piektdiena, novembris 14

1980-6-01

Nav jau gluži tā, ka es sen nebūtu rakstījis. Man datora laiks rāda, ka ir 1980. gada 6tais Janvāris, kas nozīmē, ka iepriekšējais ieraksts vēl tikai būs!
Kam ir vajadzīgas smadzenes es tiešām nezinu. Jo nu manējām darbības principi manuprāt ir viņām pašām nesaprotami.
Šodien man bija starpeksāmes Ekonomikā.
Vakar es piedzēros tā, ka šorīt ierados uz otru lekciju stadijā tādā, ka tur īsti nevarēja noteikt kā tas ir iespējams, ka mani nedaudz pūš vējš uz sāniem pat iekštelpās.
Zajebis! Nezinu ko lai citu saka.

Vispār, ja tagad ir 1980 gads, tad manliekas man vairāk jāiesaista tekstā tādi vārdi kā "proletirārietis" un "senils" un "Ivars Brencis", jo tas jau ar vairs nav pirmā svaiguma.

Es tagad neatceros visu kas ir tur kur es neesu rakstījis un tad tas zināmā mērā tracina, bet zināmā ari nē. Pagājušajās brīvdienās es normāli pieslēdzos datoram tā ka es bez pārtraukumiem noskatījos "Edges of the Lord" "American Gangster " un divas IMAX filmas, kur viena par kosmosu un otra par kosmosu, tikai tā otra nebija tik forša.

Man patīk kosmoss.
Krievu laikā nevarēja runāt par NLO un tad es nesaprotu kā viņi vispār izklaidējās, ja nezvanija uz "Bez Tabu" un ufologiem bija jamirst badā.

Un kā raksta to kas ir ķirzaka ar mēli un maina krāsu?, jo pirmit es gribeju par to un tad es rakstu hamaleons un nav pareizi un hamoleons un ari neliekas pareizi un tad ir grūti, jo es zinu, ka Ivaram manis dēļ ir grūta dzīve, jo viņam jāskatās uz visām tām kļūdām, kuras es neredzu.

Un geocachings atkal ir modē! Nezinu kas vainīgs (Ivars Brencis 190188-12302) pie tā, ka man galīgi apnika kautkā, bet tagad netīšām izvedu Sanitu un Skudruci atrast paris slēpņus (tas ir tāpat kā tu izved suni pastaigaties, tikai te vel ir geokešings) un riktīgi forši un pilnīgi gribas vel.
Skudrucis ir smieklīgs un Sanita ir smieklīgs, un kad es pasaku lai viņi iedomājas, kas būtu ja man būtu dvīņubrālis pilnīgi tāds pats kā es, tad Skudrucis smejas tik psihi, ka es saprotu, ka smieklīgs esu arī es.
Vēl viņi atnāk pie manis un es ieslēdu pa LTV7 raidijumu kur stāsta ka mangustam ir imunitāte pret čūskas indi un aizkrauju durvis ar kastēm ciet, lai viņi nevarētu iziet no istabas ārā. Tā es daru tikai īpašiem visiem.

Tagad es redzu, ka Lauris fano par "God is an Astronaut" un tad man jādomā "kurš lohs tad tādus klausās?P!"

Vēl ir ĒlvijVezlijČizoElvijs, kurš dzīvo tur pat, kur Čizo un Gints, kurš neizskatās kā Agris Čaurs itnemaz. Pie viņa es biju. Tur ir ķengarags un tad ir luksafors, kurā zaļais cilvēciņš ir dienā 3 reizes, un tās pašas ir tad kad tu neskaties. Vēl tur ir veikals kurā var nopirkt daudz vairāk lietas, kā tajā, kas ir vistuvākais manai mājai.
Un vēl no turienes var atnākt ar kājām uz dzīvokli ap 01:00 naktī un nedabūt pa seju.

Ir jau protams pasaulē ari tādi lohi, kas dzīvo mangaļsalā, bet par tiem es vienkārši principā nerakstu.

2 komentāri: