pirmdiena, septembris 16

Mālpils vēljoprojām ir Mālpils

Es esmu pilnīgi pārliecināts, ka eksistē kaut kāds apdzīvotu vietu klasifikators, kurā pilsētām tik dots punktu skaits pamatojoties uz dažādiem infrastruktūras kritērijiem, tādiem, kā vai policists brauc ar riteni, vai vidusskola uzskata, ka bērniem vajadzētu zināt kas ir kombinatorika, un cik tur ir skeitparki. Es domāju, ka pilnīgi noteikti šādā klasifikatorā ir jābūt punktam "Vai tur var nopirkt zāli?" Un tieši tā, nelieli aplausi, jo Eiropas kultūras galvaspilsēta Mālpils ir nu sasniegusi nākamo līmeni, un nu ierindojas blakus tādām pilsētām kā Berlīne un Amsterdama. Būdams lepns savas zemes patriots jau rīt pat došos uz PMLP un palūgšu, lai ierakstu "Latvietis" nomaina uz "Mālpilietis".
Cik saprotu Mālpils ēnu ekonomiku nodrošinot Bodži - visi 7 Mālpils čigāni. Bodži kādreiz dzīvoja Mālpils tumšajā galā (domā tādu geto rajonu), bet nu esot pārvākušies kaut kur netālu no manas mājas un sākuši tirgot nelegālas substances. Es gan nezinu kā viņiem iet, jo no vienas puses manā galvā Bodžu reputācija ir tāda, ka, ja es no viņiem kaut ko pirktu, labākajā gadījumā es samaksātu par nātrēm, kas visticamāk norautas manā paša dārzā. No otras puses es domāju, ka es kaut kad jau esmu rakstījis par to, kā Mālpilieši brauc uz Rīgu ieķīlāt monitoru, lai nopirktu gramu, un pēc tam brauc viņu atķīlāt, rezultātā nopērkot gramu par ~50Ls. Daži cilvēki vienkārši izvēlas nelietot matemātiku, un, būdams ļoti liberāls cilvēks, es uzskatu, ka mēs nevaram viņus par to necienīt. Tikai apsmiet.
Ja jūs domājat, ka tas ir viss, tu izdari pāragrus secinājumus par pilsētu, kas vienmēr aug!
Mums, pirmkārt, tagad ir lācis, un otrkārt - Mālpils dabas takas! Dabas takas patiesībā reāli krutas. Tur nekā nav, ir vienkārši taka gar upi, bet tā kā es bieži izmantoju Mālpils ekskursijas, lai pavazātos pa dabu un nedaudz atslēgtos no visa cita, tad tagad es to varu darīt organizēti. Nē nopietni - es tagad nediršos, es esmu reāli ļoti iepriecināts. Un tagad tur ir smuki, un vēlā rudenī man šķiet, ka būs jābūt vēl smukāk. Lācis gan tāds pasūdīgs - ar Skurķi un Fleksi nostaigājām savus kilometrus 4 vienā virzienā, bet tā arī neredzējām. Redzējām 2 vardes un daudz putnus, bet, lai kompensētu lāci, tur vajag faking nenormāli daudz vardes un putnus.
Tā kā, diemžēl, es esmu idiots, Skurķis ar Fleksi, kas ieradās piektdien, lai redzētu gadatirgu  6dienas rītā, saskārās ar skarbo realitāti, kurā 6dienas rītā nav 7dienas rīts, un Valters nemāk datumus. Tā nu šorīt uz gadatirgu gāju viens pats, un jāsaka taisnību - man šķiet ar katru gadu viņi kļūst ar vien sūdīgāki, jo nopērkamo lietu klāsts kļūst arvien saprotamāks un vienveidīgāks, lai gan tasn o otras puses ļauj noteikt modes tendences. Cik saprotu tagad reāli topā ir melns ar spilgti neona zaļu. Nu tā, ka riktīgi topā. Tā nu es tur klīstu un jūtos nedaudz neiederīgs, kamēr jaunieši šauj ar gaiseni bingo loto būdā, kurā var laimēt ĶIRBI (wtf? nezin, ka te uz katru dzīvokli ir 2 mazdārziņi?), kā arī noklausījos sarunu - čalis skatās uz absolūti nestilīgu pulksteni. Nevar saprast pirkt vai nē, bet elkonī ieķērusies dāma saka "nāc. Paņemsim kaut ko citu" -"Tā kā ko?" -"Nu jaunas treniņbikses negribi?" Es tik noraustu plecus un eju skatīties uz cāļiem. Vēl kādā brīdī pāragri sapriecājos redzot "Grāmatas par izdevniecības cenām", un domāju, ka atradīšu kaut ko, ko rīt palasīt pa ceļam uz Rīgu. Es tiešām absolūti nezinu kāpēc, bet es gaidīju, ka tur būs kaut kas no H.P. Lovecraft. Tā vietā tur ir "Ziedonis Ziņķis - Latve un Kursa" vai "Biezpiens laiku lokos" vai "Heraldika un fakti frontē un mājā". Dirst ejiet, bļe.
Vēl šajā brīvdienu laikā uzzināju, ka arī topošie juristi nodarbojas dzeju. Kā saka, katrs jau no mums sirdī ir mākslinieks, un pieņemu, ka mans tagad nu jau mīļākais dzejnieks pēc sava pēdējā dzejoļa nevar vien atkauties no skaistā dzimuma pārstāvēm, kas nespēj savaldīt savas vāveres. Tā mēs ar Daini pavadījām stundu ar aliem un ļoti intensīvu dzejas analīzi. Es reāli nekad nebūtu domājis, ka kaut reizi mūžā pavadīšu savu brīvo laiku analizējot dzeju, taču bear with me here:
Es pat nezinu. Man šķiet es 5 sekundēs varu sarakstīt pat labāku dzeju un AIZIET: "Valters Brūns". Varbūt manā dzejolī grūtāk izsekot naratīvam, bet tomēr uzskatu, ka es esmu veicis kvalitatīvāku darbu.
Un vēl es biju dārzā un ES MAN BESĪ DĀRZS WAAAAAAAA. Viena no labākajām lietām nedzīvojot Mālpilī ir 0 dārzs. Mana mamma vienkārši atļauj augt dobju vidū saulespuķu un kaņepju armijai, un tagad ir klāt vasaras beigas, un man ir jāiet un jārok kaut kas ārā. Būdams tāds lohs, kāds es esmu, es protams nosmērēju ar zemi visas savas drēbes, ar kurām man rīt jāiet uz skolu un darbu. Man likās ka tas tādsl abs protests pret sabiedrību, bet realitātē neviens pat nepamanīja šo manu pārdomātu žestu. Tā nu atlikušo dienas daļu es pavadu halātā, jo manas drēbes rullē veļasmašīnā. Tad ap vakarpusi izrādās, ka man tomēr šeit vēl ir kādas manas drēbes - piemēram mans vecais SZF krekls. Tagad es sēžu viņā un man šķiet, ka man ar viņu kaut ko vajadzētu izdarīt. Nu tā, ka es varētu aizbraukt uz SZF un kaut kādām pirmkursniecēm iestāstīt, ka es esmu viņu kursabiedrs, šodien lekcijas nenotiek, un aizlaist ar viņām dzert. Pēc tam, kad mēs visi jau esam pilnīgā vafelē, es varētu noraut to kreklu, ar pliku vēderu rādot fakučus atmuguriski iziet no kroga un aizbēgt. Iespējams es šo neesmu kārtīgi pārdomājis, bet, ja viņas nonāk šādā situācijā - viņas arī nē. 

2 komentāri:

  1. http://poorlatvia.tumblr.com/page/2

    AtbildētDzēst
  2. what I think about you

    http://poorlatvia.tumblr.com/image/19161588932

    AtbildētDzēst