sestdiena, septembris 6

Vagons

Kāds varētu man lūdzu paskaidrot kadēļ, sasodīts, ir vispār vajadzīga šitāda mājaslapa: http://zl2.lnt.lv/lv/jaunumi/?
KAPĒC? UN CILVĒKI TUR IET UN KOMENTĒ! ĀĀĀ! ACIS DEG LAUKĀ!
Un tad es domāju, ka es kā normāls cilvēks nobalsošu par Andri Kiviču, jo visiem Latviešiem (Latvieši jaraksta ar lielu, bet krievi ar mazu burtu vai vispār bez tā: ievi un tagad man var piesieties par naida kurināšanu, bet tas būtu ļoti muļķīgi, es mīlu krievu tautības cilvēkus, man vienkārši tā burtu rakstība tāda skolā mācīta) un tad es skatos: Andris Kivičs & Elīna Kiviča. WTF? Kapēc Kivičam ir dāma ar uzvārdu Kiviča? Kivičs vispār ir vīriešu uzvārds un es uzskatu, ka Andris ir vienīgais, kurš drīkst tādu uzvārdu nēsāt pasaulē un izrādās tāda sieviete vel ir ar uzvārdu? Viņš ir precējies? Pirms kāda gada taču tajā Katrīnas sarunu šovā viņš raudāja, ka kautkas vinu nofočēja kā viņš bučojas ar jaunu draudzeni un vecā draudzene trako. Andris nebeidz pārsteigt.
Tad es skatos tālāk un kas tad tur? CENTIS ŪBELE! WTF LOLMAOPRTKNS? Es ceru, ka nākamajā tajā piedalīsies vēl kāda reklāmas zvaigzne piemēram tas zaļais suns no "..trollīšu jogurts, īstais tavs drāāugs.."
Beigās es nobalsoju par to kur rakstīts "Drāke" jo Drāke ir kautkāds forš vārds.
Un ko es redzu? Kivičs ar to savu sievieti-Kivičs ir pirmajā vietā. Sasodīta būšana. Nav brīnums, ka te Latvijā viss iet uz galu.

Šodien vispār LNT man liek vilties - es gaidīju vakarā lielisko un nepārspējamo "Paldies Dievam 5diena ir klāt" un tā arī nesagaidīju. Es gan neesmu lietpratējs, bet man liekas, ka šodien (nujau vakar) ir 5diena un būtu visai dīvaini, ja "Paldies Dievam 5diena ir klāt" tiktu rādīts 4dienās vai arī no rītiem, lai gan tas būtu forši un man tas patiktu. Droši vien arī tas ir iemesls, kapēc viņu tad nerāda, jo LNT jau nedarīs neko tādu, kas man patiktu.
Vēl viņi rādā Skubijs Dū bērnībā, kas ir vēl stulbāka par Skubijs Dū un piemēram cilvēks ir cilvēks un tad viņš uzvelk monstra kostīmu un izlauž seifam durvis. Idioti. Neciešu to multeni vispār.

Es šodien pamodos 15:00 aptuveni un domāju ka ir 8:00 un māsa pirms skolas sēž pie datora.
M:eu tu necelsies?
W:priekškam? (jo galva domaju "ir 8, man nedrikst tik agri celties)
M:nu varbut tapec ka ir jau 15?
forši.

Vēl es šodien biju 3šo reizi jau pie Bunkera keša, jo Ivars gāja pakaļ un tad es arī aizstopēju. Bijā kā filmā. Un tad vēl es sēdēju 15min uz soliņa un grauzu ābolus un lasīju grāmatu un tad bija kā filmā vēlvairāk.
Un vēl es šodien redzēju Dailes teātra bildi, kas fotografēta ziemā un, ja es tur butu bijis tai bridi, kad fotografeja es butu teicis "izskatās kā filmā".
"Izskatās kā filmā" ir tad, kad izskatās vienkārši tā smuki tā, ka parasti tā kautkā nav vai arī ir sajūtatāda, ka tu būtu dzīvojis ilgu laiku ar visu pelēku un pēkšņi pamani cik viss krāsains un smuks un jauks un tu mīli visu pasauli un tev ir prieki un viss, kas nav labi tev ir pie kājas un tu zini, ka tu vari vienkārši aizstopēt uz siltajām zemēm un atlikušo mūžu pārtikt tikai no zāles un mīlestības. Jauki tā ^__^
Un tad vēl sāk skanēt Coldplay-Scientist vai kautkas tāds un no debesīm krīt gaisapūkas un tev apkārt miljons cilvēki guļ zālē un kautkāda supermīļa meitene ieskrien tev vēderā un samīļo un ir zili tādas vakara debesis ar lieliem mākoņiem un visiem viss ir vienalga un visi guļ un smaida.
Lūk tā būtu laime.
Lūk tā tik būtu dzīve.

Vēl man aizvērās jumts un es esu izpildijis Brainā tik daudz šodien testus cik es manliekas savā mūžā nekad neesmu izpildījis.
Jēga gan īpaši nekāda, bet tagad es piemēram zinu, ka pirmais nofilmētais Latvijā bija Nikolaja II viesošanās.
Vairāk es neko šodien arī nedariju.

Ā NĒ! es noskaitjos jauno Prison Break.
1. serija mesls pilnigs, bet nu 2. biskin tā tomēr ieintereseja. Bet sen vairs nav kā pirmā sezona. Sōrī Skoufi, bet tu esi ierūsējis. Gaidam Heroes, kas ganjau būs vēllielāks mēsls.

Un kas man lika smieties kā kutinātam šovakar ir šitas:
http://www.draugiem.lv/friend/?31810
jaunākā albuma bildē atzīmētie
Paldies Vīni :D

1 komentārs:

  1. Fak, Valter. Es gaidu, ka tu mani iepazīstināsi ar Mr.Kivič. Citādāk man sāk jau apnikt tēlot, ka man viņš nepatīk. He's so dreamy... ^_^


    Un vispār, tā LNT princešu lieta ir mēsls. Fuj.

    Un Kristaps Siliņš (very popular. Apskatieties visi viņu draugos un uzlieciet par slepeno pielūdzēju. Varbūt atradīs mīlestību) viņš tevi piekaus ja tu par mani smiesies, jo viņš pavisam noteikti ir ļoti stiprs un māk kauties. Vēl viņš māk zīmēt suņus un ir sirdsskaidrs cilvēks. Viņš ir ļoti gudrs un skaists. Katras sievietes un vīrieša (arī Kiviča. Es ceru, ka viņš nesamīlēsies KRISTAPĀ SILIŅĀ) sapnizzzzz. ^_^

    AtbildētDzēst