sestdiena, jūlijs 26

If you are waiting for a sign... this is it! Do it! It will be amazing!

Šovakar televīzijā runāja Zaldis Vatlers (vārds ir mainīts, lai saglabātu cilvēka tiesības uz privātu dzīvi) valsts prezidents. Es gandrīz vispār nesapratu ko viņš gribēja pateikt ar to visu, bet viņam tās runas laikā aplaudēja vairāk reizes, nekā kāds ir aplaudējis Jānim Bičkovskim (Es pats esmu saņēmis diezgan daudz aplausus, jo, lai arī es esu 2 gadus jaunāks par Jāni, man ir bijusi tāda lieta kā VIDUSSKOLAS IZLAIDUMS, un vēl pateicoties savām nūģiskajām spējām es esu saņēmis kādus 8 "HA kas par nūģi!"aplausus ejot pēc atzinībām par piedalīšanos matemātikas olimpiādēs. Un vēl noteikti kāds man ir kautkad aplaudējis)
Un vēl prezidents teica kko tādu - latvieši ir dorsminieki! viņi vienmēr kautko dara, kad redz ka kautkur notiek netaisnība!
Salti Meli! Ja tā, tad kapēc cigaretes veikalos maksā 1,45?! Mūsu prezidents ir melis!

Un vēl man vairāk nepatīk mūsu valsts himna. Nu nejau tā ka nepatīk ,bet brīvajā laikā es viņu neklausos. Kādreiz gan man patika. Bet tikuntā es esmu priecīgs, ka mūsu himna nav tā Rihannas dziesma, kas tagad pa europeanu 59reiz dienā skan, kur dzied "that was quite a show, very entertaining" un to rindiņu laikā man gribas viņai pa muti sadot, jo es apbrīnoju viņas spēju taisīt angļu valodā vēl stulbākus teikumus par Saimja. Foršākais ka es varu te nodirst, atvainojos, pilnīgi visus savus draugus, jo neviens no viņiem manliekas te nekad nelasa.
Skudrucis lohs ^__^

Attaisnojums tam, ka es klausos Europeanu ir tas, ka man ir darbs un es nemāku noteikt staciju pēctiem cipariem, tapēc es vnk klausos European Hit Radio.
Darbā man ir 2 datori, 2 mūzikas centri, kopētājs, kafija par brīvu, 2 tās tējkannas elektriskās, garšīgākā piparmētru tēja pasaulē, internets, privātā tolete ar 5 podiem, 3 pisuāriem un 4 izlietnēm un šokolādes končas. Darbā man nav priekšnieka, darba līguma(pagaidām), darbalaika, zināmi algas apmēri(pagaidām),cilvēki, kas varētu mani ienīst alus, auksti.
Es esmu krāsotājs.
Un es vairākas reizes esmu gribējis nokopēt sevi visu, bet es nemāku operēt ar to kopētāju un kad viņu ieslēdz viņš paliek tik skaļš, ka manliekas, kāds atnāks sadot man pa muti.
Nevarētu teikt, ka tas ir labākais darbs pasaulē, bet no otras puses - kafija par brīvu! Ivaram es nahaļavu dabuju haļavčika darbu(tur var ielikt vēl kko haļavnu?) Brencim tādas nav!

Vēl es šito pēdējo dienu laikā esu ēdis uzpūteni, nokrāsojis balkonu, palicis pa nakti pie saimja neizlaistā gultā, runājis ar 2 dažādiem krievvalodīgiem cilvēkiem, iesniedzis dokumentus LU un atradis foršāko izgudrojumu pasaulē.

Lūk velviens piemērs "kāds darbs, tādi augļi!"
Tātad - vidusskolas laikā maksimums 10 pildīti mājasdarbi+nekādas mācīšanās mājās un Komunikācijas Zinātnēs no 1126 cilvēkiem kas pieteikušies es esu 8ais, un pirmais no tiem kas piedalās konkursā vispār. Zajebis, ko lai citu saka.
varbūt - fak bļe es esu laimīgs ^__^
Vēl es tieku budžetā vadības zinībās, bet Biologos gan ne, kas man ļoti sarūgtina un man ir jāliek šāds te - :(
Mēs ar Daini nezinam ko dara Optometristi, bet varu pateikt, ka Dainis Optometristos pat maksā netiek. Viņam seja pašlaik noteikti ir tāda - :L (L nozīmē mute ar cigareti).
Ja ir vēl kāds kas šito lasa un tiek komunikācijās var pateikt "čau!", jo es gribu jau laicīgi sākt ienīst savus kursabiedrus.
Ja ir kāds, kas šito lasa un tiek Biologos, tad var pateikt "hana!", jo es gribu redzēt ko es esu palaidis garām.

Izmantojot savas pieticīgās zināšanas ķīmijā es esu spējīgs uzvārīt ūdeni, kā rezultātā es esu sadzēries atkal par daudz kafiju.
Tu tagad vari apskatīties te:
http://www.youtube.com/watch?v=JOpjdrK1GVc
un pateikt vai tas galīgi smukais pašā pašā sākumā ir ziemassvētku lampiņas vai arī es esu jucis.
Es tikmēr salieku albumā labāko izgudrojumu pasaulē.
Tas ir PostSecret, kuru skatoties es esu pavadījis 6h no vietas smejoties un raudot un smejoties un raudot.
Vareni.

Un dienas cilvēks ir
http://www.draugiem.lv/friend/?578381
es pieļauju, ka viņš varētu mani piekaut, jo viņam ir nauda uz cepures, bet viņš noteikti varētu mani nošaut CS, vismaz es tā spriežu pēc viņa kolosālās galerijas.
Un es nezinu kā vienam cilvēkam var būt rakstīts "Ko luri? Pizda loga!" un delfīns pie interesēm reizē. Es tiešām nesaprotu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru