sestdiena, janvāris 16

Patiesībē te nav nemaz tik dārgi!

Šodien ir STUDENTU BALLĪTE JEEEEIJ, kuru es neapmeklēju, un man ir aizdoma, ka es esmu vienīgais, kurš pamanījis, ka tādas te ir katru otro dienu, tāpēc es esmu vēl mazākā sajūsmā par to, kādā es būtu ieraugot savā skapī beigtu dzīvnieku.
Man pamazām sāk rasties aizdomas, ka es esmu samērā garlaicīgs cilvēks. Es neredzu to nenormālu foršumu iet uz pārbāztiem bāriem, kur jāgaida rindā, lai tiktu iekšā, tad jāmaksā par ieeju, tad jāgaida rindā, lai dabūtu alu, tad jāmaksā par alu un tad ir tik skaļa mūzika, ka principā nav nekādas atšķirības vai tu runā vai nerunā, un pat ņemot vērā manu 20min ilgo tautisko deju dejošanas pieredzi, nevarētu teikt, ka es esmu kautkāda dejasgrīdas karaliene tākā YO. Es nelegāli lādēju filmas.

Palēnām ir sākusies skola. Izskatās, ka tomēr es varu izvēlēties arī interesantas lekcijas, kurām viena no prasībām ir apmeklēt skolu un tas ir diezgan forši.
2diena sākas ar "Survival in Finnish". nekas daudz, mums māca somu valodu un tas ir nedaudz smieklīgi. Pasniedzējs izskatās pēc Andra Kiviča, bet tikuntā man viņš patīk, jo nu tāds draudzīgs un tā. Dziedāja arī 4dienas lekcijā. Pēc Kiviča it kā neizklausījās, bet īsti drošs neesmu.
Vēl to kursu bez visiem pārējiem apmeklē arī Edgars Akons. Jā, mūsu pašu pamatskolas Akacis, kurš kā jau izsenis zināms strādā Pelmeņos, bet kā redzams tagad ir atceļojis uz Somiju un izliekas, ka nevienu vārdu latviski nesaprot. Ak tu melīgais Akaci tu! Vēl ir viens čalis, kurš reāli izskatās pēc Anta, bet nu pagaidām es viņu man pašam nezināmu iemeslu dēļ ienīstu, un neplānoju neko šajā sakarā mainīt.
Pēc somvalodas biju uz Introduction to Intercultural Communication, un izrādījās, ka tur pat ir brīvas vietas. Zaibis. Kurss pagaidām foršs, runā par interesantām lietām, liek pārbīdīt galdus, lai nebūtu garlaicīgi un liek strādāt grupās. Pasniedzēja izskatās kautkā pēc Vitas Zelčes tikai ar Skaidrītes labsirdību un ļoti draudzīga. Vēl tur bija arī meitene, kura man liek justies labi. Uzdevums bija atrast 4cilvēku grupās lietas, kas visiem kopīgas, un kas katram ir tāda, kas nav nevienam. Tā meitene piemēram nesaprata vispār kas notiek jo viņai ir sarkana seja, kaķis un studijas un tas arī ir apmēram viss ko viņa par savu dzīvi varēja pastāstīt. Galā vajadzēja rādīt caur projektoru zīmējumus, kuros attainots kopīgais un atšķirīgais ar pārējiem grupas biedriem, un kad bija mana kārta tur bija vienkārši liels krusts ar sarkanu X pāri un alus. Es gaidīju, ka pa mani ar kautko metīs bet nekā. Drošvien ka tā arī labāk.
Tā pati pasniedzēja draudzējas ar mums arī Increasing Intercultural Competence, kopā ar citu pasniedzēju, kura pirms 30 gadiem atbraukusi no štatiem, un lai arī leikas interesanta un labsirdīga, izskatās tā, ka varētu apēst tevi. Burtiski. Šito kursu apmeklē arī Zorro. Viņš ir no Indijas un viņam ir džinsu jaka un bikses, un viņš izskatās tik jauks, ka varētu būt mans jaunais labākais draugs, bet nu taipat laikā viņš arī ļoti izskatās pēc Zorro, kas nozīmē to, ka man būtu jāpērk jaunas drēbes pēc katras reizes, kad es uzvarētu strīdā, kas parasti notiek 95% gadījumu.
Biju arī kārtīgāk slēpņot. Vakar pusotras stundas laikā atadu 8us un šodien 2 stundu laikā 2us. Pārsvarā visi slēpņi ir garlaicīgi maza izmēra, kas man pamazām sāk likt domāt, ka es dzīvoju centrā.

Tas arī viss kas reāli notiek. Ir salīdzinoši garlaicīgi, ja negribas spēlēt alus dzeršanas spēli 24h diennaktī, un lādēt te neko arī tā īsti nevar, jo visiem ir kopīgs wireless, un ir lēni un itkā kautkur ir teikts, ka nedrīkst pārsniegt ātrumu, jo tad tiek bloķēts konts. Es tikko lādēju "The Diving Bell and The Butterfly" ar 700kbps un pie 95% atslēdzās nets, bet es itkā pieslēdzos otram, kurš nav tik kruts. Es nezinu, man bail pārbaudīt. Būtu kautkā stulbi, ja man atslēgtu netu jau otrajā nedēļā :D Principā es gaidu, kad Miilas draudzene aiztīsies atpakaļ uz Londonu, lai mēs varam iet kešot un tā, jo nu citu tik labu sabiedrību es te pagaidām neesmu atradis.
Miles toties ir ļoti smieklīgs, un to es saku neņemot vērā to, ka viņš par savu iesauku ir dabujis vārdu "Jūdzes". Kad es vel nebiju ieradies viņam bija ļoti bail no mūsu Etiopijas istabas biedriem, jo viņš nekad mūžā nebija redzējis melnādainu cilvēku, turklāt viens no viņiem ir musulmanis, kuriem arī itkā nav tā labākā slava, un tad nu Miles domāja, ka viņu nogalinās. Viņa prognozes arī bija, ka vainu ieradīsies velviens nēģeris vai arī, kautkāds klukskluksklana pārstāvis un tad viņš būs pa vidu un nelaimīgs.
Nesaprotu gan no kā īsti var baidīties, jo tas ko viņi pārsvarā dara ir futbola skatīšanās, sēdēšana pie kompja vienā pozā 3h no vietas, un tad taisa ēst kā psihi, vārot olas kopā ar gaļu mizlīgos katlos, ka liekas tur ģimenei svētku vakariņas, un brīvajā laikā viņi vienkārši ir nenormāli draudzīgi.
Tagad es pēkšņi atklāju, ka Miles nepārtraukti kautko lejuplādē jau 2 nedēļu garumā un viņam viss ir kārtībā. Kautkā forši - es vnk lādēšu filmas, un ja viņam kautkas notieks, es pārtraukšu un izlikšos vnk, ka Saimis man nepārtraukti sūtija savus kailfoto, bet nu tas ir galā.
Tagad pēkšņi izrādās, ka es esmu vienīgais idiots kurš rīkojās piesardzīgi ar lādēšanu šajā istabā.
Labais. Smieklīgi.

P.S. - man patīk somi pagaidām.

Un lūk citēju Album Leaf - Over the Pond lirikas:
"This song contains only nonsensical words"

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru