svētdiena, maijs 31

Es laikam iešu pagulēt

Es rakstu referātu un man iet nenormāli jautri un manliekas es kautkad drīz pievienošu galeriju ar visādām smukā mvecām bildēm kas man patīk. Vēl tu vari paklausīties Damien Rice - The professor, jo man šitas patīk, un tu vari nesaukt mani par geju tāpēc ka man patīk.
Ir Svētdienas rīts un man ir smieklīgi. Šodien es iestādīju daudz lietas dārzā, netīšām uztaisīju kurkuļu brāļu kapus, pamācīju Jānim matemātiku, runāju skaipā ar Signi Milleri un izdzēru 7 kafijas līdz šim brīdim. Bet es modos četros vai arī 14os, es īsti neatceros, bet jebkura gadījumā, man tagad varētu būt parasts pusdienlaiks.
Pirmdien naktī es eju uz savu pirmo, un cerams, ka ne pēdējo darba dienu LETĀ. Zajebis. Skudrucis, piemēram, vien'mēr ir gribējis pazīt kādu, kas strādā LETĀ, un tagad viņš varēs visiem teikt "es pazīstu džeku, kas strādā LETĀ, viņš varētu palīdzēt". Un tā viņš teiks, jo viņš zin, ka es esmu ļoti jauks cilvēks un vienmēr visiem palīdzu ^__^

Vēl es gribēju pateikt paldies tam, kas atsūtīja man nu jau tās divas melnbaltās pastkartes pa pastu. Viena no tām bildēm man patīk un otra galīgi patīk, un vēl man patīk ,tas ka viena aploksne ir kvadrāts. Mālpils pastā manliekas tādu aploksni nevar nopirkt.
Tagad es vispār sāku domāt, ka es varētu uztaisīt taisnleņķa trīstūra pastkarti pats. Manliekas tādu varētu būt visai forši sūtīt. Tas ir tikpat skaidrs kā tas, ka man nav ne mazākās nojēgas vai no filmām mazāk sajēdz Katrīna vai Čizo, jo vienai nepatīk Pienapple Express un otrai Hitchhikers Guide to Galaxy. Man piemēram tas otrais liekas galīgi labs Bībeles aizstājējs, un tajā pirmajā ir Seth Rogen, kas ir kautkas ļoti smieklīgs, pat tad, kad viņš saka vienkāršas lietas, kurās nav nekā smieklīga. Viņam noteikti ir grūti, kad viņš ir bēdīgs.
Es neesmu bijis īpaši bēdīgs kopš iespējams Janvāra, un vēl man patīk bučoties!
Vienreiz Edgars Siliņš man stāstīja, ka viņš ar savu draudzeni esot 4 stundas skūpstījies, un es viņam neticēju, un neticu vēl līdz šobaltdienai. Tik ilgi skūpstīties varētu vienīgi melīgs cilvēks, un ja viņš ir melīgs, tad viņš noteikti meloja arī par šo gadījumu, tākā ganjau nekāda skūpstīšanās nenotika vispār, un patiesībā tajā dienā viņš vienkārši gulēja pārāk ilgu pusdienlaiku.
Ja tu gadījumā pēkšņi tagad izjūti nenormālu vēlmi apsveikt mani vārdadienā, tad droši vari to darīt, es tikai priecāšos.
Un tikai neuztraucieties mani dārgie draudziņi, kuru adreses man ir, es neesmu aizmirsis par Ziemassvētku apsveikumiem, kurus es nenosūtiju decembrī (es aizmirsu vai tas ir jāraksta ar lielo burtu, bet manliekas, ka nav), es tos apsveikumus domāju iespējams nosūtīt pēc nākamās naudas saņemšanas.

Ir riktīgi smieklīgi rakstīt šitik mazā lodziņā, jo es piemēram jau esmu aizmirsis, par ko es te īsti sāku rakstīt.

Vēl es vakardien izjaucu, salaboju un atkal saliku tējkannu! Protams viņa vēljoprojām, man neizskaidrojamu iemeslu dēļ, nestrādā, bet kad vēl nebija salikta tad strādāja, es zvēru pie Dieva!

Vēl derīgi ir zināt, ka, ja tu neesi Katrīna Dzerkale, vai vinekārši kristīts, tu nevari precēties baznīcā, bet es domāju tikuntā ir iespējams uzrīkot kāzas, kurās macītājs met Bībeli basketbola grozā, un visiem visiem uz galvas ir sombrero.
Jānis Bičkovskis dzer kafiju bez cukuram, un tas nav īpaši garšīgi. Ja man nav cukura, tad es kafiju nedzeru, un dzeru tēju, un man patīk tēja "možums", jo viņas vienmēr labi smaržo. Bet tagad paciņā ir daži saplīsuši tie tējas maisiņi, un ņemot viņus ārā, tas tēja izbirst pa galdu un tad ir jāmet miskastē. Es tēju dzeru tā, ka es vispirms norauju maisiņam to nolādēto striķi nahuj nost un iemetu krūzē (maisiņu nevis striķi, striķis iet skatīties kas notiek miskastē) un tad tas maisiņš tur tusējas, kamēr es beidzu dzert tēju.
Runājot par nahuj, šodien bija smieklīgi. Es siltumnīcā ravēju nezāli, un mamma teica, lai es izroku bedri vai kautko tādu un es teicu "pagaidi, tu man teici, lai es vispirms tās nezāles dabuju nahuj ārā";(jo es biju dusmīgs) un es dzirdēju kā kaimiņdārzā kaimiņdārznieks sāk traki smieties. Tad smējos es, tad es beidzu smieties, un tad pēc kāda laika viņš arī beidza smieties.

Un ja kādreiz tev čizo vai Elvijs vai vēlkautkas, kas pie tā skaipa pielīdis saka, ka šodien brauks pie tevis, tu vari droši nesaklāt gultu, jo viņi nebrauks. Vismaz ne reālajā dzīvē. Sims gan varbūt varētu atbraukt.
Sims ir spēle, kura es nesaprotu kādā jēgā aizņem tik daudz vietas, ja būtībā viņā ir normāli darīt tikai 3 lietas: ar kodiem dabūt naudu un uzcelt supermāju, ar kodiem dabūt naudu un uzcelt muļķīgu māju, un nogalināt visus ģimenes locekļus. Nu vēl ir 4tais, kad tu izvēlies piemēram vienu ģimenes locekli, kurš tev nepatīk un liec viņam dzīvot iesprostotā istabā, kamēr tēvs nēģeris un jocīgs dēls dzīvo ārā zālienā, kur ir arī ledusskapis, bet vispār tas manliekas iet pie trešā, ko varētu nosaukt par "ģimenes čakarēšana".
Varbūt Dievs arī skatās uz Zemi tākā uz Sims, un tad piemēram mani viņš mīl, jo es esmu tēvs nēģeris, bet tevi nē.

Un vēl!
KFC ir aizliegts savos sludinājumos lietot vārdu 'ēst', 'ēdiens' un tml jo
"The word 'eat' is legally permissible only in reference to substances appropriate for human consumption. Any
implication that a consumer could or should 'enjoy' a KFC Crispy Strip fails to meet these standards, and presents
an unlawful deception to consumers."

Manliekas viņi jūtas visai stulbi.

2 komentāri:

  1. Tev acīmredzami sen nav bijis draudzenes - 4 stundas nav nemaz tik daudz.. ;)

    AtbildētDzēst