ceturtdiena, augusts 23

Par 5 miljoniem var nopirkt daudz televizorus

Vakardiena sākās ar mošanos pulksten 7:10 kad zvanija Ivara modinātājs un teica ka uz darbu drīz jābrauc man ira.
Apēdu es iepriekšējā vakara makaronus ceptus ar olu kopā un klausīdamies mūziku gulēt azigāju. Pēc minūtēm 15 vai varbūt arī 17 Dainis pie manām durvīm zvanija un kad es atvēru teica "cāu pidar"vai noteikti kko tamlīdzīgu.
Uz darbu braucām ar Foksi un Redīss nebija jo viņam bija kkādas slepenas darīšanas.
Stroikā karsts kā elle un mēs strādājam uz stalažām uz kurām saule nav tikai tad kad ir mākonis. Pat naktī tur ir saule ja mākonis nav.
Ar laiku mēs esam iepratušies novilkt kreklus svelmē bet tai dienā pār mani nāca apgaismība kad lienot augšup pa stalažām manas sasvīdušās kājas neslīdēja pa biksēm un es gandrīz nokritu un es sapratu ka var arī vnk bokseros strādāt. Baigi gudri.
Dainis nosākuma mani apsmēja bet pēc 2 minūtēm arī novilka biksi tāpat kā es.

Vēl pēc kāda laika svelmē mēs šakām dehidrēties un nebija ko dzert tapēc gudri un ar sevišķām prāta spējām apveltīti būdami gājām dzert no upes. UN Dainsi vēl man parādija baigo joku ka ir dīvaini ja tu dzer iebāzis visu galvu ūdenī. Tā arī abi darijām. Vēl viņš man izskaidroja ka ja ūdens ir dzidrs un tekošs tad tas ir tīrs un var dzert. Baigi labi, ziniet.
Vēl arī nopleldējāmies tai upē un ķērām ūdens mērītājus kurus ilgākais var noturēt pussekundi rokāsjo viņi ir ātrāki nekā mana acs.

Pusdienās gājām uz krogu vai kas tas nu tāds ir bet man pret viņu ir respekts jo tur ir iebūvēts koks un labi var paēst. Saģērbušies bijām kā idioti jo dainis atrada kreklu kuram ne tikai nav rokas bet pilnīgi uz iekšu tajās vietās ir nu takā dumam kultūristam un es vnk kreklu bez rokām priekšā sasēju mezglu un izskatijos pēc homoseksuāla jauniešaun vel dumas cepursarnagu uzvilkām un gājām tur ēst. Kamēr domājām ko īsti ēst tās pārdevējas bija galīgi traki nosmējušās par mums un pietam nekautrīgi - vnk lūr virsū un smejas un vēl pēctam prasija "jūs no tās latviešu brigādes vai ne?" Tas nozīmē ka latviešu brigāde ir leģendāra, ziniet. Ar Daini jau plānojam ka iekļūsim Ropažu avīzē ja viņiem tāda ir.

Nu lūk. Mājā atrbaucām diezgan vēlu, es noskatijos Unforgiven līdz galam ar Klintvudu un tā filma bija parasta filma nesaprotu kā viņa 90to gadu topā tikusi. Varbūt viņu tur iebāza vnk tapēc ka Morgans Freemans tur aktierē. Pēctam vakarā gāju pie Ivara ar savu kafiju skatīties The Jacket. No sākuma negribēju to filmu redzēt jo imdb pie tās filmas rekomendēja arī "SIlent Hill" kas bija filma kas patika vienīgi Edgaram Siliņam bet tad man Ivars parādija ka pie "City of God" rekomende "Hostel" un es sapratu ka rekomendacija vel neko nenozime. Ivaram bija tēja. Un viņš tā dara ka ielej krūzē karstu ūdeni un tad pielej kkādu tējas koncentrātu un viņam ir un es juau sen biju kafij uizdzēris kad es skatos Ivaram atkal tējas krūze pilna. Prasiju viņam "kā tas iespējams?" un viņš man pateica gudrību par kuru es traki uzjautrinājos, proti "ielej - pielej!" nu tas bija attiecībā uz viņa tējas koncentrātu un tas ir jāsaka speciālā balsī. Noskatijāmies kad bija jau pāri 2padsmitiem un tapēc arī vakardienas ieraksts izpalika.
_____________________________________________________

Šorīt modos atkal agrumiņā un uzcepu sieramaizes cepeškrāsnī jo gribēju un apēdu. Zvaniju Dainim un prasiju vai man gaidit maja kad man atbrauks pakaļ vai iet uz pastu un viņš man atbildēja "Jā" ar to es sapratu ka varu palikt. Pēctam viņš man zvanija atkal un teica "EU" un es viņam teicu ko bet viņš nolika ēctam atsūtija sms ar tekstu "Kas par huinam?" un es aizsutiju "ko tu man zvani?" un vins teica "A nahuj tu man primais zvaniji?" un tad nu beigās atklājās ka man telefonam tas runajamais laikam nestrada bet vakar stradaja. Vēlāk vēl zvaniju Ivaramun runāju ar viņu bet viņš teica tikai "Jā? Jā? Eu? Mārcis Benužs" un nolika klausuli pēctam es viņam aizsūtiju pasaulslaveno sms ar tekstu "Es tevi dzirdu, tu mani nedzirdi" kadu mums atsutija emils musu dzimsandiena un tagad IVars ir gudrs. Kad es viņam zvaniju pecpusdiena sodien vins teica "Cau, esmu riga, bususvakra, pleyeri dabuju, davai cau" un kad es zvaniju vinamtiko vins man teica "cau busu ar to autobusu 22:00" un tatad nu jā man ir atkal teleofns ar numuru to pašu kas bija nesen un ja tev kautko vajag tu vari zvanit un teikt un negaidit ka es atbildesu.

Tātad uz darbu atkal braucām ar Foksi, visu rīta cēlienu stroikā neko īpaši nedarijām ja neskaita Vladimira Plivska pidžambikšu apsmiešanu un gulēšanu uz stroikas jumta un pīpēšanu.
Pusdienās gājām šodien normālformā un Dainis dabuja algu kurā bija kautkādi 20nieki un 24 piecīši park o mēs varējām uzjautrināties. Pēcpusdienām gulkēju uz soliņa un atpūtināju vēderu un visi stastija anekdotes stroikas darbinieki. Un te ir vel 2 jauni darbinieki - Janka kurš runā klusu un tā itkā viņam būtu kakla vēzis un bieži jokojas ar nesmiekliegiem bet ne tizliem jokiem tapēckopumā skaitāms ka normāls džeks un otrs ir kautkāds Pēteris kura galva ir pārāk maz aviņa krūsukurvim un viņš izskatās nedaudz pēc vampīra jo vinam nav prieksejie zobi daudz.
Vēl guļot man dainis lika nobļauties VLADIMIR un es nobļāvos "VLADIMIR"un "PLIVSKI" un tur kautkur 10m tālāk vladimirs dusmīgs teica "KO VAIG?" un mēs ar Dainis mējāmies kā negudri.
Tad mums atveda braļukas dībeļusu n mēs atkal dībeļojām.
Dainis bija saurbis daudz betonā un es nevarēju sadībeļot normāli tapēc sadusmojos, diezgan izārdiju stroiaki sienu, salauzu kuvaldu un vēl kautko tādā garā.
Diezgan ātri beidzās naglas tapēc varējām atpūsties.
Gājām uz veikalu un iedomājāmies ka mums jābrauc ar Fokša mašīnu. Nevienam no mums nav tiesības un neviens nemāk braukt bet Dainsi māk nosaukt visus pedāļus tapēc mēs kāpām iekšā mašīnā kurai vienmēr durvis vaļā un atslēga zem sēdekļa. No sākuma Dainis demonstrēja savas spējas izņemt no ātruma tā ka mašīna paripo gabaliņu atpakaļ un tad Dainis iebrauc vietā, nu mēs griubējām braukt uz veikalu bet nemācējām ieslēgt atpakaļgaitu. Pēctam izdomājām ka vajag to mašīnu stumt tapēc viņu stūmām tur kur nav mašīnām paredzēts braukt un baigi priecājāmies. Tad atnāca jaunais stra'dnieks Pēteris un ieslēdza mums atpakaļgaitu un mēs gribējām braukt atpakaļgaitā bet kautkas notika un izkrita kautkāda skrūve un nestrādāja vairāk "Sajūgs". Baigi smieklīgi kopumā. Bet Foksis bija dusmīgs.
Un vēl mēs kautkādiem džekiem no Ropažiem, kurus Dainis nodēvēja par "šitie man vienreiz cigaretes prasija", prasijām vai viņi pazīst Vladimiru Plivski un viņi atbildēja "Mēs nezinam tādu, mēs zinam tiaki vienu Vladimiru bet viņš ir pārāk resns" Un tad mēs smējāmiesnuy jo tas bija īstais un tie džeki laikam domāja ka Misters Plivskis ir pārāk resns lai mēs viņu pazītu. Smieklīgi bez gala. :D

Fosksi vēlāk sataisija mašīnu un mēs veiksmīgi atbraucām mājā.
Klausos Modest Mouse un priecājos.

Lūk, dzīve!.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru