ceturtdiena, augusts 13

YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!

[0:37:22] wolis: tajā galerijā apskaties 29. bildi
[0:37:29] wolis: FAAAAAAAAAAAAAAAK KA ES TO SKUĶENI IENĪSTU AAAAAAAAAAAAAAAA
[0:37:31] wolis: suka jebana
[0:37:33] wolis:
[0:39:03] Briinums: kapēc?
[0:39:11] wolis: [0:37:31] wolis: suka jebana

Man patīk ienīst atsevišķus indivīdus ^__^
Un jā es nebiju pamanījis jau kādu mēnesi vecu galeriju, bet vat de hel, es toties māku rakstīt angliski!

Un vēl Čizo man lika paprasīt Ievai Polei vai viņa gadījumā nemāk cept mazus krāsainus keksiņus. Es, lai arī nekad mūžā neesmu par viņu dzirdējis neko, aizrakstīju vēstuli, un ceru, ka mani nenogalinās,bet es domāju ka Māra droši varētu izteikt savu viedokli par to vai Ieva māk tādus keksiņus cept, jo arī Čizo manliekas vairāk pazīst Māru nekā Ievu.

DĀRGIE MANAS VĀRDADIENAS VIESI (kura bija 30.jūlijā, vari nesatraukties)
kāds ir aizmirsis pie manis īsus svārkus (man nav ne jausmas kam viņi pieder) un lillā džemperi, kurš nepieder Čizo un viņa teica ka "frizak brey" lai ko ellē ratā tas arī nenozīmētu. Tā kā tie acīmredzot ir sieviešu apģērba gabali, tad es saprotu, ka tie varētu būt Jūsu - Ivar Brenci, Jaunā 5-9, Mālpils, LV-2152, nepabeigta augstākā izglītība, ienākumi virs 400Ls mēnesī vai arī tavi Skudruci. Lai nu kā, ja jūs uz viņiem nepieteiksieties tuvākās stundas laikā, viņi turpinās atrasties manā skapī līdz brīdim, kad es izdomāšu tuvoties galvaspilsētai, vai arī sagriezt visas skapī atrodošās drēbes strēmelēs un uztaisīt virvi.


Hei PēterZīrak!!!!!!!!!!!!!!! Svarīgi - "Twilight" autorei ir jauna/cita grāmata "The Host"!! Manliekas ttev tas jāzin. Vismaz tā ir mana šīsdienas galvenā nodarbe. Tur gan ir par 100% mazāk vampīru, bet līdzarto arī tā grāmata ir par 80% mazāk "erotiski pulsējoša" kas nebūt nav slikti.

Un Hei!*!&@#! Man irdiezgan garlaicīgi, jo man prāts īsti nestrādā, kam par iemeslu ir tas, ka es vienā piegājienā izlasīju kautkādas 465lapas no tās grāmatas un man īsti pašlaik nav spēka pioebeigt, un tā nu es nāku šeit meklēt izklaides.. un bēdīgi.
118 čats ir stulbākais kas var būt, es tur ieeju un 7,2 sekunžu laikā man ir garlaicīgāk nekā iepriekš. Tā ir pēdējā reize, kad es eju ņirgāties par čatotājiem.
Vsjo.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru