piektdiena, maijs 8

If at first you don`t succeed, cheat, repeat until caught, and then lie.

Cik stulbi ir iziet pīpēt ar plejeri un aizmirst viņu ieslēgt? Es teiktu visai stulbi.
Šodien atkal bija HOĶIS un es viņu neskatījos. Hokejs vēljoprojām mani interesē mazāk kā sieviešu zeķubikšu izcenojums centrāltirgus ziemeļu daļā, kamēr vien man nestāsta kautkādus stāstus par Ivariem Ivanāniem kuri iziet laukumā, iedod kādam bietē un tad iet atkal sēdēt malā.
Man tiešām nav ne mazākās nojēgas ko visi tik ļoti foršu tur saskata, ka pat zvirbulī, kur teorētiski cilvēkiem vajadzētu mirt badā un skriet pa nakti, viņi seko līdzi notikumiem. Jā, mēs šogad atkal bijām Zvirbulī un dabujām konkrētu pirmo vietu, bet tas mani kautkā nepārsteidz, jo tur bija piemēram cilvēki, kuri dzer kečupu no pudeles tā itkā tas būtu kautkas, ko dzer no pudeles (piem. šņabis vai 2l apinīts). Iespējams arī tā interese par hokeju rodas no kečupa dzeršanas no pudeles, laigan es īsti nezinu. Neesmu mēģinājis.
Ja kāds Jums kādreiz saka, ka hokeja fanātisms ir asinīs, tad zini, ka tev konkrēti melo! Piemēram, mana vecmamma tā fano par hokeju, ka pagāšgad vai arī kādu citu gadu brālēni izmeta viņu no mājas, jo viņa pārāk skaļi bļāva pie televizora.

Šodien es biju seminārā un iespējams tādejādi nopelnīju sliktāku atzīmi sev gadā psiholoģijā, bet es nebūt par to nebēdājos. Seminārs bija foršs, un tagad es zinu, ka svarīgākās lietas ir to be [b]clever, creative and cool[/b] un vēl tur bija uz semināra programmas foršākais P.S. ko es manuprāt esmu redzējis: If at first you don`t succeed, cheat, repeat until caught, and then lie.

Vēl es šodien nolādēju Google Earth 5, un atradu tur Ivara bildi, kas manuprāt ir diezgan kruti. Vispār tas Google Earth ir tik kruts, ka tur var skatīties viskautko par zvaigznēm un tagad es vairāk nesaprotu vai jēdzīgāk būtu uzrakstīt 6 lapas filozofijā vai labāk iemācīties vnk visus zvaigznājus no galvas.

Ja Jūs labi sekojat līdzi lietām, tad katram ir skaidrs, ka 2dien bija studentu gājiens "bla bla mums naudas maz bla", kurā es nepiedalījos. Es gulēju, bet, ja es drīkstētu melot, tad es teiktu, ka es nepiedalījos tāpēc, ka tur cilvēki bļāva tādu saukli kā "STUDENTU LIETA - TAISNA UN CIETA!". KURŠ IDIOTS kautko tik debīlu izdomāja? Ja mani rādītu televizorā kur es kautko tādu bļauju manliekas es nogrieztu matus un pazustu uz 4 gadiem Maskačkas ēnainajās ielās. Šo vārdu autoram: "Tu esi izpelnījies manu neuzslavu un manās acīs esi mazāk kā plika graša vērts, un man nav ne mazākās nojēgas kādu vēstījumu bija plānots ar tiem vārdiem nodot, bet zini, ka vismaz viens cilvēks viņu toč nav sapratis. Amen!"

Vēl es varu pastāstīt par kautko ko es skatos. Es skatos Battlestar Galactica, līdz pēdējā sērijā ko es šodien redzēju mans mīļākais personāžs(jā es zinu arī tādu vārdu) sagāja sviestā un beigās vēl uzspridzinājās, un tagad es vēl neesmu izdomājis vai es vēl girbu to seriālu tālāk skatīties. Vēl es noskatījos vienu no jaunajām Prison Break sērijām un tas bija kautkas debīls. Dainis teica, ka vēl izrādās ka Skofilds NAV Linkolna brālis un man sāk rasties aizdomas, ka kāds sāk zagt idejas no tādiem meistardarbiem kā "bļeģ, te es biju domājis ierakstīt kāda meksikāņu seriāla nosaukumu, bet neviens nenāk prātā". Vēl mēs ar Ketiju bijām uz filmu "Knowing" un es viņu nevienam neiesaku. No sākuma likās, ka būs labi, jo tur bija visādi cipari un traģēdijas un kautkas interesants, bet jau filmas vidū sāk parādīties kautkādi nevajadzīgi šausmenes elementi un beigās izskatās, ka viņi vienkārši nav varējuši izdomāt, ko tur likt, un iebāzuši citplanētiešus. To filmu redzēt vērts ir tikai krītošās lidmašīnas un zemes spridzināšanas skatu dēļ, un kad filma beidzās un ieslēdzās gaismas rindā aiz mums pamodās viens čalis, un es domāju no tā tu pats vari secināt cik laba tā filma ir. Nikolas Keidžs ir licis vilties man jau nujau pārāk daudz reižu un es jau sāku apsvērt domu, ka man viņš vairāk nepatīk. Nolādētais kretīns.

Nav tā, ka es visulaiku pavadu bezjēdzīgi. Es piemēram nodarbojos arī ar skolas lietām, un man piemēram ir vesela lapa ar TV5 raidījumu nedēļas analīzi un izrādās viss ko viņi rāda latviešu valodā ir benijs hils (kurā runā vairāk nekā es visā savā mūžā izrunāšu) Dāvidšova atkārtojumus un kautkādu mašīnu raidījumu, kuru es ganjau neskatītos pat ja man būtu garlaicīgi, tā nu es nonācu pie rīcības plāna un tapa šāda vēstule:
_____________________________________________
Valters Brūns to NRTP

Labdien. Jums raksta Latvijas Universitātes students.
Savā studiju programmā, kursā "Komunikācijas tiesības" pašlaik rakstu referātu "Radio un TV regulācija Latvijā" un veicot izpēti esmu secinājis, ka valsts frekvenci izmantojošais televīzijas kanāls TV5 vairākkārt pārkāpj Radio un TV likumu:
18.pants. Programmu veidošanas īpašie noteikumi
(1) Raidorganizācijas veidotajā vizuālajā programmā visu raidījumu (izņemot ziņas, sporta sacensības, spēles, reklāmu, teleteksta pakalpojumus un televeikalu) raidlaika kopapjomam nedēļas laikā jāatbilst šādai proporcijai:
1) ne mazāk par 51 procentu - Eiropas audiovizuālajiem darbiem;
2) no Eiropas audiovizuālajiem darbiem ne mazāk par 40 procentiem - latviešu valodā veidotiem raidījumiem. (Tātad ne mazāk par 20% latviešu valodā veidotiem raidījumiem)

Tā kā, balstoties uz šeit atrodamo informāciju: http://conventions.coe.int/treaty/Commun/ChercheSig.asp?NT=132&CM=1&DF=&CL=ENG , Krievija nav Eiropas konvencijas par pārrobežu televīziju dalībvalsts, tajā veidotie darbi nav uzskatāmi par Eiropas audiovizuālajiem darbiem, tomēr aptuveni 68% TV5 programmas satura nedēļā (Skatīta nedēļa no 5-11 Maijam) ir Krievijā veidoti darbi, turklāt prasīto vismaz 20% Latviešu valodā veidotu darbu vietā ir tikai aptuveni 2,5%.
Tā kā Nacionālā Radio un TV padome uzrauga, lai elektroniskie sabiedrības saziņas līdzekļi savā darbībā ievērotu Satversmi, Radio un televīzijas likumu un citus likumus, kā arī kontrolē to, lai tiktu nodrošināta vārda un informācijas brīvība, tad es vēlētos lūgt Jūsu komentārus par to kā tas nākas, ka Jūs neesat uzraudzījuši, lai to ievērotu kanāls TV5.

Ceru uz Jūsu atbildi drīz.
Ar cieņu - Valters Brūns.
Jauku Jums dienu.
__________________________________________________

Jums nenāk ne prātā cik grūti ir izdomāt tādai vēstulei tematu. Labākais likās itkā "krievi nahuj", bet kautkā izlēmām, ka diezvai viņi uz tādu atbildēs, tāpēc ierakstīju kautko normālu. Ko es esmu saņēmis kā atbildi? Pagaidām neko, viņi noteikti pašlaik meklē kādu, kas to visu manis sarakstīto varētu pārrakstīt kirilicā, lai saprastu, kas tur rakstīts, bet nu es gaidu. Ja, nebūs līdz pirmdienai es zvanīšu, un ja tad vēl neko normālu neteiks, tad es iešu ciemos.

Ja tu esi ticis jau šitik tālu, tad tu noteikti nebūsi no tiem, kas raksta "ai baigi gari, es nemāku tik daudz burtus", jo es uzskatu, ka katram Latvijas pilsonim ir jālasa viss, ko es uzrakstu, pat ja tas ir "TEST TEST" manos angļuvalodas pierakstos, jo es nezinu, kur citur vēl Jūs dabūsiet tādu daudzumu novecojušas informācijas, kura neinteresēs Jūsu draugiem un diezvai noderēs Jūsu turpmākaja'dzīvē.

Bet to mēs tūdaļ mainīsim!!
Mazliet vēstures stundas, jebšu ko Valters zin par vēsturi drusciņ, bet tas būtu jāzin katram:
1922 - Lielbritānijā rodas radiostacija BBC
1936 - BBC pārtop par TV kanālu
1938 - Amerikā radio atskaņo O. Velsa "Pasauļu Karus" taču diemžēl neaptēstie ļautiņu nesaprot, ka tā ir radioluga nevis ziņas un Amerikā ir masveida panika, jo visi domā, ka Ņujorkā ir nosēdies citplanētiešu kuģis un spridzina nost mājas
1952 - Sāk iznākt "Playboy" žurnāls
1953 - Mirst Staļins (Mums ar Ketiju ir aizdomas, ka tas varētu būt pārāk liela asinspiedeina dēļ iepriekšējā notikuma rezultātā)
1954 - Amerikā sākas regulāras krāsainā TV pārraides (un es nesaprotu, kapēc man piemēram līdz pirmajai klasei mājās bija tikai melnbaltais televizors. Acīmredzot man ļoti patīk PSRS)
1960 - pirmo reizi notiek ASV prezidenta amata kandidātu debates televīzijā; tajās piedalās R. Niksons un Dž. Kenedijs
1963 22.novembrī - TV tiešraidē Dallasā tiek nošauts Kenedijs (Youtube var redzēt video)
1973 - Votergeita (un tas ir interesanti)

Tas arī manliekas arī viss, ko es tagad gribu rakstīt. Jauku Jums nogali un lūdzam visi dievu kopā, lai last.fm nāktu pie prāta un atceltu naudas prasību, lai varētu klausīties radio. Amen.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru