otrdiena, maijs 19

Kā mēs visi redzam - es esmu apstiprināts "No Smoking" dbiedru grupā!!

Sveiki! Es rakstu dienasgrāmatu, un ketija sēž man blakus!
Mēs bijām uz veikalu pirkt pārtiku ,bet tā vietā mēs sapirkām visādus našķus, jo mums ir daudz nauda mēs esam idioti.

Šodien bija koju istabiņas kārtošanas diena, kas izpaudās tādi - Ketija kārtoja un es meklēju video, Ketija tīrija galdus un es meklēju video, Ketija nomazgāja logus un es meklēju video. Tad Ketija nesa miskasti un es atradu video un izmazgāju grīdu. Šī pirmā reize manā mūžā, kad es mazgāju grīdu kojās tāpēc turpmāk šo dienu varētu saukt piemēram par "piena, kam termiņš beidzies 14.maijā" dienu.

Nedaudzas dienas atpakaļ es uzzināju par Katlakalna esamību. Katlakalns ir kautkas tik foršs, ka reāli tu atrodies taisnā līnijā kādus 2km(?) no centra, bet apkārt tu redzi tikai kokus un pļavu un traktoru un vecu māju un mēslu čupu. Zajebis godavārds, manliekas tur var laist ar teltīm!! Vienīgais nevar īsti zināt vai tur naktīs nešauj ar bisi pa visu kas kustas, jo Ketijai ir aizodmas, ka katlakalns ir tā vieta, no kurienes esot bijusi kautkāda ģimene, kurā tēvs katru rītu vedis savus bērnus uz skolu ar laivu pāri Daugavai.

Vēl tajā pašā vakarā bija muzeju nakts. Es biju apmēram 0.2 muzejos. Man bija itkā parole ar kuru var tikt medicīnas muzejā bez maksas (kas bija gandrīz vienīgais muzejs, kurā es gribēju, jo tur itkā bija kautkada prezervatīvu prezentācija), bet pie mediciīnas muzeja bija traka rinda un pie ieejas nevarēja saprast vai tur priekšā aiz tiem ļaudīm ir ieeja vai Metallica koncerts, un tākā mēs negribējām spiesties cauri tam rokkoncertam, tad vienkārši aizgājām prom. Spīķeros bija diezgan garlaicīgi.

Vakar es biju kešot un nopirku smukas bikses un tas arī ir gandrīz viss ko es izdarīju,
Bet bikses ir mana vājība, jo kā saka senlatvju teiciens - "labas bikses gāž lielu vezumu".

Vēl man ir piemērs cilvēku idiotismam! Lūk:
http://www.draugiem.lv/gtop/?f35eudn

Tagad mēs esam apskatījuši jauku plakātu pasākumam [zemapziņas ietekmēšana] uz kuru mēs visi iesim [/zemapziņas ietekmēšana] un tagad es gribētu zināt cik daudz cilvēki pamanīja to, ka alus maksā tikai 0.99snt. Es to reāli pamanīju tikai tad, kad man to jau pateica. Ja es būtu bijis pie ruļļiem plakāta būvēšanai, tad GhettoZloba vietā būtu rakstīts VALUS 99SNT GhettoZloba būtu ar nedaudz mazākiem burtiem zemāk (jo tā tomēr arī ir svarīga informācija, jo viņi diezgan forši liekas pat man, kurš neko īpaši no LV mūzikas neklausās (Lauris un Gunārs protams ir manas vājības)) un tad to pārējo informāciju varētu sarakstīt tajā pīpst-kodā.

Tagad es varu rādīt video!
Lūk video kuram mēs varam pateikties Valtera Brūna īpašajam atrašanas talantam:
http://www.youtube.com/watch?v=lWWKBY7gx_0

Un lūk video, par kuru mēs varam pateikties Ventam un viņa albuma izmēriem!
http://vimeo.com/4155700

UN laiks manam sašutumam!
Kāda jēga ir "viss, es dzēšos laukā no draugiem!"
Kādreiz tas varbūt bija stilīgi idiotiski, bet tagad tas ir tikai idiotiski! Manliekas tur varētu taisīt veselu psiholoģijas novirzienu un pētīt, piemēram, Pēteri Zīraku, jo tas manliekas dzēšas ārā katrā brīvā brīdī. Pēctam gan visi atgriežas pēc nepilnas nedēļas un traki acina draugos.
Es piemēram tad arī šodien dzēšos ārān o draugiem. Viss, čau!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru