trešdiena, oktobris 28

FACE.LV FTW!!

OK, ka jau mes visi zinam ir diezgan jautri paņirgāties par cilvēkiem viņu sejas vai intelektuālās nespējas dēļ, taču vēlos Jūs informēt, ka tam galu galā ir domāts portāls Face.lv, nevis draugiem.lv (aiciniet mani feisiņāā lieku visiem 7 un komentarus (arī 1)) tāpēc esmu dziļi sašutināts par jaunajām pasaku tēlu aptaujām.
KURŠ KRETĪNS atzīmēja ka es esmu kā MAZAIS PRINCIS?>!!!
Es vienkārši nevaru saprast vai tas ir tāds ļoti sarkastisks joks vai Tu vienkarsi esi kautkas smiekligs.
Tas ir smiekligi
Bet ari bedigi - mani pameta draudzene, face.lv neapstiprinaja bildi, saplisa telefons un man ir aizdomas ka tas viss ir sliktas čakras dēļ.

P.S. Cik ļoti nepieklajigi butu kāda "drauga"bildē atzīmēt Ivaru Brenci vietā kur bildē neprofesionālas kāju salikšanas rezultātā ir zem svārkiem redzamas apakšbikses? It kā to ļoti gribas izdarīt, bet man ir aizdomas ka es varētu dabūt pa muti, vai vismaz ļaunīgu skatienu.

Lūk, iespējams smukākās krūtis Face.lv:
http://www.face.lv/show.php?id=3282513

Lūk, piemērs kā labi lietot fotogrāfiju apstrādes programmu mspaint. /Var pieteikties uz fotosesiju pie Čizo/
http://www.face.lv/show.php?id=3409929

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru