trešdiena, septembris 5

ave sol

Nav bijusi dienasgrāmata jau kopš skolas sākuma un arī šovakar notikumu un piedzīvojumu atstāsts nebūs.
Nesolu jums arī ka būs tuvākajā drīzumā jo varbūt būs jau rīt bet varbūt nebūs vispār šai mācību gadā.
Vārdu sakot nesolu nekādu regularitāti.
Nezinu kapēc bet nu pietiekami daudz par ko domāt tāpat.
Varu tikai pateikt ka skola sākusies pietiekami labi, man nepatīk vairāk klases bilžu taisīšana un vel esmu nedaudz nevesels, jo cik noprotu mana imūnsistēma bišk kko nohaltūrējusi un tagad es kopā dienā izdzeru 11 - 14 ripas un tur tās antibiotikas ir tādas ka pīpēšana man sagādā milzīgu nepatiku un smēķēšanu es esmu negribot samazinajis vismaz 3 reizes. Priecājieties čizō un Māra, slavējiet zāles (:
Vienīgais mīnus viņām tas ka pēc pusdienām izdzerot Literatūrā noturēties nomodā ir praktiski neiespējami un miegs būtībā man nāk nepārtraukti. Šodien atnākot mājās netīšām nogulēju 2h un pamodos un tāpat gribēju gulēt kā traks kaut arī naktī izbaudiju pilnvērtīgu 7h miegu.

Un es uzzināju ka tai aigara bildē pēdējā arī es esu attainots kā spēcīgs roņa pavēlnieks. Prieki.

Šovakar klausos Freddy Quinn - Take Me Home Country Roads un jūtos diezgan amerikānisks.

Un Ievai gribēju nodot vēl - es šodien skatijos American Dad un tur bija meksikāņi un tā un viņus atbrauca arestēt un tā Fransīne teica "Mums taču nekas nebūs! Mēs taču esam baltie! Un es esmu blonda, blondie ir labākie no baltajiem!"
Man likās ka tev šitas varētu patikt.

Pārējiem - lai jums brīnišķi klājas un pēc skolas nav tik garlaicīgi kā man šodien bija.
Turaties ļautiņi.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru