājas līdz brīdim kad mani savos apartamentos uzņems Filips.

bļe kā es ienīstu kojas.
Es gribēju vēl kautko pakomentēt par Salvi koru karos bet es paliku pārāk dusmīgs.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru