ceturtdiena, augusts 13

EXTRIM!

Manām visuredzošajām acīm garām nav paslīdējis tas, ka veikalos NAV pieejams EXTRIM šņabis.! Laikos kad ekstrēms ir viss sākot no minerālūdens un beidzot ar Filipu Lastovski, ir dīvaini ka šis "extrim" marketings ir paslīdējis garām šņabim, jo arī skeiteriem ir jālieto šņabis!
Tāpēc esmu nācis klajā ar jaunu kampaņu!


JAUNS NEREDZĒTS YO!!!
visiem skeiteriem. Kā arī protams esmu izdomājsi arī saukli, kā Jūs varat redzēt, un tajā ir pat atskaņa.

Vispār tas, kas man liek domāt ir - kādā sakarā skrituļdēļošana skaitās "extrim" sports? Viņi vienkārši brauc, un ir daži lohi kas iebrauc trepēs un salauz roku, tikai lai tiktu dumjajos video. Tikpat labi par ekstrēmu varētu uzskatīt staigāšanu ar cepuri, jo 1)tev var sakarst galva 2) tev var uzkrist ķieģelis 3)tu vari dabūt tādus pašu ievainojumus kā skeitojot u.t.t.
Neviens nenovērtē cepures valkāšanu pienācīgi!
Es varētu strādāt pie tā un p[ierādīt un jau necik drīz visi kārtīgi 14 gadīgi stiļagas mājās spelētu "Valtera Brūna pro hat-wearing 4"!
Jā skeiteri - es jūs necienu. Piedodiet.
Bet es zinu kas ir "treki" yo !

Lieta, kas mani satrauc numur 2 ir - kāpēc windows Vista paintā ir sarkana dzēšgumija, ja vecajos bija dzeltena?

Es domāju, ka tas varētu būt izskaidrojams ar to ka dzeltenā krāsa nav īpaši "extrim" ja vien tev nestruto acs vai sazinvēl kas.
Ja viņi gribēja to kārtīgi extrim, tad to vaidzēja darīt šitā:


Un tagad es šo ideju pasludinu par savu un tā iznāks kopā ar manu jauno "windows extrim" versiju!


Kopā ar instalācijas disku tiks izsniegtas mehāniskas rokas kuras iedos pa seju tev katru reizi kā tu ieslēdz datoru, un ja mans plāns izdosies šāda veida operētājsistēmas būs visās latvijas skolās, jo ir pārāk grūti strādāt ar OS, kurā "sistēma tiek beidzēta" un tādā garā. Es būtu dabūjis 10 informātikas eksāmenā ja vien man nebūtu jāmeklējas pa "Skats" un "galvene" un sazinvēlko.
Es domāju ka skolās varētu arī to šņabi ieviest.

Un tad man būs daudz nauda un es par jusm visiem nahuj aizmirsīšu un mans labākais draugs būs Dolče Gabana, solārijs, rozā džemperis un mani pārējie draugi kuri VISI varēs iemest trīnīšus 10 reizēs no 10!

1 komentārs:

  1. Es apmaldījos Mālpilī.
    Tu nevari aizdot man savu riteni? :)
    Tu esi foooorš ^^

    AtbildētDzēst