piektdiena, oktobris 30

OK!

Vai arī tev reizi pa reizēm pietrūkst, ka kāds tevi uzskatītu par pilnīgi debilu, neaptēstu, ar atmiņu neapveltītu idiotu, kurš vēljoprojām domā, ka disketes ir TOP lieta? Laipni lūdzu Okartes lietotāju pulkā!
Šoreiz es nemaz nerunāju par nosaukumu, kurš nepārprotami ir tik OKģeniāls, ka jebkurš cilvēks, kuram prātā kaut reizi ienākusi ideja, kuru viņš pats uzskatītu par labu, var vienkārši iet un nomirt.
Vai nav superīgi? Okarte, kā OK karte. OK
OK es tev zvanīšu OK?
-OK piezvani man vēlāk
OK, tagad es tev zvanu OK?
-Jā OK sms arī var OK sūtīt
Nevar gan!
protams visa tā padarīšana, ka es varu kontaktēt ar Ketiju bez maksas un ierobežojumiem ir ļoti skaista, un tā dēļ es varētu viņiem piedot gandrīz visu, bet nejaunu šito.
Tas sākās šodien, kad es no rīta aizsūtiju īsziņu un pretī saņēmu "jūsu avansa derīguma termiņš beigsies bla". OK, labi, ļoti jauki ka painformējāt.
Sūtot nākamo īsziņu es saņemu to pašu. Atkal. Un atkal.
Un man ir pilns telefons ar iszinam kad man beigsies termins. Es nesaprotu es kautka izskatos pec pilniga loha? Jo ja jā, tad kā ellē to zin viņi?
Tas nopietni vienkārši nav izturams, kādā ellē viņi domā, ka cilvēkam atmiņa ir vidēji 5sekundes? Es jūtos apvainots. Patiesībā nikns. Šodien autobusā tā saniknojos, ka aizsūtiju uz to numuru atpakaļ "Dirst ej!".
Ko es saņēmu pretī?
Neticēsiet, pārsteigums! - mans avansa deriguma termins beigsies 1. Novembri! Bet tas nav viss! Vēl man atnāca kautkas par to, ka lai mainītu tarifa plānu ir jāsūta "V". Dirst ejiet, es būtu gatavs sūtīt 50 burtus, ja vien būtu garantija, ka kāds ietarifplānēs tiem cilvēkiem pa seju, bet lainu kā es itkā likos mierā, jo nekādu gandarījumu man sagādāt nespēj mans intelektuālais pārākums par sievieti, kas cauru dienu to vien dara kā saka cilvēkiem cik viņiem kredīts. Kāpēc nevarētu būtu tāda kredīta noskaidrošanas sistēma kā Zelta Zivtiņai? Tapēc, ka tas nav OK, aklie nevar redzēt. KURLIE BĻE NEVAR DZIRDĒT!@
Dusmas.

1 komentārs: