sestdiena, septembris 20

Pirmadin

Vispār es gribēju šovakar noskatīties "Kabluey", bet tā vietā es noskatijos 4 House M.D. sērijas, kas ir 2reiz vairāk par to sēriju skaitu ko es savā mūžā biju redzējis. Bet tas ir divreiz mazāk par skaitli 8, un 8 ir viens no foršākajiem skaitļiem, jo kad es domāju par 8, tad man uzreiz ir jādomā arī par 0,125 un tas ir kautkā forši.
Kabluey es nezinu cik labs ir, bet treileris ir kautkā galīgi forš, un tad man liekas, ka man vaig tādu tērpu arī, lai es varu skriet pa pļavu un būt priecīgs. Un tas tērps arī baigi izskatās pēc Marvina no "Hitchhikers Guide to Galaxy"
Lūk treileris:


Hitchhikers Guide to Galaxy ir kautkas ļoti foršs un šodien es tur izlasīju par visuma valdnieku un tas bija labākais visuma valdnieka apraksts kādu es jebkad esmu lasījis. Es nevaru ierakstīt, te jo tās ir 2 nodaļas un es esmu slinks, bet to noteikti ir vērts izlasīt.
Un noteikti ir arī vērts noskatīties filmu, jo tur ir superīgs lidojošs valis kurš krīt.
Lūk tāds:
http://www.youtube.com/watch?v=MsK6aRuSBIc

Es nevarēju ilgi atcerēties kas bija pirmdien, bet lūk es atceros gan.
Pirmdien es biju ar Sanitu uz Ļeņingrad aizgājis un, lai arī tur iekšā ir daudz krievu burti, vispār ir diezgan forši un var sēdēt un 2reiz pēc kārtas uzvarēt Sanitu šahā ar lieliem kauliņiem. Pēctam es satiku Vīni un Agnesi un Kasparu laikam, kurš zināja manu vārdu jau iepriekš.
Biju EVF piereģistrēties šahā, kur ir forša tante un viņa saka tā:
W:Bet kas būs ja es būšu pilnīgs idiots un nekad uz to šahu nenākšu?
T:Tad tu būsi ne tikai idiots, bet tizls idiots!
Forši ^__^
Bijām vel LU centrālajā, kur juristi pīpē iekšpagalmiņā un ir debīli izvietotas trepes. Un Agnese pieteicās astronomu biedrībā, kur visi runā viņai nesaprotamā valodā.
Otrdien es biju darbā pieteikties. Neko vel nezinu, neko vel nesaku.
Vēl es biju aizgājis uz šahu gandrīz. Vaidzēja sākties 18:00 un es 11 minūtes tur stāvēju un novēroju cilvēkus, un mani secinājumi lūk:
1.Ja tu mācies EVF tu izskaties pēc stulbeņa
2.Ja tu mācies EVF tad tu ej pīpēt un izej ārā un tev pretī ir vienkārši iela
3.Ja tu mācies EVF, tad 18os tu ar saviem lieliskajiem skolasbiedriem ej ārā no skolas tādā barā, ka, ja es mestu cirvi gaisā tad ir pilnīgi skaidrs, ka viņš piezemēsies uz kāda, kas izskatās pēc stulbeņa.
4.Ja tu ej uz šahu, tad tu esi vainu meitene, vainu Valters Brūns, vainu tev jostasvieta ir tur kur citiem krūtis.
5.Ja tu esi šaha vadītājs, tad tev ir slikta laika izjūta.

Trešdiena bija superlieliska diena - atnācu no skolas un aizgāju gulēt.
Viss.
To kas notiek "Mīla un Tekila" es labāk nestāstīšu, jo 1.manliekas daudziem tas neinteresē 2.Es neesmu tik erudīts šajā jomā, lai par to stāstītu, jo piemēram Emīls to seriālu skatās jau no Maija ja nemaldos.

Maijs ir forš vārds, jo Maijā ir pavasaris, bet nav vairs slapja zeme, un vēl tad ir laiks, kad parasti beidzas skola, tapēc ir kautkā forši un vēl var teikt Maija un tas ir varensmuks meitenes vārds. Un vēl ir Maiji, kuri uztaisa varenu civilizāciju, kurai pat ir kalendārs un tad visi kautkur pazūd. Vēl ir arī Mairis Mitrafanovs, bet tas gan man īpaši nepatīk.

Ceturtdien bija diena. Ceturtdienas man patīk, jo vārds Ceturtdiena izklausās kautkā labi un tā ir tāda, ka nav atslodzes diena, bet īsti nav arī darbadiena vairāk.
Ceturtdien es uzzināju, ka daļai manu kursabiedru pilnīgi noteikti nav laika izjūtas. 2 ierodas pirms laika un pārējie kādu gadsimtu pēc laika un es esu vienīgais, kurš ierodas laikā.
Vakarā bija kursa pirts, kurā es biju domājis nedzert, jo nezināju, kas mani varētu vākt, bet beigās tomēr gadijās tā, ka tad kad ieradās Filips, tad manas acis vairs par skaidrām nosaukt nevarēja.
Un šodien es smējos par šito "es vēl ceru, ka kursabiedrs vēlvienscits neatceras, ka gribēja mani aprecēt turpat uz vietas tikai tāpēc, ka es klausos interpolu, jo viņš vispār pazīstot 3 cilvēkus uz šīs zemeslodes, kas klausās interpolu." Es neko tādu neatceros, bet es kautkā esu nenormāli pārliecināts, ka runa iet par mani, jo tas viss kautkā pārāk izklausās pēc manis :D
Kad es piedzeros, tad es vienmēr sāku viskautko runāt, un citreiz ir tā, ka man puse nākamās dienas paiet domājot, par to, ko es īsti biju centies pateikt ar visu savu runāšanu iepriekšējā vakarā. Labi gan, ka es nesāku visus sūtīt dirst, jo man ar tiem visiem vēl jāmācās kāds laiciņš kopā manliekas. Laigan vienmēr jau visu var norakstīt uz "es piedzēros, neko neatceros, manliekas to teica Lastovskis" rēķina.

Man nedaudz gribas sniegu, bet nedaudz tomēr arī nē. Nav viegli būt tik stulbam kā man.

Vēl es šodien smējos skaļi balsī kā traks par šito:
http://www.draugiem.lv/gtop/?9m9uil9
Ja tu paskaties uz viņu un pirmā doma, kas tev ienāk prātā nav "konkrēts gejs" tad iespējams, ka es negribu ar tevi draudzēties.
Es nevaru beigt uzjautrināties :D Es esmu neizsakāmi lepns, ka mani draugi ir tik inteliģenti.

Mans dienasgrāmatu biežuma koeficients ir krities (es saprotu ka tev sāp sirds un reizē ir arī neizsakāma laime), jo ir samazinājušās manas piekļuves iespējas netam, un tagad es vakarus pavadu nevis kā datornūģis, bet sēžot pie TV un skatoties visu sākot no "Mīla un Tekila" līdz Matriks pārlādēts, vai kā tur tā pēdējā saucās. Vēl es guļu.
Kā attaisnojumu es varu teikt to, ka es toties patērēju divreiz vairāk kafijas un vairāk apsmeju cilvēkus.
Ja tu kādreiz domā, ka es tevi ienīstu - nedomā tā, es vienkārši tevi apsmeju. Tad kad es tevi ienīdīšu, es vainu tev to vienkārši pateikšu, vai arī neteikšu neko vispār.

Un kāds vēl skatās to "paldies dievam piektdiena ir klāt"? Es vienkārši skatos un manliekas palieku stulbāks. Un vēl tur ir tā, kas ir no zelta zivtiņas, un tad, kad es viņu redzēju tur tad es domāju "oho smuka, tādu varētu precēt", bet tagad kad es skatos šito tad blakus viņai ir tā blondā un blakus tai ir tā kas runā vislaik un kad viņa runā tad es dzirdu nevis bla b la bla bla bet vienkārši "es esu idiots". Un tad vispār es skatos to raidijumu un neko nedomāju vispār un beigās es atmostos un tad man ir vienkārši galvā "vat?".
Stulbums kautkāds.


Un ārā vakarā smaržo labi kad nepīpē un tas mani priecē un es sēžu un smaidu un man viens prāts saka "stulbās mīlestības nedēļas nāk" un otrs saka "..but... you`re so cute when you`re frustrated, dear..."

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru