piektdiena, novembris 28

Man ir 2 soda kvītis!

Čau Žeņa, Skudruci un visi pārējie krievvalodīgie!
Šitā neuzrakstīt es vienkārši nevarēju :D

Un tagad mīkla!!!!
Kas tas ir - staigā ar izpūrušiem matiem, guļ pa dienu un mēdz izmest izsmēķus pa logu??
Atbildi es uzrakstīšu beigās, jo tā visos stilīgos žurnālos dara.

Man ir patiess prieks, ka manu draugu intelekta līmeni nevar izdalīt pat ar 5!
Ivars tiko atbraucis mājās:
W:Ko tu tagad darīsi?
I:tu negribi šņabi?

Jā.
Šodien es autobusā aizmigu 3 reizes, jo 3 reizes pamodos dēļ kautkādas losenes. Es tā arī līdz beigām nenoteicu vai viņa ir pālī vai nē, bet jebkura gadijumā viņa vnk sāka runāt ar kautkādu meiteni un tādā balsī ka krīt uz nerviem apmēram tikpat ļoti kā Rīkļurāvējas Kuces balss un tik skaļi ka pa visu autobusu un Valters pamostās.
Tagad es zinu, ka visas viņas draudzenes ir Inga (tā viņa tiešām teica) un viņas meitei ir 18 un viņu sauc Gunta, bet viņa nedzīvo Mālpilī, jo aizvācās pie draudzenes uz Līgatni (lezbiska?), jo redz viņas vīrs, kura dēļ viņa tagad brauca mājās, jo viņš uzstāja, un tā rezultātā viņu šodien "mētājot kā sunīti", jo viņa visu dienu braukājot Rīga-Mālpils-Rīga-Mālpils-Turp-Atpakaļ (pēctam pateica, ka no rīta atbrauca un tagad brauc atpakaļ), un tad viņa brauc pie vīra, kurš VIŅAS DZĪVOKLĪ (varu derēt, pilns ar neglītām mēbelēm, sliktu apgaismojumu un smaržo pēc garlaicības) atved SIEVIETI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Un tā sieviete, un tad tas vīrs un arī ne tā sieviete un arī ne viņas dēls nav reģistrēti, ka viņi tur dzīvotu, jo tas ir VIŅAS dzīvoklis (vai lezbiskā meita reģistrēta es nezinu) un tad viņš velk to sievieti uz VIŅAS dzīvokli, un kas vēl izrādās, ka tā SIEVIETE ir VIŅAS dēla draudzenes māte!!!!!!! un tad VIŅAS dzīvoklī, un tad visi kas tur reģistrēti, tur nedzīvo, jo netiks apvainoti, jo vīrs vel sievieti uz VIŅAS dzīvokli, un tapēc viņa bija uz laukiem aizbraukusi (Rīga? laba izpratne par vārdu "lauki"). Un to kapēc viņa pie tā vīra brauca es tā arī nesapratu.
Un tad tā ar ko viņa runāja kautko pateica un tad tā losene teica tā "Nu tad tu mani saproti! Tu mani saproti! Tu mani saproti!" un tad pēc 2min bezmazvai bļauj "Nē Tu nesaproti!! NĒĒĒ! TU NESAPROTI!!! NESAPROTI NĒĒĒ!!"
Kautkā labi jā. Un viņa kāpa aiz manis no autobusa ārā un man bija bail.

Bet pagājušoreiz kad es atbraucu tad 2 vīri gāja pa ceļu un vienam kaste rokā un pēkšņi tā kaste izkrīt no rokas un nokrīt uz ceļa un tie nepamana un iet tālāk un pēc 3metriem, tas kuram izkrita bļauj "PAG PAG, MANĀĀĀĀ KASTĒĒĒĒĒ".

Bet es vienmēr pasaku autobusa šoferim "Paldies", kad kāpju no autobusā ārā.

Šodien es biju skolā un varu izlikties ka kaut nedaudz sajēdzu Ekonomiku! Laikam, ja tu stāvi auditorijas priekšā, tad viss uzreiz ir saprotams. Nav brīnums tad kapēc pasniedzēja saprot visu, bet mēs neko. Vēl skolā bija elza ar tik caurspīdīgu drēbi, ka lai runājot skatītos viņai acīs, man bija jāsakoncentrē visas savas domas uz "SKATIES SEJĀ", bet tad es jau esu aizmirsis kas man jāsaka, un atkal jau manas acis ir kautkur zemāk :D No vienas puses man galīgi patīk, jo izskatās jau galīgi smuki un tā un prieki, bet no otras galīgi nē, jo tad es nevaru parunāt un apjūku un tad samulstu un neko padomāt nevaru, takā īpaši produktīvi tas nav.
Ar kursabiedriem man vispār ir noveicies - vēl tur ir piemēram Ģirts, kurš staigā pa forumu pārģērbies par Barny lāci, un Filips, kurš pamostas 2 naktī un sāk mācīties (mistika) un vēl politiskais Jānis, kurš piemēram uzskata, ka tādu ebreju nepastāv, un tie ir mitoloģiski tēli. (Jā es tagad sagrozu faktus, bet tā izklausās labāk, nekā tie tavi muļķīgie argumenti)

Vēl es no JuraM (mācas ķīmiķos un dzer 95% spirtu) uzzināju, ka no svina ir radīts zelts!! Alķīmija pastāv! Sanāk ka alķīmija ir patiesāka par Bībeli, jo ūdeni par vīnu neviens nav pārvērtis tik īsā laikā vēl, un tapēc mēs visi varam droši turpināt necienīt Koelju.

Un atbilde uz mīklu ir:
Nē tas nav Valters Brūns, bet kā izrādās politiskā Jāņa māsa.! Pasaule pilna pārsteigumu,.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru